|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Raven 3. Is sneller, meer depower en stabieler dan de raaf 1. De ideale opvolger
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Raven 3. Is sneller, meer depower en stabieler dan de raaf 1. De ideale opvolger
zou ik ook zeggen!!! het is echt 'n hele vooruitgang op je R1...in alle opzichten! piraterij is lekker goedkoop ermee!
|
|
|
Morres
|
spitfire III uit 06 ook, maar je zoekt vast nieuwer model
|
|
|
Henning
|
Flysurfers... Met name de Speed II ga je zkr hoog, ver en vooral lang de lucht in...
|
|
|
mbetz
|
RAVEN III 14m. Snell en licht sturend met een enorme lift en met de Double Depower Bar heb je ook genoeg veleigheid zodat je altijd lekker vol gepowered het water op kunt (met Naish kites vaar je altijd aan de grote kant omdat ze gewon veel wind nodig hebben!!!)
|
|
|
litewave
|
Algemeen bekent dat de Rebel een easy kite is om hoog en lang te gaan. (geen reklame vaar zelf ss)
|
|
|
Henning
|
Meenda dat je vorigie toch echt een rebel was
|
|
|
litewave
|
Daarom weet ik dat ook sufferd (hangloose_kitesmiley) , spreek dus uit ervaring, SS heeft weer andere kwaliteiten waaronder ook hoog gaan (met jou als getuige) en daar heb ik nu voor gekozen
|
|
|
JorritPi
|
Als je echt heeel hoog wilt springen zou ik voor de Bularoo gaan!! Wel bow, dus voor loops weer wat minder.. maar erg hoog ga je zeker!! Hij is als snowkite ontworpen dus van een bergje afspringen en lang blijven hangen komt helemaal goed!
|
|
|
RH
|
Een traditionele C haalt het nooit bij de SLE's, dus de Raven en ook de Alliance redden het niet bij een Rebel/Rhino of Helix.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
waarom de rhino wel en raven 3 niet? is toch beetje zelfde idee
|
|
|
johan
|
met de rhino 07 wordt ik af en toe verticaal uit m'n bindingen gesleurd wanneer ik spring..... voor mij is het een topkite
|
|
|
johan
|
ik heb de 10m voor de duidelijkheid
|
|
|
e_surf
|
RavenIII, zonder twijfel. Ik heb Raven I en II gevaren. En ik heb nu Raven III 10 en 14.
Het zweefgevoel is bij de III zo lekker. Je springt en trekt je bar een beetje aan en je blijft maar stijgen. en dat alles heel easy en gecontroleerd en je gaat daarbij ook hoog. En ook val je niet als een baksteen, weer naar beneden.
Low-end, hig-end en depower is zeer goed. Ik heb echt niets negatiefs.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vaar zelf ook de Rhino7, en als het echt gaat waaien dan ga je hoog, maar ook super hangtime. Met minder wind nog steeds relatief veel hangtime en hoogte.
RavenIII springt echt megahoog, alleen iets minder hangtime en inzetbereik als de R7.
Rebel7 springt lekker, maar zeker niet zo hoog als bovenstaande kites.
Bij de bow's doet de Waroo het ook heel goed kwa hoogte en hangtime, maar ook de XBow II en III van Cabrinha gaan mega de lucht in, maar dat zijn echte bow's met 2:1 bar. Moet je wel willen.
|
|
|
Passie
|
raven 3.. en ik haat het als mensen zeggen dat sle's /bows hoger springen dan c kites.. Die pussy kites
|
|
|
Bram Wilbrink
|
zo is dat dat maar net... thanks voor alle reacties..
|
|
|
HBob
|
Als bow echt zo superieur was zouden alle pro's er mee varen. Maar goed in de toekomst zal het wel zo zijn maar nu nog niet.
Gewoon raaf halen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Discussie gaat weer de goede kant op... Lekker onderbouwd allemaal (tong_kitesmiley) zo is dat dat maar net... thanks voor alle reacties..
Als je van mening bent dat SLE/Bow's helemaal niets zijn dan is dat natuurlijk goed. Maar dan had je dit wel beter ff in de vraagstelling kunnen opnemen, had een hoop 'overbodige' reacties gescheeld. Voor een old-school kite zeker gaan voor de RaafIII, niet verder meer kijken
|
|
|
Bram Wilbrink
|
neeejman. ik wil zo;n volledig mogelijk beeld en sluit pussy kites niet uit !!!! ben geen vrouw dus eerste voorkeur gaat naar c kite uit !! nog mensen ideeen mbt DE bigair kite?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Edge van Ozone misschien een goede optie ?
|
|
|
Lord of the Boards
|
Caution Answer (1 of 2) is zeker een big air kite! Je kan hem gewoon als C-kite vliegen met je bar tegen de knoop en losse handen. Je hebt alleen wel het extra voordeel van een groter inzetbereik. Ik vlieg ze nu bijna een half jaar en ga echt veel hoger dan met met mijn Spitfires III van vorig jaar.
|
|
|