Frank77
|
had je al niet een waroo besteld?
|
|
|
jeroen90
|
ik zou de 13m waroo halen met een 9m erbij. Is gewoon een set waar je echt niet snel op uitgekeken bent. Je hebt zoiezo evenveel lol met een normale waroo. En de maat past beter bij jou.
|
|
|
double_s
|
zal gewoon voor de kite gaan die je wou dan weet je cker dat je tevreden bent. tof dat je nog een groenen hebt kunnen vinden. wanneer kan je hem hebben dan ?
|
|
|
Jolien.
|
Heb nu setje: 9m 2006 13m 2007 Weeg wel maar 68, maar kan vanaf 10kn tot 25kn goed varen. Ben megaaaa blij met dat setje, echt waar, je hebt er zoveel lol van. Ze zijn niet traag (wat je meteen 16C wel hebt) Tis elke stuiver van je zuurverdiende geld waard Waroo's zijn de shiiiiiitt.. maar mijn mening mag wel duidelijk zijn inmiddels !!
|
|
|
Geronimo79
|
Als ik de bereik van een de 11m pro zo zie... is dat nagenoeg gelijk als de 13m kwa lowend.
13m waroo is vanaf 11 knopen tot 25. 11m waroo pro is vanaf 12 tot 32 ofzo.
Jah had ze eerder besteld idd, maar laten we het zo zeggen, dat kwam alles behalve zuiver over op mij.. niet officieel verkoop denk ik.. En wat meer dingen die erg vaag gingen.. Vertrouwde het op het laatst niet meer.
|
|
|
brutus
|
Met jouw gewicht zou ik voor een 13 en een 9 gaan. Heb je tevens de groene die je altijd al wilde.
Kan trouwens niets zeggen over het verschil tussen normaal en pro.
|
|
|
double_s
|
en jeroen wat word het ?
|
|
|
Geronimo79
|
iedereen zegt 13m en dan later een 9m (hoop over een maand of 3)
en 2 mensen lobbien zeer sterk voor de 11m pro .... en één daar van heeft bijna altijd gelijk...
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
wat v een board vaar je en blijf je dat varen. Die windranges gaan uit van een 75kg rider met een 130 board. In welke wind wil je gaan varen want daardoor krijg je nog meer combo's van kites. Hoe ervaren ben je. Alle winden varen 7, 11, 15 Low wind tot 25knp 11,15 Gem wind 15knp tot 30 knp 9, 13 Low wind tot 30 knp 9, 11,15
Kijk eens bij boardsports v prijzen. Die eeft de waroo's nu in de aanbieding
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hey ik zit met een snel keuze probleem.
Ik kan kiezen tussen:
groene waroo 13m 2007 compleet, (groen is echt de kleur die ik altijd wou) is nieuw.. 800 met verzendkosten vanuit duitsland.
Of een demo model 11m Waroo pro blauw 2007 compleet, voor 700 inc verzend...
Weeg zelf 105kg, en twijfel.. vaar nu redelijk en ben begonnen met springen. Is een waroo pro zoveel fijner? ga ik het merken?
in het geval van de 11 komt er een 16 C bij, in het geval van de 13m komt er een 9m waroo bij.
wat is verstandig?
De prijzen die je noemt zijn hetzelfde als bij vandenberg
|
|
|
Geronimo79
|
Jah zelfde prijzen.. maar geen keuze daar.. tenminste niet de kleur die ik wil. ze hebben bijna overal alleen nog de lelijke kleuren waroos... grijs en turqoise of geel.... neej... niet mijn ding. vind iets meer geld dan niet erg als ik de kleur heb die ik graag wil.
kan zowieso een stuk goedkoper dan van den Berg hoor.
ik hoor altijd dat grote bows knudde zijn... 15m dus... ik ga nu eerst maar voor een 13 en dan een 9 erbij denk ik.... En dan volgend jaar weer eens kijken... misschien stap ik dan wel over op de nemisis na wat uigebreid testen.
Bedankt gasten. twijfel is er nog steeds.. maar wil ook niet al te lang meer wachten... sta al 4 weken droog aan de kant geloof ik.
|
|
|
Emiel
|
die 13 is prima, ik heb een 13 yarga en dat is ook een topkite.
9 erbij en gaan met die banaan!!
|
|
|
Frank77
|
Alle respect;
mijn mening is dat het leven erom draait dat je vaart en niet aan de kant staat omdat de kleur niet bevalt. Tja, lijkt me niet zo'n moeilijke keuze: een niet groene waroo en lekker varen of aan de kant staan zonder waroo. Er zijn belangrijkere dingen in het leven: een ervan is genieten, geloof me.
Daarnaast persoonlijk kijk ik niet waar mijn kite staat: mijn ogen zijn 80% van de tijd op het water gericht.
Just my 2 cents.
|
|
|
Jolien.
|
iedereen zegt 13m en dan later een 9m (hoop over een maand of 3)
en 2 mensen lobbien zeer sterk voor de 11m pro .... en één daar van heeft bijna altijd gelijk...
Die pro's zijn een stuk duurder, en heb meerdere objectieve mensen horen zeggen dat ze het prijsverschil niet waard zijn! Ze zijn wel iets beter, maar niet die 400/500 euro per kite meer waard.
|
|
|
kitaholic
|
Iedereen roept de waroo 13 omdat die veel gevaren wordt, als je voor minder geld de waroo pro 11 kan krijgen zou ik dat zeker doen, de mensen die hem hebben zijn er laaiend enthousiast over. Volgens Alex en Simon van best was dat ook het "lekkere maatje". Je zal makkelijker hoogte kunnen lopen dan met de 13 en hoger springen. En hopenlijk beter verkopen als je naar de HP overstapt volgend jaar :-)
Ik heb de waroo 13 en dat is zeker een prima keuze, maar als ik de keuze zou hebben zou het toch de waroo pro 11 worden.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
die 13 is prima, ik heb een 13 yarga en dat is ook een topkite.
9 erbij en gaan met die banaan!!
Emiel... Krijg jij ook de Nemesis? Wil daar wel eens aan hangen als dat kan? @ Themplar is de 11 PRO niet iets te groot als kleinste maat? Je weegt inderdaag 105 maar denk dat je dan toch te veel aan high end gaat missen (shame_kitesmiley)
|
|
|
Super Cooper
|
Als je keuze wil hebben in kleur, moet je gewoon wat rondbellen bij de verschillende shops. Ik weet dat Funsport van Vliet veel keuze heeft in kleur.
Ik ben zelf 95 kilo en vaar met een 9 en een 13. Dit in combinatie met een CrazyFly 132x41. Erg tevreden mee.
succes met de keuze
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het Low-end van de Waroo Pro 11 is wel wat minder dan de Waroo 13 de vaareigenschappen verschillen wel iets maar of een beginnende kiter dat merkt vraag ik me af ,ik zou gaan voor de combie 9-13 dan kan je ongeveer (afhankelijk van je gewicht en board) van 15 tot 35 knp varen. Maar kijk eens op de site van Boardsports daar zijn de prijzen van de Waroo,s ook in prijs verlaagd ,ze zijn daar zeker net zo goedkoop als in Duitsland ...En hij heeft de kleur GROEN op voorraad.. http://www.boardsports.nl/?page_id=6
|
|
|
Geronimo79
|
13m en 9m lijkt me het beste.. al zouw een 15 en een 11m pro ook niet vreemd zijn.
Met mijn 13m yarga 2005 voer ik vanaf een knoopje of 15.. daarom lijkt mij dat ik met een 13m waroo toch vanaf een knoop of 13 moet kunnen varen...
Waroos in nederland maakt het allemaal vrij weinig uit idd.. Robs Caribean is goedkoper dan de meeste anderen. 750 / 715 voor een 13m waroo compleet.. Maar jah de kleur... turqoise... of grijs.. jig..
Ik denk zo, ik betaal een hoop geld, 700 tot 800 euro is een helehoop geld voor mij. En dan wil ik eigenlijk gewoon dat hebben wat ik wil. En jah. das voor mij de groene waroo. Evt was Rood ook een optie geweest. Maar goed... Ik heb eerst 2 week zitten wachten op de waroos die ik besteld had, en wat ik al zei.... er werd erg vreemd gehandeld vanaf de andere kant, vooral dat het duidelijk werd dat het niet helemaal zuiver was.. en dat van iemand die op de Best site gepromoot word..
Dus dit voelde al niet echt fijn, en toen ineens bleken er ook andere kites gekomen te zijn dan besteld.. niet de kleuren die we wouden (prijs was wel goedkoper 700 compleet voor de 13m) Kortom 2 weken verstreken.. Daarna zou ik kijken bij Robs Caribean, daar zouden de kites een week later komen, nouja.. in 1 dag waren ze allemaal weer verkocht.. vette pech... Week later zouden er nog wat komen en ze zouden nog even kijken wat er te regelen viel met een groene.. helaas niet gelukt.. dus nu naar duitsland waar ze misschien 30 tot 50 euro duurder zijn (incl verzendkosten) maar dan heb ik wel precies dat wat ik wil...
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
Volgens mij kan je bij Best geeneens kites op kleur bestellen... Er word gewoon een batch in 1 of 2 kleuren gemaakt... Of je meot natuurlijk erg lang gaan w88...
|
|
|
|
|
Geronimo79
|
Hey minime, heb ik gedaan.
Heb gisteren van zo'n 10 duitse shops een mailtje gekregen (binnen een uur na versturen!!! das pas snel van die gasten) Hiervan hebben dus 5 een groene Waroo op vooraad. zowel 13m als 11m en ééntje dus een Waroo pro 11m voor 700 Prijzen zijn nagenoeg hetzelfde, met verzendkosten ietsje duurder.
Papa, tanx voor je tip, ga er direct even achterna.. vorige keer hadden ze geen groene namelijk. Het is dus des te vreemder dat die Best dealer tegen mij zegd dat ie een groene uit hong kong besteld had... en dus idd iets heel anders deze kant op komt.. Alle andere shops vonden het ook vreemd maar dan meer omdat Best dit altijd heel goed voor elkaar heeft.
Papa hoe is die 15m? iedereen loopt me altijd te vertellen dat grote bowkites bagger zijn... en de enige 15m waroo die ik gezien heb.. jah dat was geen succes.. maar meer omdat er een duitser van 180 kg onder hing en een slecht opgeblazen LE... ik voer met m'n 15m yarga weg, maar hij niet.
Wat het trouwens ook is Mini-me... ik ga toch nog niet voor m'n lol boven de 30 knopen varen..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat het trouwens ook is Mini-me... ik ga toch nog niet voor m'n lol boven de 30 knopen varen..
Uitschieters boven de 30 knp heb je al snel en bovendien blijft het een feit dat je met de 9m2 een grotere windrange hebt dan met een 11m2. Dus in jouw geval zou ik echt gaan voor de 9m2/13m2 optie en dat "nog niet" punt heb je sneller bereikt dan je denkt. Er is namelijk een hoop lol te beleven in 30+ wind Lang leven de herfst
|
|
|