Fotoshop foto's/renders!

spoetnik

Antwoord #100 December 04, 2007, 03:49:09
edit2Rapporteer  
Eens, maar tijden veranderen....
Dat snap ik niet? Waarom was het ooit wel diefstal, en nu dan niet meer??
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #101 December 04, 2007, 05:08:58
edit2Rapporteer  
tijden veranderen niet. Autocad is zo groot geworden omdat er zoveel illegale kopieen van waren, dus was er een enorme installed base, waardoor veel jonge gasten het konden en voor hun werk uiteindelijk kochten. Geldt ook voor Adobe software. Het vele grijsgebruik is - als dan niet ongewild - een prima marketing middel. En als je er uiteindelijk als marktleider uitspringt, moet je niet roomser dan de paus zijn. Ik geloof niet dat Adobe armlastig is trouwens, maar dat is weer geen reden om hun software te jatten. Wat ik wel gortig vind van ze is dat gehannes met Acrobat, nu niemand meer om PDF heen kan stouwen ze het helemaal vol met BS features en betaal je je ongans om het te kopen. En de prijzen van CS3 zijn zo dat acrobat er nooit voor een goedkopie bij zit...
Maar goed, Spoety heeft gelijk, het blijft diefstal. Soort van.
Bart13

Geen avatar

Antwoord #102 December 04, 2007, 05:40:25
edit2Rapporteer  
Tja, laat ik dan maar de moraal ridder zijn. Het pakje koekjes bij de Albert Heijn is ook op een andere manier te verkrijgen. De Porsche van de buurman kan ik me ook toe eigenen zonder dat het me geld kost. Kortom, Illegale software is diefstal. Vindt je het de 1500 Euro niet waard, gebruik dan een ander programma. Photoshop essentails kost zo rond de 100 euro, The Gimp is open-source en gratis.

Jij hebt cker ook nog nooit een liedje gedownload?
Jarno

Geen avatar

Antwoord #103 December 05, 2007, 03:40:33
edit2Rapporteer  
ik vind dat je de software als student / knutselaar zo mag gebruiken / downloaden, maar als je er geld mee gaat verdienenen of voor een commercieel doeleinde gaat gebruiken zal je het gewoon moeten aanschaffen..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.