Lunacy arrives

kitertjuh

Oktober 14, 2007, 20:38:32
edit2Rapporteer  
De Slingshot lunancy is geariveerd in NL en is dus vanaf heden verkrijgbaar bij de sling dealer!
Advies prijs is 699,-

Geronimo79

Antwoord #1 Oktober 14, 2007, 20:42:44
edit2Rapporteer  
kost ongeveer 250 euro zo'n boardje te bouwen.... jezus wat een winst...

veel te veel geld voor een boardje..maar jah genoeg gekken die et toch wel kopen
VincentC

Antwoord #2 Oktober 14, 2007, 20:44:06
edit2Rapporteer  
Goed voorbeeld van wat marketing en Ruben doen met een merk...
Als dit board de Misfit v2 had geheten en Ruben voer nog met Brunotti dan voer niemand met dit boardje  (sealedlips_kitesmiley)
kitertjuh

Antwoord #3 Oktober 14, 2007, 20:53:48
edit2Rapporteer  
De misfit scheelt 30 euro met de Lunacy dus valt mee hoor.
Airush en underground zijn net zo duur als de Lunacy,
Idefixe

Antwoord #4 Oktober 14, 2007, 21:22:24
edit2Rapporteer  
Adviesprijs 699,-  Dan gaat zo'n ding nu voor 600 de winkel uit. ( of zijn er echt nog idioten die de adviesprijs betalen  schater  ) Zal dan volgend jaar zo'n 450 gaan kosten...........
michiel v geel

Antwoord #5 Oktober 14, 2007, 21:23:51
edit2Rapporteer  
of 300 volgend jaar als je geluk hebt
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #6 Oktober 14, 2007, 21:59:30
edit2Rapporteer  
500 dit jaar, als je geluk hebt;)
peter.

Antwoord #7 Oktober 14, 2007, 22:08:55
edit2Rapporteer  
is kite high de krant van gisteren of zo???
alle info van hanglos

word steeds minder boeiend Sad

tewijl ik veel liever op kitehigh zit!!!
hoop dat het nieuws snel weer beter word hier
Pbter

Geen avatar

Antwoord #8 Oktober 14, 2007, 23:12:26
edit2Rapporteer  
themplar, je lult zooooooooo uit je nek.
denk je nou echt dat alles naar ss gaat? wat denk je van de importeur, de shop.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #9 Oktober 14, 2007, 23:18:37
edit2Rapporteer  
@ themplar, idd beetje losse flodder, kostprijs 250, mark-up 4 of 5, als jij 'm bouwt kost 'ie dus 1000 of 1250 in de shop...
Geronimo79

Antwoord #10 Oktober 14, 2007, 23:32:15
edit2Rapporteer  
sorry maar voor hun is de bouwprijs is echt niet boven de 250 euro.. zal me zelfs verbazen als et zoveel is. 

PBter.. DUH.... trek geen conclusies uit 2 regels wil je.. en jah tuurlijk gaat er een zooi naar de importeur, de shop jada jada jada... nog steeds VEEL te veel geld voor een boardje... en wat the hell maakt et uit wat andere boardjes kosten.. het is gewoon veel te veel geld..
Als jij zo'n typ bent die het wel koop omdat er iemand op staat die bekend is.. (die overigens met een 2003 gaasta boardje ook nog steeds super zou springen) dan moet je dat lekker zelf weten.. ik verklaar je voor gek... maar goed.. ieder z'n meug.

@ el rudo.. joh.. ik ga dr ff simpel vanuit dat et ongeveer 250 euro zou kosten.. naar alle waarschijnlijkheid is het meer in de richting van 150 euro.. maar goed, dat weet ik niet precies.. nog steeds een hoop winst voor de verschillende onderdelen waar die langs gaat.
Maar ik snap wel wat je bedoeld.. je hebt gedeeltelijk gelijk.

als je et geld hebt.. moet je et vooral uitgeven aan zoiets.. zal on getwijfeld het beste board ooit zijn.. want immers onze grote held len10 vaart erop.. dan moet et wel goed zijn. Maar dat veranderd allemala totaal niets dat het bezopen is om zoveel geld uit te geven aan zoiets.. de prijs na een jaar... is al veel..

350 euro voor een boardje zou ik veel redelijker vinden, gezien wat je krijgt en wat je er mee doet.. vind ik dat een redelijke prijs.. met snowboarden niet veel anders overigens. maar goed das mijn mening dat hoef niemand te delen.

dus pbter... als jij dat lekker wilt uit geven. ga je gang.. en reageer wat minder dom op een vrij normale reactie..
Elevation

Antwoord #11 Oktober 14, 2007, 23:36:40
edit2Rapporteer  
bouw 'm liever zelf.. full woodcore, kan zelf kiezen wat erop en onder gaat.. je kan zelf de kleur bepalen, 't is goedkoper, het is zelfbouw.. en het hoort dus ook eigenlijk niet hier thuis..  (tong_kitesmiley)

wide stance, 20 en 23 vanaf hard, ff experimenteren.. staan nu op 23..
El Rudo

Antwoord #12 Oktober 14, 2007, 23:37:31
edit2Rapporteer  
hey themplar, snap het nou, Pbter zet iedereen gewoon ff op scherp want er wordt weer GEHAKT deze week!
Geen

Antwoord #13 Oktober 14, 2007, 23:42:34
edit2Rapporteer  
tijd om te stoppen met autorijden, ze maken veel te veel winst op zo'n doodskist op 4 wielen,
Nice board elevation, uber widestance, like it.Grin
Geronimo79

Antwoord #14 Oktober 15, 2007, 00:05:31
edit2Rapporteer  
damn.. erg netjes gedaan elevation!!

heb et door rudo.. (ben et gewoon een beetje zat dat iedereen dat soort rommel aanprijst als het heiligste der heiligen, terwijl waar jij op vaart helemaal zo slecht niet is.  en dat word afgekraakt tot het einde der tijden.. want het kost ook niks dus kan het niet goed zijn)
maar goed.. lunacy zal ongetwijfeld goed zijn.
WIMPIII

Antwoord #15 Oktober 15, 2007, 00:07:58
edit2Rapporteer  
Denk dat de kostprijs van een board eerder onder de 150 zit. Als je als zelfbouwer de materialen in huis haal om zo'n 5 boards te bouwen dan zit je kostprijs rond de 120 euri per board. Alleen moet je dan nog je vinnen en de rest van de shizzle aanschaffen. Dus ja, vanuit het perspectief van zelfbouw is het wel duur ja. Maar vergeet niet dat de meeste bouwers wel heel wat boards bouwen  voordat ze er een hebben die vergelijkbaar is met een productieboard van dit moment. Als je dan kijkt hoeveel geld je er als zelfbouwer al in hebt gestopt. Mwoahh, daar hoef je het dus niet voor te doen. Blijft puur hobby toch?
Leuk boardje btw elevation. Misschien kan je gaan verkopen;)
ItsMe.Erik

Antwoord #16 Oktober 15, 2007, 01:42:58
edit2Rapporteer  
Waar blijft het andere 2008 materiaal van SS.  Huh  Huh

Ik zit op mijn 7 fuel m2 te wachten en een 11 uit 2007 (2de hands), maar de laatste krijg ik pas als de 11 uit 2008 binnen is.  (huilen_kitesmiley)
Nu moet ik het doen met alleen mijn 13m2. Hope for the best.   :Smiley
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #17 Oktober 15, 2007, 02:38:54
edit2Rapporteer  
erik alles laat op zich wachten..zijn dikke wachtrijen voor die fuels (alhoewel het zonde is om je 2007 in te ruilen aangezien er geen wezenlijke veranderingen zijn).
Pbter

Geen avatar

Antwoord #18 Oktober 15, 2007, 03:41:11
edit2Rapporteer  
beste irritante snotaap van een themplar.
wederom praat je grote stierenpoep, je begrijpt blijkbaar echt niet hoe de commercie in elkaar steekt...

een shop heeft bepaalde marges op zijn/haar producten, zo verdient een shop een beetje geld om een bammetje te eten.
de ene branche rekent een marge van 1,2 en de andere 3,1.
daarnaast bouw ik nu zo'n zes jaar mijn eigen boards.

jetzu

Antwoord #19 Oktober 15, 2007, 03:41:54
edit2Rapporteer  
@ themplar je lijkt een beetje gefrustreerd dat jij het geld niet hebt voor dit boardje.
Laat iedereen die dit board wil kopen lekker zijn gang gaan.
Hij zal namelijk zeker niet slecht zijn als Len10 er mee vaart.

En waarom moet je allllllles met een snowboard vergelijken.(Dit is een kiteforum)
slingshot {Thomas}

Antwoord #20 Oktober 15, 2007, 03:42:57
edit2Rapporteer  
ik heb de lunacy volgende week binnen als goed is, maar eerst moet iemand me brunotti pro-x 2007 kopen
Morres

Antwoord #21 Oktober 15, 2007, 04:21:34
edit2Rapporteer  
350 voor een board waarvan je mag uitgaan dat het niet breekt, en zeer goede vaareigenschappen heeft is wel heeeel weinig
aan de andere kant is 699 idd veel geld.

Duur is een relatief begrip, veel geld overigens ook, alleen al stukje minder dan duur...

Dus hou op te bekvechten, en loop niet gelijk te schelden pbter
big_ben_lair

Antwoord #22 Oktober 15, 2007, 04:28:35
edit2Rapporteer  
ziet er een beetje uit als een verkleinde door, wat een rechte outline zeg  Huh
El Rudo

Antwoord #23 Oktober 15, 2007, 04:35:25
edit2Rapporteer  
damn.. erg netjes gedaan elevation!!

heb et door rudo.. (ben et gewoon een beetje zat dat iedereen dat soort rommel aanprijst als het heiligste der heiligen, terwijl waar jij op vaart helemaal zo slecht niet is.  en dat word afgekraakt tot het einde der tijden.. want het kost ook niks dus kan het niet goed zijn)
maar goed.. lunacy zal ongetwijfeld goed zijn.

waar ik op vaar - m'n 666 132x41 of de koei? De Nobile is overigens vooral voor de low end maar er is wel een verschil zeg...

Overigens is de hele discussie over "de som der kosten plus arbeid" een beetje onbeduidend, de markt werkt bij high interest producten normaliter "top down", maw wat de gek er voor geeft. Maar bij een sport als kiteboarding, waar zinnige en minder zinnige ontwikkelingen bijna dagelijks over je uitgestort worden, moet je leren om op je eigen oordeel af te gaan.
Die Lunacy gaat gewoon verkocht worden, dat ding is gewoon hot, Doyle en Len10 samen aan het shapen, dat moet echt wel wat worden...
Geronimo79

Antwoord #24 Oktober 15, 2007, 05:31:19
edit2Rapporteer  
Tja gast... t zal me echt een rotzorg zijn wie dat board koopt, ik geloof best dat et een top boardje is. Maar dat neemt niet weg dat een boardje van 699 euro gekken werk is. Ik snap wel dat het binnen de kitecommunity heel gewoon is tegenwoordig.. maar daarom is het nog wel enorm veel geld. Voor mij is het idd een hele lange tijd sparen wil ik het geld bij elkaar hebben voor zo'n boardje. Ben ik nu minder, jochie??

In vergelijk tot andere boardjes valt het misschien wel mee... maar dat neemt niet weg dat het gewoon waanzinnig veel geld is. Als je het geld hebt, en je wilt dat boardje, vooral doen.. hoor je mij niet zeggen, ook niet dat het een slecht boardje is. Dus jetzu.. leer lezen.
misschien koop ik zelf dat boardje ooit wel, als het boardje bevalt.. maar dan wel over 2 jaar.. of 2e hands..

pbter... jongen doe eens rustig.. ik weet heel goed hoe de commercie werkt, ik weet hoe dingen werken met verkoop etc.. winst.. jada jada jada..  BUT I DONT GIVE A FUCK... het is gewoon heel heel veel geld. dat boardje zou voor een prijs van 500 nog steeds meer dan genoeg winst opleveren voor alle partijen.. en dan is et alleen ff kijken, of de winst/aantal verkochte boards ratio nog uit kan..  misschien zelfs beter.

@ morres, je hebt gelijk, het is een relatief begrip. Het gewoon een heel groot bedrag. Het is zeker niet zo dat een "goedkoop" boardje persee minder is.
Het ligt er gedeeltelijk aan wat je zoekt. Veel van de doe et zelf boardjes zijn bijvoorbeeld ECHT goed. maar ook veel van de goedkopere boardjes.. 3e bv.. (die bedoelde ik rudo) 90% van de kiters zou als er naish op stond, of nobile het uitgeroepen hebben tot een top boardje. Voor de grootste groep kiters, vaart dat boardje echt super. Niet voor iedereen, maar ik hoor ook steeds vaker gezeik over de nobiles.

pbter, jetzu.. je kunt het gelul noemen.. maar je weet zelf heel goed dat het een enorm bedrag is. of zou je het boardje niet meer kopen als het maar voor 350 euro op de markt was gebracht?

@ rudo.. hell yeah dat dat boardje gaat verkopen.. het boardje zal absoluut een toppertje worden als je die eigenschappen zoekt. Juist omdat die 2 gasten er iets mee te maken hebben zal het boardje al verkocht worden.  Als len10 zou overstappen naar 3e kiteboarding.. zou een grote groep 3e kopen. Maakt ook niet uit.. zo werkt die wereld nou éénmaal. en zou er zelf ook gebruik van maken.

dus jongens maak je niet zo druk. Koop dat boardje vooral, ik ben niet jaloers. Vind het alleen maar veels te veel geld. dus rustig... adem in adem uit.. etc etc..
Komt het vast wel goed met die bloeddrukjes van jullie.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.