Eindelijk Combuco

Noldusz

Berichten: 55
Oktober 16, 2007, 16:47:28
edit2Rapporteer  
Eindelijk is het over een week zover!!! Wij gaan naar Combuco voor 9 dagen....sweet Joepie YeSS!!!!
9 dagen is te kort inderdaad we weten het maar door omstandigheden kon het gewoon ff niet anders....Aangezien we dus maar 9 dagen gaan willen we weten wat echt de moeite waar is om in die week te doen maw:
Wat zijn de beste/vetste spots?
We verblijven in het ecohotel, is dat wat? En is dat in de buurt van Windtown?
Waar moeten heen mbt tot eten?
Nog andere bezigheden of bezienswaardigheden horen wij natuurlijk graag!!!

We nemen allebei een 9 en een 13 mee dus dat komt volgens mij wel goed, nietwaar?!

Ik hoor graag jullie tips!!!!!
BVD natuurlijk ThumpsUp!

Noldinez

michiel_G

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #1 Oktober 16, 2007, 21:58:08
edit2Rapporteer  
Ja, hiero een tip. Check die bloedmooie superrrrrrrrrrrrrrr geile vrouwtjes daaro. Heb zelf 2 latina's gepakt   (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) , na een avondje stappen in Fortaleza.
Dus check zeker fortaleza voor uitgaan. Verder lekker kiten op de lagune's, en buggy huren en door het zand scheuren, sandboarden, en check de wave spots en caipirhans's.

laters michiel
chicaro

Berichten: 58
Antwoord #2 Oktober 16, 2007, 23:47:29
edit2Rapporteer  
@ michiel G:

 schater ListenToMe haha, en jij vind jezelf stoer!!! door ranzige hoertjes te scoren???
Dit soort info kun je beter voor je houden...

@ noldinez:

Het wijst zich allemaal vanzelf daar in cumbuco! maar hier dan toch een paar tips.
windtown ligt 800 meter downwind van ecoparadise, in het dorp heb je de keus uit een aantal eettentjes, geliefd zijn ondermeer: 0031 (van nederlands stel), gaucho (veel steak) en de pizzaria op de hoek bij bluewind.
Voor jullie deur ligt naar mijn mening de beste spot: de zee!
Je kunt downwind (+- een uurtje) naar de lagune, maar daar is het meestal levensgevaarlijk druk (wat je wil). Je kan er ook met de taxi-buggy heen. Ook kun je dagtrips maken naar paracuru (mooie spot bij laag tij) en Taiba. of een weekend naar Jeri (maar dat is meer voor het feesten ThumpsUp)

Veel plezier, maar zal geen probleem zijn...  (hangloose_kitesmiley)



jappie-joo

Berichten: 67
Antwoord #3 Oktober 17, 2007, 02:14:57
edit2Rapporteer  
 Hoeveel knopen waait het gemiddeld in november en begin december? welke  kites moet je meenemen?
surf

Geen avatar

Berichten: 585
Antwoord #4 Oktober 18, 2007, 03:49:14
edit2Rapporteer  
Ben net terug uit Combuco. Echt super. Had net genoeg aan mijn 10 en 14.
Eco is de beste plek om een hotel te hebben. ook het beste zwembad met bar, met uitzicht over zee. En je geen zand in je ogen.

Verder wijst alles vanzelf.

Have fun....)
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Oktober 18, 2007, 15:06:59
edit2Rapporteer  
Dit forum heeft een zoekfunctie, er is al genoeg info over Brazilie hier gedumpt.

En check kitebeaches.com voor alle spots over de wereld, maar ook in eigen land. Daar staat genoeg op. Regel vervoer naar de lagune 7km bovenwinds (noorden) van Cumbuco, zeer de moeite waard als het er niet te druk is (<15 kiters).

Verder kun je in die 9 dagen ook wel een dagje naar een spot een km of 40 bovenwinds van Cumbuco. Dat is een wavespot met als het laag water is spiegelglad water. Zoek contact met de NL die daar woont genaamd Willem (met Oranje kleding, oranje buggy en huizen). Hij kan je alles vertellen.
Noldusz

Berichten: 55
Antwoord #6 Oktober 18, 2007, 18:29:31
edit2Rapporteer  
Thanks guys ThumpsUp!!! Appreciate it!!! Hier heb ik wat! Gaat helemaal goedkomen...


@ Rhino
Er is inderdaad een hoop gedumpt op deze site en andere sites op het internet. Zou ik al die tips moeten volgen dan heb ik aan 9 dagen dus echt niet genoeg. Sterker nog dan moet ik daar minstens een jaar zitten. Vandaar mijn vraag wat echt de moeite waard is. Maar uiteraard ook jij bedankt voor je info/tip ThumpsUp !!
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #7 Oktober 18, 2007, 19:08:27
edit2Rapporteer  
gaucho zeker keertje eten en dan de filet mignon lekkerste steak ooit!!
probeer ook guarana en suco de maracuja.
paracuru is leuk om dagje te doen.
avondje stappen in fortaleza ook
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.