michiel v geel
|
wat heb jij nou voor jas aan het is toch geen motor nee gaaf bakje
|
|
|
|
|
Vinni
|
Whaha, maar het werkt wel, en daar gaat het om
|
|
|
roelvdgun
|
nou zo'n motorjack zou ik ook lekker aantrekke als ik dr 1 had! marem, super vet gebouwd! wou dat ik zoiets had (A)
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
nice en ik vind vooral dat je heel veilig fietst, met helm op :-)
|
|
|
|
Vinni
|
Ja, matthias stond er op dat ik voldoende bescherming aan trok voordat ik op zo'n projectiel stapte.
Maar zo'n moterjas heeft alleen maar voordelen:
- veiliger - warmer - wind dicht - water dicht - ik word als motorrijder aanschouwd
Tja, wat wil je nog meer?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik zeg vette shit jongens!!!!
|
|
|
Marsie
|
Nu nog een Fiat 500 Gear lekker mee. Top hoor !!!!!!
|
|
|
panda
|
die stang die eers over de bagage draager ging die kun je nu wel stukje inkorten voor de rest is hij volgens mij
|
|
|
Vinni
|
Nee, want dan past hij niet meer achter de fiets
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Zijn jullie lang onderweg trouwens???
|
|
|
Vinni
|
Zonder aanhanger is het op de brommert 0.5 uur rijden, dus ik denk 40 min? Op de fiets is het een uur. We kunnen net een top van 73 km/uur halen Nu lijkt het ver weg, maar als je met de auto over de snelweg gaan doe je er denk ik een kleine 20 min. over.
|
|
|
robin..
|
Mag ik een aanhangwagentje achter mijn bromfiets hebben?
Dat is toegestaan, onder bepaalde voorwaarden. De van toepassing zijn de artikelen uit het voertuigreglement: Artikel 5.18.26 1. Bromfietsen op twee wielen mogen met inbegrip van de lading niet breder zijn dan 1,00 m. 2. Bromfietsen op meer dan twee wielen mogen met inbegrip van de lading niet breder zijn dan 2,00 m.
Voor de aanhangwagens geldt artikel 5.18.27 uit het voertuigreglement. Aanhangwagens achter bromfietsen moeten in aangekoppelde toestand voldoen aan de volgende eisen: a. de breedte van het voertuig mag met inbegrip van de lading niet meer bedragen dan 1,00 m; b. de hoogte van het voertuig mag met inbegrip van de lading niet meer bedragen dan 1,00 m; c. de totale massa van het voertuig mag niet meer bedragen dan de helft van de ledige massa van de trekkende bromfiets; d. de afstand van de achteras van de trekkende bromfiets tot de achterzijde van de aanhangwagen met inbegrip van de lading mag niet meer bedragen dan 2,00 m.
Wat het kenteken betreft: op een aanhangertje achter een bromfiets (of brommobiel) moet een witte kentekenplaat, met hetzelfde nummer als het trekkende voertuig.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
robin....waarom denk je dat wij over achteraf weggetjes naar horst rijden.... En studeer jij voor politie tuuut ofozo
|
|
|
michiel v geel
|
waarschijnlijk overgetypt over uit zijn boekje voor zijn certi
ben zelf nu ook aan het leren
|
|
|
|
Vinni
|
Aah, boeie. Alleen de eerste 10 minuten zijn gevaarlijk, en dan is dat nog helemaal in de woonwijken
|
|
|
robin..
|
haha was op zoek naar iets voor me scooter dus joh matjas en toen kwam ik dit tegen
|
|
|
Vinni
|
Heb jij nu een scooter gekocht, of dat wegracer ding iets dat niet kon schakelen?
|
|
|
robin..
|
ik heb een wegracer ding met beenspier aandrijving schakelen kan helaas niet
|
|
|
|
robin..
|