JorritW
Gast
|
Als je de 12m² fijn vind, waarom pak je dan niet een x2 8m²? Heb je twee dezelfde kites in dezelfde maat en ik denk ook dat je deze erg goedkoop kan krijgen. Klein barretje erop en klaaaar!
|
|
|
svennie
Gast
|
jah ik vind die 12m2 super .. maar k weet nie hoe de 8 is heeft er misschien iemand ervaring met de x2 8m???
|
|
|
Emiel
|
bt 2002 6 projected is super kite, goed te depoweren, bruut snel, dikke lift, dikke hangtime. superkite
|
|
|
|
|
KiteDemon
|
Ga voor de X2 8. Ze zijn nog steeds wel ergens te verkrijgen en lekker goedkoop. Blijft gewoon een lekkere kite voor de windy days. Met jouw gewicht van 45 kg is een 8 zo'n beetje gelijk aan een 12 met mijn gewicht (75 kg)
|
|
|
slufterhufters.com
|
bedoel ik fer rachid heeft toch ook een x2 6m en kan er vet mee rippen. dus met zijn gewicht is een 6mx3 perfect, die zijn nu rete goedkoop.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
...en anders kun je mijn nagelnieuwe Cabrinha CO2 model 2003 5,5 kite only overnemen voor 350 euro. Nog in de originele verpakking. Mijn 90 kg hebben voldoende aan een 7,5 Black Tip! :-[
|
|
|
svennie
Gast
|
maar als ik me 12 niet meer houd kan je dan al wel goed varen met een 6m x3 ???
|
|
|
|
KiteDemon
|
Ik denk dat je met 45 kg bij een 6 bft al makkelijk met een 4 kan varen.
|
|
|
Japairman
|
6m lijkt mij ook de betere keuze voor jouw gewicht. X3 heeft een groter inzet bereik , stabieler, betere depower.
ik denk dat je met een 8m vrij snel weer overpowered bent. met mijn 85 kg kan ik in 6beaufort makkelijk met een 8 varen.
|
|
|
svennie
Gast
|
oke bedankt allemaal !!
|
|
|
svennie
Gast
|
heeft iemand er trouwens nog een liggen ??? een x2 8 of x3 8 of 6m ?? mail dan maar
|
|
|
thiazzz
|
ik heb een 8m2 x2. vaart heerlijk ik (88kg) pak hem bij een stevige 6, en kan hem dan redelijk lang houden, maar hij heeft toch veel power die kite...dus voor jou gewicht zou ik ook voor een 6m2 gaan.
|
|
|
Jeks one
|
ik heb de perfecte kite voor jou, Naish AR5 5,5 m2 (flat) dit is echt een waanzinnige stormkite, goede depower, stabiel en lekker makkelijk te varen. kite is twee jaar oud maar zo'n tien keer gebruikt, gewoon nieuw. blauw/geel design, compleet met alles.' E 250,00 mail naar jeks1@chello.nl
|
|
|
slufterhufters.com
|
toen ik hem nog had die ar5 5.5 heb ik er wel een paar x mee gevaren met een 6 bf, maar heb hem ook met dikke 8 bf gekite, zit lekkere low end in die kite en idd zijn super rustig.
he menno ga je toch alles weg doen, werd tijd, zie je idd erg weinig op het strand, zonde van die mooie kites zo liggen ze maar.
|
|
|
Yannick
|
ik heb de perfecte kite voor jou, Naish AR5 5,5 m2 (flat) dit is echt een waanzinnige stormkite, goede depower, stabiel en lekker makkelijk te varen. kite is twee jaar oud maar zo'n tien keer gebruikt, gewoon nieuw. blauw/geel design, compleet met alles.' E 250,00 mail naar jeks1@chello.nldan vraag ik me af, waarom maar 10 keer kiten als je een kite 2 jaar hebt? 2 hele jaren de tijd. . .
|
|
|
slufterhufters.com
|
omdat het niet altijd windkracht 7 is op een zondag......
|
|
|
svennie
Gast
|
jah .. maar een ar 5 moet ik nie .. is veel te oud .. want ik heb nu een ar 3.5 7m .. maar dat ding kan ik echt niets meer mee .. alleen in windje 7 ofzo kom ik daar goed mee weg . .en dan houd ik me 12 al lang niet meer dus die moet ik zeker niet hebben dat is juist de reden dat ik een andere wil
|
|
|
Jeks one
|
ar3.5 is niet te vergelijken met ar5..... maar je zal het vast wel weten? snap je vraag op dit forum dus nie... je wil een veel wind kite, ik heb de ideale kite, en nou wil je um nie??? loser
|
|
|
svennie
Gast
|
ik vind het gewoon geen goede kite voor mij .. ben ik toch niet meteen een loser ??? zo sneu .. iemands kite niet willen kopen en dan meteen een loser zijn >
|
|
|
Renzo
Gast
|
helemaal mee eens svennie en ik zou een nieuwere nemen, zijn stukken stabieler!
|
|
|