Morres
|
hehehehhe
|
|
|
|
Morres
|
kan met truck ook wel, ook al mag je geen voertuigen op vlieland meenemen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
sterker nog, je mag geen mensen meenemen want dan krijg je bonje met Doeksen - een maatje van me had ooit een vrolijke koninginnedag trip naar vlie bedacht met wat mensen op een boot, kreeg íe mooi mot met die gasten.
|
|
|
Morres
|
hahaha, wij zijn naar vlieland wezen kiten, en in radiointerview mooi zeggen dat het goedkoop altenratief is voor doeksen (achteraf niet ,gezien de boete van 130 ) maar volgens mij is dat niet zo hoor, je mag gewoon met boot met mensen erop er heen varen. Mn oom heeft jaaaren op de chartervaart gezeten, die deed het 2jaar lang bijna wekelijks
doeksen zijn sowieso leijers, 23,3€ voor een routerttje terschelling, en das niet de snelboot, dna dok je 2x 5euro bij :|
Maargoed, heeft niks meer met truck te maken, hahhaha
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Tja doe mij die maar... Maaruh...waarom moet er nou in vredesnaam een vrouw achter het stuur zitten En wel balen voor die unimog heb je groot rijbewijs nodig..
|
|
|
|
xxedguyxx
|
wederom: leipe shitttt
|
|
|
|
Passie
|
ik koop later wel 'n campertje,,
|
|
|
rikdekker
|
mijn lieve campertje! staat alleen nog even stil ivm een motorisch probleem..komt na mijn stage op aruba weer aan bod waarschijnlijk! geil busjeee!!!!!
|
|
|
Mauro
|
Heb er net 1 besteld, hoop dat ie snel binnenkomt
|
|
|
Morres
|
Per post besteld?
|
|
|
|
Mauro
|
Per post besteld? Ja, maar 9.99 euro verzendkosten:P
|
|
|
rikdekker
|
teigetje, dat dacht ik toch! heb hele blok gereviseerd. nieuwe drijfstanglagers, koppakking , zuigerveren blablabla. zit alleen nu met een beetje olielekkage bij mijn carter . campertje past helaast niet in de garage op de brug haha, en buiten sleutelen is geen doen met dit weer...bah komt wel weer..
|
|
|
Kevin
|
Ja en van binnen is die camper ook uber (mede mogelijkgemaakt door Krulbol en CrazzyKevin ik dus )
|
|
|
rikdekker
|
jaaaaaaaa klopt, interieur pimped by...
|
|
|
|
michiel v geel
|
Maaruh...waarom moet er nou in vredesnaam een vrouw achter het stuur zitten puur voor de foto
|
|
|
rikdekker
|
ohnee voor mij niet... ik ben over een half jaar 1e automonteur, en heb bijna een voltijdbaan aan het sleutelen aan de peugeot van Melvin ik ga in januari fijn weg naar Aruba, 18 weken stagelopen..wat heb ik het toch slecht
|
|
|
Kevin
|
ohnee voor mij niet... ik ben over een half jaar 1e automonteur, en heb bijna een voltijdbaan aan het sleutelen aan de peugeot van Melvin ik ga in januari fijn weg naar Aruba, 18 weken stagelopen..wat heb ik het toch slecht Wel als je je kites niet kan mee nemen dan heb je het bar slecht daar
|
|
|
slingshot-slet
|
ik vind het meer een parijs dakar ding wel een vette layout. maar ik vind de bus van roy dan er beter uit zien.
|
|
|