Voor degenen die Hanglos nog niet hebben gezien: Tijn van Esch organiseert voor z'n NIOS opleiding een cool evenement:
http://hanglos.nl/asp/new/news.asp?newsid={E5013132-67F5-4C10-A353-609EDEA8CA5C}Goed plan wel, allemaal komen dus! Er staat nu NW 20 knopen op de guru, met 9 graden.
Edit Morres, tijn heeft inmiddels ook zelf geplaatst:
DE COOLSTE TESTDAG VAN 2007, OP EEN LOCATIE GESCHIKT VOOR ALLE RIDERS!
Hallo iedereen, zoals jullie zien organiseer ik voor het eerst een testdag! Nu vragen jullie je misschien af waarom dit zo laat in het seizoen moet, nou daar heb ik een goede reden voor: Voor mijn opleiding (Cios) moet ik een aantal evenementen organiseren. Nu is het de beurt aan het laatste evenement, en ik kwam met het idee een testdag te organiseren. Het idee is vorige week ontstaan, en na een hoop geregel op mijn school is het idee goedgekeurd en kunnen we nu eindelijk tot actie overgaan!
Workum is een perfecte locatie om kites en boards te testen, je kunt een heel eind staan in het water en de wind is vrij stabiel. De windvoorspelling is ook goed, namelijk 17 knopen uit het Westen! Sommigen van jullie zullen het misschien koud vinden, maar ik weet dat er genoeg kiters zijn die genoeg van de sport houden om zich hier overheen te zetten! Daarnaast hebben jullie nu een extra motivatie om te komen: Mijn evenement een daverend succes maken! De eisen vanuit mijn school zijn als volgt: organiseer een evenement dat ten minste 4 uren duurt, en baseer dit op 50 deelnemers. Mijn docenten vroegen zich sterk af of er wel iemand naar een testdag zou komen, zo laat in het jaar, maar ik heb hen ervan weten te overtuigen dat er toch wel 30 man op Workum aanwezig zou moeten zijn als de omstandigheden goed zijn. Zij gingen hierop accoord met het evenement.
Terug naar het evenement:
Ik heb een aantal merken benaderd, en gevraagd om aanwezig te zijn. Hoe meer merken er aanwezig zijn, hoe aantrekkelijker het voor jullie is om te komen testen! De locatie Workum ligt in het Noorden van het land, namelijk aan de Friese IJsselmeerkust. Er zijn nog niet veel testdagen in deze regio geweest, en daarom is dit jullie kans om eens hier te komen testen!
Merken die tot nu toe hebben toegezegd:
- Advance Kites
- F.one Kites
- Liquid Force
- RSC Boards
- X-tremeboards
-ABoards
- JN-Kiteboarding
- BangKiteboarding
- ChocKiteboarding
- Airush
Ik heb nog meer merken benaderd, en ik hoop hun namen zo spoedig mogelijk onder dit lijstje te kunnen bijschrijven. Heb ik jouw merk niet benaderd, maar wil je wel aanwezig zijn, post dit dan hier onder! Houd dit topic dus goed in de gaten voor Updates!
Het spectakel begint rond een uur of 10! Graag wil ik een indicatie krijgen wie er dus zondag allemaal even lekker komen testen op Workum, post hier onder of je komt en met hoeveel vrienden
Alvast heel erg bedankt,
Tijn van Esch