F16 zo "makkelijk"??

WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #25 November 30, 2007, 08:20:53
edit2Rapporteer  
haha  was lach he:P

ik kom snel een keer die kant op man, mischien moet er maar eens op het wad een flinke downwinder wedstrijd met kiter/windsurfers van 20 km georganiseerd worden ofzo lijkt me echt te vet
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #26 December 01, 2007, 01:04:57
edit2Rapporteer  
Dan de volgende vraag als ik een backroll kiteloop inzet (ingehaakt dus) dan lukt me back roll en me kite loop ook maar dan hang ik op zo'n 4-5 m hoog en ga ik dus weer rihangend richting me kite. Me kite hou ik op 12 uur alleen me landingen zijn dan zo snel (niet speciaal hard maar vooral snel) waardoor me boardje en benen zeg maar onder me door schieten en ik hem dus niet goed land. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik me snelheid kwijt raak??

En ja ik weet als ik minder snel radicaal instuur en in mindere wind ik ten eerste niet zo hoog kom en ten tweede wel rustig land maar die is niet zo spectaculair als de bovenste.

Wie kan mij helpen?
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #27 December 01, 2007, 02:04:36
edit2Rapporteer  
Dan de volgende vraag als ik een backroll kiteloop inzet (ingehaakt dus) dan lukt me back roll en me kite loop ook maar dan hang ik op zo'n 4-5 m hoog en ga ik dus weer rihangend richting me kite. Me kite hou ik op 12 uur alleen me landingen zijn dan zo snel (niet speciaal hard maar vooral snel) waardoor me boardje en benen zeg maar onder me door schieten en ik hem dus niet goed land. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik me snelheid kwijt raak??

En ja ik weet als ik minder snel radicaal instuur en in mindere wind ik ten eerste niet zo hoog kom en ten tweede wel rustig land maar die is niet zo spectaculair als de bovenste.

Wie kan mij helpen?

Sounds like a nice kiteloop to me.

Maar dit soort loops geven nou eenmaal snelle landingen en zijn dus ook niet trager te landen. Voordeel is dat het je knieen spaart maar je hebt wel kontrole bij de landing nodig door de hoge snelheid.
Probeer je rotatie wat te vertragen zodat je niet te veel overroteert bij de landing. Dan land je veel stabieler, gecontroleerder en recht downwind.
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #28 December 01, 2007, 02:31:30
edit2Rapporteer  
Dan de volgende vraag als ik een backroll kiteloop inzet (ingehaakt dus) dan lukt me back roll en me kite loop ook maar dan hang ik op zo'n 4-5 m hoog en ga ik dus weer rihangend richting me kite. Me kite hou ik op 12 uur alleen me landingen zijn dan zo snel (niet speciaal hard maar vooral snel) waardoor me boardje en benen zeg maar onder me door schieten en ik hem dus niet goed land. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik me snelheid kwijt raak??

En ja ik weet als ik minder snel radicaal instuur en in mindere wind ik ten eerste niet zo hoog kom en ten tweede wel rustig land maar die is niet zo spectaculair als de bovenste.

Wie kan mij helpen?

Tweede loop drachteraan.. Ik doe ze nu altijd dubbel, even wennen maar land veel beter
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #29 December 01, 2007, 02:34:14
edit2Rapporteer  
Ik heb wellis geloopt met mijn aero 1

het was de hel.. als de druk eruit flikkert stuurt hij niet meer:p..
dat waren dus dikke betrand fleury crashes. Alleen minder mooi.
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #30 December 01, 2007, 08:58:32
edit2Rapporteer  
ik weet mijn eerste unhooked railey kiteloop over powerd met rhino 4 12 Smiley keiharde crash met 3 loops aan mijn cuicede leach Smiley
Tim!

Berichten: 221
Antwoord #31 December 10, 2007, 03:44:29
edit2Rapporteer  
volgens mij is dit een f-16
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #32 December 10, 2007, 04:13:54
edit2Rapporteer  
Neuh das een kiteloop met kite op 7 meter lijntjes
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.