spoetnik
|
Zijn er morgen nog mensen op de scheef?? Ik ben wel benieuwd hoe koud het water is !!
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Hoe laat zijn jullie daar vrijdag kerels?
|
|
|
spoetnik
|
sta de minuutjes van achter mijn bureau af te tellen totdat ik af mag sluiten. Sta waarschijnlijk straks rond 16:00 uur op het water.
|
|
|
spoetnik
|
Slik, stoten momenteel van 32 knopen. Ik ga toch maar iets anders doen denk ik.....
|
|
|
Ricardo
|
Dinsdag Scheveningen!! Dikke wind en goede temp!! Ben er rond een uurtje of 11/12
|
|
|
Davidoff
Gast
|
yoo gasten!
ben woensdag voor t eerst op scheveningen. moet vanaf Amsterdam sloterdijk komen. en dan tram 1 naar zee vanaf den haag holland spoor?
heb een 10m2 rebel. wie gaan er nog meer vanuit A'dam? hoor t wel!
|
|
|
spoetnik
|
Ik kom waarschijnlijk eind van de middag ook nog even kijken
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Ben er ook pas vanaf uur of 3 denk ik...
weet niet zeker of ik me rebeltje kan houden in die wind:) met 80 kg.
|
|
|
manu
|
ik moet om 18.00 beginnen met werken(naast t kuurhuis)...moet helaas nog wachten tot mn nieuwe kites binnen zijn.,...maar ik zal bestukt zijn met een spiegelreflex, tele's en statief
|
|
|
spoetnik
|
ik moet om 18.00 beginnen met werken(naast t kuurhuis)...moet helaas nog wachten tot mn nieuwe kites binnen zijn.,...maar ik zal bestukt zijn met een spiegelreflex, tele's en statief En, mooi plaatjes geschoten?? Ik ben benieuwd.
|
|
|
manu
|
ik moet om 18.00 beginnen met werken(naast t kuurhuis)...moet helaas nog wachten tot mn nieuwe kites binnen zijn.,...maar ik zal bestukt zijn met een spiegelreflex, tele's en statief En, mooi plaatjes geschoten?? Ik ben benieuwd. dude...ik moet nog die kant op ...en ben er dan tot zondag
|
|
|
|
spoetnik
|
Ziet er lekker uit!
Zijn er morgen (zondag dus?) nog mensen die op Scheveningen gaan rippen??
|
|
|
spoetnik
|
Ik ga me omkleden, en kom er aan. Stabiele 20 knopen??
|
|
|
Ricardo
|
Ik ga zo ook fietsen... eerst ff relax ontbijten.
|
|
|
spoetnik
|
Was leuk vandaag. Met mijn 10 meter kunnen varen. Ik heb toch wel moeite met de golven. Er tegenin, dat gaat nog wel, maar met de golven mee vind ik lastig. Mijn boardje wordt dan onder me vandaag gespoeld. Nou jah, lekker kunnen oefenen vandaag. Was top!!
|
|
|
manu
|
Ziet er lekker uit!
Zijn er morgen (zondag dus?) nog mensen die op Scheveningen gaan rippen??
ik was voor en na mn werk ff op t water met mn 8m2...
|
|
|
NorthVegas
|
zijn er nog liefhebbers voor morgenochtend....
|
|
|
spoetnik
|
Misschien dat ik morgen eind van de middag nog fff een uurtje ga pakken. Staat 22 knopen op windguru
|
|
|
WIMPIII
|
Hee, Manu, vaar jij met de nieuwe Spleene rip? Hoe bevalt ie?
|
|
|
manu
|
Hee, Manu, vaar jij met de nieuwe Spleene rip? Hoe bevalt ie?
ik ben ze allemaal gevaren...echt gelikte boardjes heur...ik zeg het niet gauw maar ze zijn ten opzichte van de 07's in alle opzichten verbeterd...en die vond ik al enorm goed.. ik heb er maar voor gekozen om een flyradical te gaan varen...scheelt heelemaal niets qua feeling.. cheers, manu owja,..als je intresse hebt kan ik misschien een keer een testboard scoren voor je...
|
|
|
ilserem
Geen avatar
|
Ben er donderdagochtend vanaf 9.00 om mijn vrije ochtend te benutten!! Ziet er nu goed uit hopenlijk blijft de wind nog even
Maurits
|
|
|
.
|
tsjongegngengengene,.. weer zo'n vroege vogel! ook hier had ik bij kunnen zijn,.. wist ik dat gisteravond maar!
|
|
|
|