NIELZZZZ
|
morgen donderdag weer even scheef uurtje of 3/4
|
|
|
spoetnik
|
Als mijn vrouw morgen wat beter is, dan sta ik er ook weer.
|
|
|
spoetnik
|
maandag of dinsdag nog die-hards op scheveningen te vinden?
|
|
|
NorthVegas
|
ben er morgenochtend rond 9.30.. kan je dan ook.. ? maandag of dinsdag nog die-hards op scheveningen te vinden?
|
|
|
spoetnik
|
sorry, eerst geld verdienen, dan buiten spelen. Ben er pas in de middag
|
|
|
NorthVegas
|
nog liefhebbers in de ochtend....
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Dinsdag om een uur of 15.00 - 15.30 u als de wind west is gedraaid. Ander heeft het niet zoveel zin op scheef
Meer liefhebbers. Tot het donker is lekker knallen.
|
|
|
NorthVegas
|
Dinsdag om een uur of 15.00 - 15.30 u als de wind west is gedraaid. Ander heeft het niet zoveel zin op scheef
Meer liefhebbers. Tot het donker is lekker knallen.
ga morgenochtend rond 10u..
|
|
|
ItsMe.Erik
|
ik ben er rond 3 uur. Voorspellingen zien er goed uit en het blijft waarschijnlijk droog.
|
|
|
NorthVegas
|
ik ben er rond 3 uur. Voorspellingen zien er goed uit en het blijft waarschijnlijk droog. ik ga nu.... ;-)
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Het was gisteren een lekker windje en er stonden behoorlijke bakken. Wanneer ik van de top van de golf naar beneden knalde bleef ik maar versnellen en kon moeilijk mijn rail houden.(genieten) Ondanks dat het niet extreem waaide. Verder ben ik doorgegeaan tot het donker was. Ik ging met een andere gast als laatste van het water af, deze was vanwege de golven lekker richting de pier aan het varen. Ik hoop dat er nog meer van deze mooie dagen komen. Ik zag nog een paar vaste Scheef riders, maar deze kwamen laat en waren weer redelijk snel van het water af. Jammer.
|
|
|
mxm
|
Ben van plan om rond 10:00 te gaan. nog meer liefhebbers|?
|
|
|
koen-tjeee
|
Geen vervoer en geen tijd. Ik hoopte 8 weken geleden op wind. Daarom heb ik drie weken niets op school gedaan. Helaas nu op de spreekwordelijke blaren zitten! Iig komen er toevallig mensen die naar Scheveningen gaan toevallig langs CS? Want met deze temperaturen fietsen of trammen zuigt behoorlijk !
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Dinsdag een uurtje of 2 half drie? voorspelling ziet er goed uit
|
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Inderdaad. Ik hoop dat het 3 uur nog even gaat aantrekken. Dan kan ik nog een uurtje gaan. Om 4 uur moet ik helaas naar een afspraak. k** Anders maar op donderdag en vrijdag hopen.
|
|
|
spoetnik
|
Is wel aan het draaien zoals beloofd op windguru. Nu nog fff wat aantrekken!!!
Laatste update: 13:52 uur
Windsnelheid: 12.7 knopen (7 m/s, 4 Bft) Windstoten: 16 knopen (8.2 m/s) Windrichting: 317 graden (NW) Buiten temperatuur: 10 °C Watertemperatuur: 11.2 °C Waterstand: -9 cm NAP Zon op: 08:14 uur Zon onder: 16:41 uur
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Het waai al 7.6 m/s Over een kwartiertje ga ik. Jippie kiten. Alleen jammer dat het regend
|
|
|
spoetnik
|
mmmm, voor deze wind kom ik de bank niet af. Zeker niet in de regen!! Minimaal 16 knopen...
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Kom spoednik de bank af. Het waait al 9.2 m/s ik zie je daar over 10 min. Ik ben weg
|
|
|
|
|