ItsMe.Erik
|
Thanks voor de motivatie ItsMe.Erik, het was een lekkere sessie!! Nog even het zonnetje erbij, super gewoon!!
Was best lekker en het was goed om te zien dat Slis weer aan het varen was. Jammer dat ik zo vroeg weg moest, maar doen we woensdag of donderdag gewoon over.
|
|
|
spoetnik
|
Slis was eindelijk weer eens lekker aan het varen met zijn Boss en de Blunt. Woensdag ga ik niet redden, donderdag ga ik mijn 6.5 Gypsy uitlaten!!
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Vandaag eind van de middag even op Scheef geweest, wind was net iets te weinig voor mijn 9m. Maar ben wel ff lekker buiten geweest dus was top!
Wil even diegene bedanken waarvan ik een bladder kreeg voor mijn Waroo 9m. Ik kwam op het strand en ben mijn kite aan het oppompen als opeens een van de bladders knapt. Dit was de bladder die ik zelf gerepareerd had. Vond het erg raar omdat ik hem de avond ervoor gewoon nog had opgepomt en hij niet lek was. De bladder eruit gehaald zag ik dat hij aan het begin geknapt was en niet op de plek waar ik hem gerepareerd had. Blijkbaar had ik de bladder niet 100% goed teruggestopt in de strut, volgende keer dus beter op letten!!!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Vandaag eind van de middag even op Scheef geweest, wind was net iets te weinig voor mijn 9m. Maar ben wel ff lekker buiten geweest dus was top!
Wil even diegene bedanken waarvan ik een bladder kreeg voor mijn Waroo 9m. Ik kwam op het strand en ben mijn kite aan het oppompen als opeens een van de bladders knapt. Dit was de bladder die ik zelf gerepareerd had. Vond het erg raar omdat ik hem de avond ervoor gewoon nog had opgepomt en hij niet lek was. De bladder eruit gehaald zag ik dat hij aan het begin geknapt was en niet op de plek waar ik hem gerepareerd had. Blijkbaar had ik de bladder niet 100% goed teruggestopt in de strut, volgende keer dus beter op letten!!!
Morgen. (Donderdag) Voorspellingen zien er goed uit. ik ben er waarschijnlijk tussen half twee en drie.
|
|
|
spoetnik
|
Morgen ben ik er ook weer!! Zal niet voor 3 uur zijn dat ik er ben
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Gezellig. Nielzzz komt ook. Dat wordt lekker raggen.
|
|
|
spoetnik
|
Gezellig. Nielzzz komt ook. Dat wordt lekker raggen. Leuk!! Geen idee wie Nielzzz in het eggie is, maar vast gezellig!!
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik heb ook geen idee of ik kan raggen maar kom ook vanmiddag uur of 2/3 op scheef. niels in echt persoon *-)haha stevig windje vanmiddag
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Gezellig. Nielzzz komt ook. Dat wordt lekker raggen. Leuk!! Geen idee wie Nielzzz in het eggie is, maar vast gezellig!! Je herkent hem wel hij is degene die met mij altijd met de kite in het water ligt te spartellen Nielzz wat ben je vroeg op. Voorspellingen zien er goed uit. Het trekt na 3 zelf aan. Misschien mijn 7 weer uit de tas.
|
|
|
spoetnik
|
Lekker, lekker, LEKKER!!!! Laatste update: 12:22 uur
Windsnelheid: 23.9 knopen (12 m/s, 6 Bft) Windstoten: 31.5 knopen (16.2 m/s) Windrichting: 299 graden (WNW) Buiten temperatuur: 11 °C Watertemperatuur: 11.0 °C Waterstand: 22 cm NAP Zon op: 08:18 uur Zon onder: 16:39 uur
|
|
|
NIELZZZZ
|
nou vandaag zeker in water liggen spartelen,me kite gescheurd jammer want echt lekker wind en lekkere bakken achterin. erik nod lekker gevaren
|
|
|
spoetnik
|
Klote voor je Nielzzz, meestal zien scheuren er erg dramatisch uit, maar zijn goed te repareren. Erik kwam als laatste van het water af. Doorgegaan totdat het te donker werd. Wat een top sessie, heerlijk windje, stevige bakken, en gaan met de Gypsy. Weer eentje voor in de boeken!!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ja ja jongens. Ik wilde nog wel doorgaan, maar alleen op het water vind ik niet verstandig. Overigens moest ik aardig werken met mijn 11m2 (Gekozen op aanraden van Eddy de extrme kiter ). Ik kon de teugels niet te veel laten vieren, want dan leek het wel rodeo. En achteraf ook niet zo gek gezien de wind op actuelewaterdata.nl Ik denk dat ik bij de gemeente van Scheef een nieuw bestemmingsplan indien. Met het verzoek dat de vuurtoren niet zo ver op zee schijnt, maar gewoon de eerste 200 mtr vanuit de kust. Het wordt namelijk wel heel vroeg donker. :'( Nielzzz klote van je kite, maar mijn inschatting is dat Farla in Den Haag je kite zo kan repareren voor niet al te veel geld. Ik vermoet iets van 25 tot 40 euro en omdat je kite niet te oud is heeft hij waarschijnlijk nog wel de juiste kleur. Ben in het verleden ook daar regelmatig geweest, omdat ik ook regelmatig in dat water lig te spartellen. Gelukkig zijn de Fuels BOM proef. M.a.w. ik ben er al even niet meer geweest. Maar al met al, het was me een waar genoegen om met jullie te raggen en met sommige te zwemmen .
|
|
|
NIELZZZZ
|
oke top dat julie nog lekker gevaren hebben was bij farla geweest maar was dicht morgen ff naar kiterepair want die zit nu in katwijk, dichter in de buurt. heb verzekering gebeld het wordt betaald,maarja je kite is meteen minder word en dat aangezien die 2 /3maanden oud is ofzo
|
|
|
ItsMe.Erik
|
oke top dat julie nog lekker gevaren hebben was bij farla geweest maar was dicht morgen ff naar kiterepair want die zit nu in katwijk, dichter in de buurt. heb verzekering gebeld het wordt betaald,maarja je kite is meteen minder word en dat aangezien die 2 /3maanden oud is ofzo De eigenschappen worden door de rep. niet beinvloed, Gewoon houden en lekker mee door kiten. Top trouwens dat de verzekering het betaald. Ik moet me misschien ook maar eens verzekeren. Laat even weten als het repareren gelukt is. Kunnen we de volgende kitesessie plannen. Alleen helaas dat het wat koud wordt. (van het weekend weer? Tussen de buien door. )
|
|
|
NIELZZZZ
|
van weekend hoop wel kan alleen de zaterdag. en moet of 7 of 12 weer zijn. maar ik vaar er ook gewoon mee door en reperatie is jammer en doet ff zeer :'( maar is part of de game. ja heb alleen eigen risico bij verzekering en als het 100 i sen dat ook eigen risico heeft nog geen zin maar f afwachten maar.
|
|
|
koen-tjeee
|
van weekend hoop wel kan alleen de zaterdag. en moet of 7 of 12 weer zijn. maar ik vaar er ook gewoon mee door en reperatie is jammer en doet ff zeer :'( maar is part of de game. ja heb alleen eigen risico bij verzekering en als het 100 i sen dat ook eigen risico heeft nog geen zin maar f afwachten maar. Niels, Vaarde je met een 'net nieuwe' groene Torch? En Erik met een muts op, Fuel kite met rood erin? Het was gister wel een top dag. Maar helaas word het al vrij koud. Ook tussen de bakken door, lag ik af en toe te spartelen. Het begin stukje van de branding is vrij lastig!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
van weekend hoop wel kan alleen de zaterdag. en moet of 7 of 12 weer zijn. maar ik vaar er ook gewoon mee door en reperatie is jammer en doet ff zeer :'( maar is part of de game. ja heb alleen eigen risico bij verzekering en als het 100 i sen dat ook eigen risico heeft nog geen zin maar f afwachten maar. Niels, Vaarde je met een 'net nieuwe' groene Torch? En Erik met een muts op, Fuel kite met rood erin? Het was gister wel een top dag. Maar helaas word het al vrij koud. Ook tussen de bakken door, lag ik af en toe te spartelen. Het begin stukje van de branding is vrij lastig! Nielzz vaarde met de groene Torch en ik met de muts op. Ik ben nog al kaal en krijg snel een koude kop. Met de muts blijft het lekker warm. Zelf vond ik het niet koud de water temperatuur is nog te doen. Vooral nu is de buitenlucht kouder dan het water. Welke kite was jij aan het varen? (Koen-tjeee) Nielz waar gaan we zaterdag heen? De wind voorspellingen zien er goed uit. Buiten temp is wat minder, maar het water voelt wel lekker aan. Slufter vind ik met Noord niet zo lekker varen. Liever dan het autostrand, maar dan moeten we een stuk lopen. Ik neem dan wel lekkere warme koffie mee en koekjes. We bellen nog wel.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ja ik vaarde met die groene torch ja klopt. en blijft nog even verleden tijd :'(tot die gemaakt is hoop maandag tijd te hebben om m naar kiterepair te brengen morgen f kijken waar we gaan is sluf met noord k*t? hmzzz dan playa maar met die kou dat kl*te stuk lopen is ook zwaar piep haha
|
|
|
NorthVegas
|
hi gasten... wie gaat er morgen op scheef en hoelaat.... mzl
|
|
|
ItsMe.Erik
|
hi gasten... wie gaat er morgen op scheef en hoelaat.... mzl
Wij gaan morgen naar de slufter
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
en jullie waren op scheef :S... haha. Was weer lekker rustig zo'n privespot met zn 3e.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
en jullie waren op scheef :S... haha. Was weer lekker rustig zo'n privespot met zn 3e.
Lekker he zo'n groot stuk zee voor ons 3en. Overigens heb ik genoten in het bussje van NIELZZZ. Ik heb er nog spierpijn van Was wel vlagerig en als ik actuelewaterdata bekijk klopt dat ook wel. Helaas mijn depower koort gebroken. Morgen maar weer repareren voor de volgende sessie. En Chris veel succes met de bar meid.
|
|
|