Kitespot Scheveningen....

CHRIZZZZ

Antwoord #375 November 22, 2008, 21:07:32
edit2Rapporteer  
whahahaha..... ja niet normaal, ik moest dat busje gewoon uitkruipen. Gelukkig zaten er gordijnen voor de ramen...Grin

En geen gekke dingen doen he, vanaaf in je eentje Wink
ItsMe.Erik

Antwoord #376 November 22, 2008, 21:56:20
edit2Rapporteer  
whahahaha..... ja niet normaal, ik moest dat busje gewoon uitkruipen. Gelukkig zaten er gordijnen voor de ramen...Grin

En geen gekke dingen doen he, vanaaf in je eentje Wink

Gordijnen. Je bedoeld die condens op de ramen? Wel eens dat stukje uit de film van de titanic gekeken met die hand op het raam.

Ik denk dat Nielzz een ander bedrijf je heeft dan het doet vermoeden???
NIELZZZZ

Antwoord #377 November 22, 2008, 22:09:59
edit2Rapporteer  
en jullie waren op scheef :S... haha. Was weer lekker rustig zo'n privespot met zn 3e.

Lekker he zo'n groot stuk zee voor ons 3en. Overigens heb ik genoten in het bussje van NIELZZZ. Ik heb er nog spierpijn van   InLove  schater

Was wel vlagerig en als ik actuelewaterdata bekijk klopt dat ook wel. Helaas mijn depower koort gebroken. Morgen maar weer repareren voor de volgende sessie.  Joepie Joepie

En Chris veel succes met de bar meid.   Grin
ik zal dat even vertalen lekker he zo een groot stuk zeep met zn 3en overigens heb ik genoten in het busje van nielzzz ik heb er nog kringspier pijn van.
was wel hijgerig als ik de achterramen van de bus zag klopt dat ook wel.
helaas kon ik me koord niet meer omhoog krijgen,morgen weer reparen voor de volgende x Joepie
ja jongens was een lekkere sessie Roll Eyes
ItsMe.Erik

Antwoord #378 November 22, 2008, 22:12:36
edit2Rapporteer  
en jullie waren op scheef :S... haha. Was weer lekker rustig zo'n privespot met zn 3e.

Lekker he zo'n groot stuk zee voor ons 3en. Overigens heb ik genoten in het bussje van NIELZZZ. Ik heb er nog spierpijn van   InLove  schater

Was wel vlagerig en als ik actuelewaterdata bekijk klopt dat ook wel. Helaas mijn depower koort gebroken. Morgen maar weer repareren voor de volgende sessie.  Joepie Joepie

En Chris veel succes met de bar meid.   Grin
ik zal dat even vertalen lekker he zo een groot stuk zeep met zn 3en overigens heb ik genoten in het busje van nielzzz ik heb er nog kringspier pijn van.
was wel hijgerig als ik de achterramen van de bus zag klopt dat ook wel.
helaas kon ik me koord niet meer omhoog krijgen,morgen weer reparen voor de volgende x Joepie
ja jongens was een lekkere sessie Roll Eyes

Zo is het maar net. Ik dacht al wat zit het toch pijnlijk op de terugweg.
Ik vraag me af of Chrizz morgen z'n koord nog omhoog kan krijgen na de avond met de bar meid?
NIELZZZZ

Antwoord #379 November 23, 2008, 00:43:09
edit2Rapporteer  
je weet het nooit met een barmeid of ze draait je dop eraf/of ze begint flink te tappen Grin
daar wordt je allebei niet vrolijk van.
zit je lekker achter je comp thuis erik niet telang naar slinshot.com kijken hij want dan heb je vannacht weer een natte droom
koen-tjeee

Antwoord #380 November 24, 2008, 14:20:08
edit2Rapporteer  
Citaat

Nielzz vaarde met de groene Torch en ik met de muts op. Ik ben nog al kaal  Grin en krijg snel een koude kop. Met de muts blijft het lekker warm.

Zelf vond ik het niet koud de water temperatuur is nog te doen. Vooral nu is de buitenlucht kouder dan het water.

Welke kite was jij aan het varen? (Koen-tjeee)

Nielz waar gaan we zaterdag heen? De wind voorspellingen zien er goed uit. Buiten temp is wat minder, maar het water voelt wel lekker aan.  Cheesy Slufter vind ik met Noord niet zo lekker varen. Liever dan het autostrand, maar dan moeten we een stuk lopen. Ik neem dan wel lekkere warme koffie mee en koekjes.  ThumpsUp

We bellen nog wel.

Met een switchspleet (blade;)) een groen-geile! Was voornamelijk spartelen met de aanlandige wind (en een tijd niet meer op zee gevaren!)
Gelukkig komt er weer wat warmer weer aan. Het viel donderdag inderdaad nog mee. Maar met het fietsje of de tram naar huis is wat minder aantrekkelijk!
ItsMe.Erik

Antwoord #381 November 24, 2008, 20:03:26
edit2Rapporteer  
Citaat

Nielzz vaarde met de groene Torch en ik met de muts op. Ik ben nog al kaal  Grin en krijg snel een koude kop. Met de muts blijft het lekker warm.

Zelf vond ik het niet koud de water temperatuur is nog te doen. Vooral nu is de buitenlucht kouder dan het water.

Welke kite was jij aan het varen? (Koen-tjeee)

Nielz waar gaan we zaterdag heen? De wind voorspellingen zien er goed uit. Buiten temp is wat minder, maar het water voelt wel lekker aan.  Cheesy Slufter vind ik met Noord niet zo lekker varen. Liever dan het autostrand, maar dan moeten we een stuk lopen. Ik neem dan wel lekkere warme koffie mee en koekjes.  ThumpsUp

We bellen nog wel.

Met een switchspleet (blade;)) een groen-geile! Was voornamelijk spartelen met de aanlandige wind (en een tijd niet meer op zee gevaren!)
Gelukkig komt er weer wat warmer weer aan. Het viel donderdag inderdaad nog mee. Maar met het fietsje of de tram naar huis is wat minder aantrekkelijk!

Fiets??  Lekker dicht bij huis woon je dan. Ik moet altijd ver rijden, maar wij het koud hebben gaan we gewoon in het busje van Nielzzz zitten. Lekker met een bakje koffie, koekjes. Als het een beetje meezit hopelijk binnenkort een kacheltje en een serveerster, de bar meid van Chrizzz om de koffie in te schenken.

Wie weet donderdag kun je weer op het fietsje komen. De voorspellingen zien er goed uit en de temp neemt toe. Kunnen we met z'n allen in het water spartellen. Wink

spoetnik

Antwoord #382 November 24, 2008, 20:35:16
edit2Rapporteer  
Wordt het donderdag weer wat?? Kan ik alvast een plekje reserveren in de bus?
ItsMe.Erik

Antwoord #383 November 24, 2008, 20:48:27
edit2Rapporteer  
Wordt het donderdag weer wat?? Kan ik alvast een plekje reserveren in de bus?

Daarvoor moet je bij Nielzzz zijn, maar nielzz is de beroerste niet. Wie weet moet ie het busje uitbouwen als er nog meer gegadigden zijn? Dan wordt het Bussie Jumpteam mobiel met als uitval basis de slufter.

CHRIZZZZ

Antwoord #384 November 24, 2008, 21:18:42
edit2Rapporteer  
hahaha, maar dan moet je je eerst wel bewijzen spoetnik, en wij zijn niet de makkelijkste aangezien we al wat gewend zijn in het busje Joepie Joepie Joepie Joepie

Idd uitbouwen die hap dan en exstra stugge vering eronder.. anders valt die bus nog een keer om
ItsMe.Erik

Antwoord #385 November 24, 2008, 21:41:34
edit2Rapporteer  
hahaha, maar dan moet je je eerst wel bewijzen spoetnik, en wij zijn niet de makkelijkste aangezien we al wat gewend zijn in het busje Joepie Joepie Joepie Joepie

Idd uitbouwen die hap dan en exstra stugge vering eronder.. anders valt die bus nog een keer om

Inderdaad we zijn aardig wat gewend in het busje. Ik heb me wel moeten aanpassen, als kantoor pikje tussen die ruige bouwvakkers. Wink Maar ze hebben me genomen, ik bedoel opgenoemn als hun homies ha ha ha. 
spoetnik

Antwoord #386 November 24, 2008, 22:27:01
edit2Rapporteer  
Als ik het zo hoor ga ik misschien liever op de fiets............
CHRIZZZZ

Antwoord #387 November 24, 2008, 23:29:48
edit2Rapporteer  
je weet niet wat je mist:)

Ik had nooit geweten dat kantoorpikkies zo ongelofelijk lenig waren.  Op het water maar in het busje.... ik bespaar je de details. Volgens weekend weer jongens? Ik krijg afkick verschijnselen
NorthVegas

Antwoord #388 November 25, 2008, 11:01:21
edit2Rapporteer  
gaat er iemand vandaag nog naar scheef rond 11-12u... gr nick
koen-tjeee

Antwoord #389 November 25, 2008, 12:36:05
edit2Rapporteer  

Inderdaad we zijn aardig wat gewend in het busje. Ik heb me wel moeten aanpassen, als kantoor pikje tussen die ruige bouwvakkers. Wink Maar ze hebben me genomen, ik bedoel opgenoemn als hun homies ha ha ha. 

1 voordeel, met de westuit aan zie je de bouwvakkers-decollete niet!
Als ik de volgende keer een erg bewegende bus zie, weet ik dus wie er in zitten te slijpen, hakken en voornamelijk boren.

Morgen komt er inderdaad behalve wat wind ook wat temperatuur mee. Hopelijk even na me (bouwkundige)presentatie me fiets lief aankijken Wink
ItsMe.Erik

Antwoord #390 November 25, 2008, 22:51:04
edit2Rapporteer  
De voorspellingen voor woensdag zien er niet zo goed uit.  ThumpDown Daarin tegen Donderdag  ThumpsUp

Ik ga woensdag wat overuren maken, zodat ik donderdag vroeg weg kan.

Als de wind goed is en niet te veel zuid is ben ik tussen half twee en twee op Scheef. Als de wind te veel zuid wordt rij ik naar de slufter.
ItsMe.Erik

Antwoord #391 November 27, 2008, 08:37:36
edit2Rapporteer  
Aan de voorspellingen te zien wordt het de slufter.

Ik denk dat ik er rond 2 uur ben.
koen-tjeee

Antwoord #392 November 27, 2008, 11:40:42
edit2Rapporteer  

Aan de voorspelling te zien, geen kite-sessie voor mij. Ov is zo bagger geregeld naar de Slufter Wink
Hopelijk snel een degelijke zuid-westerlijk windje!
ItsMe.Erik

Antwoord #393 November 27, 2008, 21:41:14
edit2Rapporteer  

Aan de voorspelling te zien, geen kite-sessie voor mij. Ov is zo bagger geregeld naar de Slufter Wink
Hopelijk snel een degelijke zuid-westerlijk windje!

Net toen ik om 1 uur wilde gaan had ik helaas een onverwachte afspraak op het werk. Ik heb deze afgeraffeld en half drie naar de slufter gereden. Snel mijn nieuwe Fuel 11m2 opgepompt en gaan varen. Wat moest ik wennen zeg. Ben nog steeds van onderste boven.
Mijn eerste indruk was rustigere kracht opbouw, minder bardruk, kite wil snel naar 12 uur en veel meer kracht in de kite. Overigens kon ik de vlagen niet lekker verwerken, kite blijft t.o.v. het 2008 model meer in het windvenster hangen. Na een uurtje varen snel mijn nieuwe 7m2 opgepomp om even te testen. De low end veel beter dan het 2008 model, stuurde lekker.
Voor beide kites geldt dat ze veel stabieler zijn, maar ik had het gevoel dat de kites minder agressief en minder speels waren, maar wel met veel meer power. Ook maken beide kites mooie ronde loops met constante druk.

Als ik actuelewaterdata bekijk snap ik niet dat ik nu al met de 11 tegen overpower aan zat en de 7 al zo vroeg kon varen. Normaal vaar ik de 11m2 uit 2008 tot 33 knopen en de 7m2 uit 2008 begint pas bij de 25 knopen (op vlak water) nu leek het of ik al bij 28 knopen overpower sta en met de 7 gemakkelijk aan het varen was.

Ik hoop dat er snel dagen komen dat ik ze beter aan de tand kan voelen.
JorritPi

Antwoord #394 December 01, 2008, 13:09:26
edit2Rapporteer  
Hallo hallo Scheveningen gangers!

Ik ben van plan morgen (di 2 dec) op Scheveningen te gaan varen. Nog meer mensen voor de Dinsdag?

Met 8 graden en een knoopje of 16 moet het volgens mij een lekker dagje worden!  Joepie
ItsMe.Erik

Antwoord #395 December 01, 2008, 18:30:25
edit2Rapporteer  
Hallo hallo Scheveningen gangers!

Ik ben van plan morgen (di 2 dec) op Scheveningen te gaan varen. Nog meer mensen voor de Dinsdag?

Met 8 graden en een knoopje of 16 moet het volgens mij een lekker dagje worden!  Joepie

Ik weet het nog niet ik vind de voorspellingen twijfel achtig. Ik zit meer te denken aan donderdag of vrijdag.
JorritPi

Antwoord #396 December 01, 2008, 19:22:06
edit2Rapporteer  
ja, ik zie het nu ook het veranderd om de have klap weer. ik wacht wel even af.
JorritPi

Antwoord #397 December 01, 2008, 19:24:02
edit2Rapporteer  
ItsMe.Erik

Antwoord #398 December 02, 2008, 11:14:24
edit2Rapporteer  

Ik neem aan dat je met de eerste post dinsdag afwacht en met de tweede post woensdag en dat je dus donderdag gaat kiten.

Als de voorspellingen zo blijven ben ik er donderdag tussen twee en drie op Scheef.
JorritPi

Antwoord #399 December 02, 2008, 12:23:34
edit2Rapporteer  
Zo ongeveer ja! Haha, he maar het is nu dinsdag en het WAAIT!!! Donderdag lijkt een Zuid te gaan worden. Zijn er mensen die zin hebben om donderdag naar de Slufter te gaan?

Over een uurtje sta ik op het water!!! Het zonnetje schijnt dus...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.