JorritPi
|
Het was net 9,5 m/s das prima te doen! En het is aan het toenemen. Misschien straks nog wel een knoopje of 16? met 8gr? wmah, das toch lekker?
Sta ik straks daar alleen of zijn er meer liefhebbers?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm, het is nu zelfs 6,8ms. Mocht ie werkelijk stabiel 9,5ms zijn dan ga ik ook nog even..
|
|
|
JorritPi
|
hmm, het is nu zelfs 6,8ms. Mocht ie werkelijk stabiel 9,5ms zijn dan ga ik ook nog even..
|
|
|
JorritPi
|
f*ck, ik zie het nu. Het was maar vlaag daar net. Haha.
Ik hou het toch even in de gaten en mocht het idd stabiel gaan worden dan ben ik daar in de middag ergens te vinden.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
volgens marifoon gaat hij nu naar zuid tot zuidwest draaien en aantrekken tot 5-6..hopelijk snel, zodat ik nog even naar de sluf kan tuffen:)
|
|
|
|
JorritPi
|
Hij is nu hier ook wel lekker. 10m/s.
He Erik, kom jij uit Den Haag? Of ergens daar in de buurt, want ik zoek eigenlijk nog een lift naar de Slufter donderdag? Kan ik met jou mee rijden?
|
|
|
JorritPi
|
Ik ben over 30 min op Scheef.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
wilde net weggaan, maar nu is ie weer 8ms..ik hou het voorgezien..donderdag weer:)
|
|
|
JorritPi
|
ow. ja kzie 't ..ik ga ook maar niet dan..
En jij Lauw, heb jij niet een plekje vrij voor een lift naar de Slufter donderdag?
|
|
|
ItsMe.Erik
|
He Erik, kom jij uit Den Haag? Of ergens daar in de buurt, want ik zoek eigenlijk nog een lift naar de Slufter donderdag? Kan ik met jou mee rijden?
Nee ik kom niet uit Den Haag. maar ik werk in Den Haag. Ik kom uit de buurt van Tiel. Overigens heb ik in Den Haag wel een kamer tot mijn beschikking en afhankelijk van de wind, zin werk blijf ik in Den Haag slapen. Of je mee kan rijden, wat mij betrefd wel. Ik weet alleen nog niet hoe laat ik ga (afh. van het werk) en of ik terug naar Den Haar rij of gewoon bij het vrouwtje in bed kruip Maar we houden contact en als ik hen en weer rij ben je van harte welkom.
|
|
|
JorritPi
|
Nee ik kom niet uit Den Haag. maar ik werk in Den Haag. Ik kom uit de buurt van Tiel. Overigens heb ik in Den Haag wel een kamer tot mijn beschikking en afhankelijk van de wind, zin werk blijf ik in Den Haag slapen. Of je mee kan rijden, wat mij betrefd wel. Ik weet alleen nog niet hoe laat ik ga (afh. van het werk) en of ik terug naar Den Haar rij of gewoon bij het vrouwtje in bed kruip Maar we houden contact en als ik hen en weer rij ben je van harte welkom. Top Erik, ja hou me op de hoogte en dan hoor ik het wel van je.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Nee ik kom niet uit Den Haag. maar ik werk in Den Haag. Ik kom uit de buurt van Tiel. Overigens heb ik in Den Haag wel een kamer tot mijn beschikking en afhankelijk van de wind, zin werk blijf ik in Den Haag slapen. Of je mee kan rijden, wat mij betrefd wel. Ik weet alleen nog niet hoe laat ik ga (afh. van het werk) en of ik terug naar Den Haar rij of gewoon bij het vrouwtje in bed kruip Maar we houden contact en als ik hen en weer rij ben je van harte welkom. Top Erik, ja hou me op de hoogte en dan hoor ik het wel van je. Ben je vandaag nog gegaan?
|
|
|
JorritPi
|
Nee, ik had ook nog wat andere belangrijke zaken te doen vandaag dus het was ook maar beter ook.
|
|
|
HDFrank
|
het was zeker maar goed, want het was een uit aan wind. En rete aflandig... Water was lekker..
|
|
|
JorritPi
|
het was zeker maar goed, want het was een uit aan wind. En rete aflandig... Water was lekker..
Heb jij het geprobeerd vandaag? Ik ben een paar maanden in buitenland geweest en ben net terug. Strandtenten weg enz. En ik moet zeggen dat het er nu toch wel een beetje verlaten uit ziet op Scheveningen.
|
|
|
HDFrank
|
Ja, ik moest na wat aanpassingen mijn Synergy opnieuw afstellen. Op de kant leek het redelijk goed, maar op het water (ondiepe ivm aflandig) bleef hij maar stallen. Het depower koord moet iets korter, dan zal het wel weer verholpen zijn. Als je net uit het buitenland komt is het rete koud hier. Ik had een shorty 3mm en een o'neill psycho 4/3 met handschoenen en schoentjes aan. Was best goed te doen. Cap in de nek tegen het afkoelen. Maar ja als je met een stallende kite steeds in het water ligt is het ook niet alles.
|
|
|
|
JorritPi
|
Ja, ik moest na wat aanpassingen mijn Synergy opnieuw afstellen. Op de kant leek het redelijk goed, maar op het water (ondiepe ivm aflandig) bleef hij maar stallen. Het depower koord moet iets korter, dan zal het wel weer verholpen zijn. Als je net uit het buitenland komt is het rete koud hier. Ik had een shorty 3mm en een o'neill psycho 4/3 met handschoenen en schoentjes aan. Was best goed te doen. Cap in de nek tegen het afkoelen. Maar ja als je met een stallende kite steeds in het water ligt is het ook niet alles. Wat een verhaal. Serieus? 3mm nu? nee toch? Matta, op www.johnswind.nl kan je de actuele wind zien. Tegen de 9m/s is vaarbaar, mits niet aflandig.
|
|
|
HDFrank
|
Wat een verhaal. Serieus? 3mm nu? nee toch? ja onder mijn andere wetsuit!
|
|
|
koen-tjeee
|
Elke dag veranderen de voorspellingen, hopelijk nog een keer goede wind en dan niet met de kou van vandaag. Sta nu al te lang droog.. . Waterig koud. Brrrrr!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
WAs vandaag weer lekker op de Slufter.
We hadden het rijk voor ons drieen en later nog met zo'n tweeen. Tot het donker een Top sessie gehad, jammer dat de wind rond kwart voor vijf inkakte.
Overigens mensen het was erg koud, we hebben tussen de ijsschotsen moeten slalommen, dus blijf lekker bij jullie kacheltje. Dan offeren ik en Chrizzz zich wel op om de kou voor jullie te trosseren.
|
|
|
NIELZZZZ
|
oke erik wat je wil gast,ben blij dat je lekker gevaren heb. en ik heb maar die kachel stoken
|
|
|
koen-tjeee
|
WAs vandaag weer lekker op de Slufter.
We hadden het rijk voor ons drieen en later nog met zo'n tweeen. Tot het donker een Top sessie gehad, jammer dat de wind rond kwart voor vijf inkakte.
Overigens mensen het was erg koud, we hebben tussen de ijsschotsen moeten slalommen, dus blijf lekker bij jullie kacheltje. Dan offeren ik en Chrizzz zich wel op om de kou voor jullie te trosseren.
Jaja, wrijf het er maar in! Sinterklaas heeft helaas geen zuidwesterlijke 5bft achtergelaten.. Kan alleen nog maar dromen van de laatste fatsoenlijke kitesessie.. Balennn!
|
|
|