Kitespot Scheveningen....

Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #400 December 02, 2008, 12:30:04
edit2Rapporteer  
8m/s, yoepieee:P
JorritPi

Antwoord #401 December 02, 2008, 12:34:46
edit2Rapporteer  
Het was net 9,5 m/s  das prima te doen! En het is aan het toenemen. Misschien straks nog wel een knoopje of 16? met 8gr? wmah, das toch lekker?

Sta ik straks daar alleen of zijn er meer liefhebbers?
Lauw
Administrator

Antwoord #402 December 02, 2008, 12:35:58
edit2Rapporteer  
hmm, het is nu zelfs 6,8ms. Mocht ie werkelijk stabiel 9,5ms zijn dan ga ik ook nog even..
JorritPi

Antwoord #403 December 02, 2008, 12:38:13
edit2Rapporteer  
hmm, het is nu zelfs 6,8ms. Mocht ie werkelijk stabiel 9,5ms zijn dan ga ik ook nog even..
JorritPi

Antwoord #404 December 02, 2008, 12:43:58
edit2Rapporteer  
f*ck, ik zie het nu. Het was maar vlaag daar net. Haha.

Ik hou het toch even in de gaten en mocht het idd stabiel gaan worden dan ben ik daar in de middag ergens te vinden.
Lauw
Administrator

Antwoord #405 December 02, 2008, 12:58:21
edit2Rapporteer  
volgens marifoon gaat hij nu naar zuid tot zuidwest draaien en aantrekken tot 5-6..hopelijk snel, zodat ik nog even naar de sluf kan tuffen:)
ItsMe.Erik

Antwoord #406 December 02, 2008, 13:02:28
edit2Rapporteer  
Ik weet het niet. De wind is zeer onstabiel.  Huh lijkt me zo niet leuk kiten.

Ik houd het op donderdag en als het zuid is, ga net als Jorrit P. naar de slufter om te knallen tot het donker is.  Joepie Joepie Joepie Joepie YeSS Joepie
JorritPi

Antwoord #407 December 02, 2008, 14:07:37
edit2Rapporteer  
Hij is nu hier ook wel lekker. 10m/s.

He Erik, kom jij uit Den Haag? Of ergens daar in de buurt, want ik zoek eigenlijk nog een lift naar de Slufter donderdag? Kan ik met jou mee rijden?
JorritPi

Antwoord #408 December 02, 2008, 14:11:31
edit2Rapporteer  
Ik ben over 30 min op Scheef.
Lauw
Administrator

Antwoord #409 December 02, 2008, 14:14:31
edit2Rapporteer  
wilde net weggaan, maar nu is ie weer 8ms..ik hou het voorgezien..donderdag weer:)
JorritPi

Antwoord #410 December 02, 2008, 14:32:44
edit2Rapporteer  
ow. ja
kzie 't ..ik ga ook maar niet dan..

En jij Lauw, heb jij niet een plekje vrij voor een lift naar de Slufter donderdag?
ItsMe.Erik

Antwoord #411 December 02, 2008, 15:49:33
edit2Rapporteer  

He Erik, kom jij uit Den Haag? Of ergens daar in de buurt, want ik zoek eigenlijk nog een lift naar de Slufter donderdag? Kan ik met jou mee rijden?

Nee ik kom niet uit Den Haag. maar ik werk in Den Haag. Ik kom uit de buurt van Tiel. Overigens heb ik in Den Haag wel een kamer tot mijn beschikking en afhankelijk van de wind, zin werk blijf ik in Den Haag slapen.

Of je mee kan rijden, wat mij betrefd wel. Ik weet alleen nog niet hoe laat ik ga (afh. van het werk) en of ik terug naar Den Haar rij of gewoon bij het vrouwtje in bed kruip Wink

Maar we houden contact en als ik hen en weer rij ben je van harte welkom.
JorritPi

Antwoord #412 December 02, 2008, 18:29:53
edit2Rapporteer  

Nee ik kom niet uit Den Haag. maar ik werk in Den Haag. Ik kom uit de buurt van Tiel. Overigens heb ik in Den Haag wel een kamer tot mijn beschikking en afhankelijk van de wind, zin werk blijf ik in Den Haag slapen.

Of je mee kan rijden, wat mij betrefd wel. Ik weet alleen nog niet hoe laat ik ga (afh. van het werk) en of ik terug naar Den Haar rij of gewoon bij het vrouwtje in bed kruip Wink

Top Erik, ja hou me op de hoogte en dan hoor ik het wel van je.
ItsMe.Erik

Antwoord #413 December 02, 2008, 18:38:52
edit2Rapporteer  

Top Erik, ja hou me op de hoogte en dan hoor ik het wel van je.

Ben je vandaag nog gegaan?
JorritPi

Antwoord #414 December 02, 2008, 20:03:37
edit2Rapporteer  
Nee, ik had ook nog wat andere belangrijke zaken te doen vandaag dus het was ook maar beter ook.
HDFrank

Antwoord #415 December 02, 2008, 21:40:14
edit2Rapporteer  
het was zeker maar goed, want het was een uit aan wind.
En rete aflandig...
Water was lekker..
JorritPi

Antwoord #416 December 02, 2008, 22:46:41
edit2Rapporteer  
het was zeker maar goed, want het was een uit aan wind.
En rete aflandig...
Water was lekker..

Heb jij het geprobeerd vandaag?

Ik ben een paar maanden in buitenland geweest en ben net terug. Strandtenten weg enz. En ik moet zeggen dat het er nu toch wel een beetje verlaten uit ziet op Scheveningen.
HDFrank

Antwoord #417 December 03, 2008, 00:06:22
edit2Rapporteer  
Ja, ik moest na wat aanpassingen mijn Synergy opnieuw afstellen. ThumpDown
Op de kant leek het redelijk goed, maar op het water (ondiepe ivm aflandig) bleef hij maar stallen.

Het depower koord moet iets korter, dan zal het wel weer verholpen zijn.

Als je net uit het buitenland komt is het rete koud hier.
Ik had een shorty 3mm en een o'neill psycho 4/3 met handschoenen en schoentjes aan.
Was  best goed te doen. Cap in de nek tegen het afkoelen.
Maar ja als je met een stallende kite steeds in het water ligt is het ook niet alles. loser
matta

Antwoord #418 December 03, 2008, 15:29:30
edit2Rapporteer  
Hee... Gaat er vanmiddag nog iemand naar Scheef?
Het report ziet er in iedergeval goed uit! http://www.windfinder.com/report/ijmuiden
JorritPi

Antwoord #419 December 03, 2008, 18:30:41
edit2Rapporteer  
Ja, ik moest na wat aanpassingen mijn Synergy opnieuw afstellen. ThumpDown
Op de kant leek het redelijk goed, maar op het water (ondiepe ivm aflandig) bleef hij maar stallen.

Het depower koord moet iets korter, dan zal het wel weer verholpen zijn.

Als je net uit het buitenland komt is het rete koud hier.
Ik had een shorty 3mm en een o'neill psycho 4/3 met handschoenen en schoentjes aan.
Was  best goed te doen. Cap in de nek tegen het afkoelen.
Maar ja als je met een stallende kite steeds in het water ligt is het ook niet alles. loser

Wat een verhaal. Serieus? 3mm nu? nee toch?

Matta, op www.johnswind.nl kan je de actuele wind zien. Tegen de 9m/s is vaarbaar, mits niet aflandig.
HDFrank

Antwoord #420 December 03, 2008, 18:33:50
edit2Rapporteer  
Wat een verhaal. Serieus? 3mm nu? nee toch?

ja onder mijn andere wetsuit! ThumpsUp
koen-tjeee

Antwoord #421 December 04, 2008, 14:00:09
edit2Rapporteer  
Elke dag veranderen de voorspellingen, hopelijk nog een keer goede wind en dan niet met de kou van vandaag. Sta nu al te lang droog..

Waterig koud. Brrrrr!

ItsMe.Erik

Antwoord #422 December 04, 2008, 21:31:40
edit2Rapporteer  
WAs vandaag weer lekker op de Slufter.

We hadden het rijk voor ons drieen en later nog met zo'n tweeen. Tot het donker een Top sessie gehad, jammer dat de wind rond kwart voor vijf inkakte.

Overigens mensen het was erg koud, we hebben tussen de ijsschotsen moeten slalommen, dus blijf lekker bij jullie kacheltje. Dan offeren ik en Chrizzz zich wel op om de kou voor jullie te trosseren.
NIELZZZZ

Antwoord #423 December 04, 2008, 23:13:54
edit2Rapporteer  
oke erik wat je wil gast,ben blij dat je lekker gevaren heb.
en ik heb maar die kachel stoken Grin
koen-tjeee

Antwoord #424 December 06, 2008, 13:50:59
edit2Rapporteer  
WAs vandaag weer lekker op de Slufter.

We hadden het rijk voor ons drieen en later nog met zo'n tweeen. Tot het donker een Top sessie gehad, jammer dat de wind rond kwart voor vijf inkakte.

Overigens mensen het was erg koud, we hebben tussen de ijsschotsen moeten slalommen, dus blijf lekker bij jullie kacheltje. Dan offeren ik en Chrizzz zich wel op om de kou voor jullie te trosseren.
Jaja, wrijf het er maar in! Sinterklaas heeft helaas geen zuidwesterlijke 5bft achtergelaten.. Kan alleen nog maar dromen van de laatste fatsoenlijke kitesessie..
Balennn!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.