JorritPi
|
Morgen weer wind. Nog liefhebbers voor een sessie op Scheveningen morgen? (maandag)
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Gaat niet lukken. Met het werk gaan we lekker dineren. (4 gangen)
Gratis eten laat ik niet aan me voorbij gaan. ha ha ha.
Ik hoop dat het donderdag, vrijdag, of zaterdag gaat waaien.
|
|
|
koen-tjeee
|
Morgen weer wind. Nog liefhebbers voor een sessie op Scheveningen morgen? (maandag) Ik hoop vanmiddag, na school.. (2u ofsow) Hoelaat ben jij er Jorrit?
|
|
|
JorritPi
|
Nou, ik heb vanmiddag even staan kijken maar ik vond het niet genoeg. Er waren 3 kiters maar echt soepel zag het er niet uit. Zo te zien was het af en toe ook een beetje aflandig. De weerberichten zijn de laatste tijd echt vreemd. Er klopt vaak helemaal niks van. Echt irritant. Misschien morgen even kijken in de tweede helft van de middag. Er word 4-5bft voorspeld. Voor dat je weg gaat is het verstandig om www.johnswind.nl even te checken. Rond 8.5 m/s is het kitebaar zeg maar.
|
|
|
koen-tjeee
|
Toen ik dus eindelijk vrij was, was de wind gedraaid en weg . Kijk veel op vliegerweer.nl. Morgen is er meer wind voorspeld maar ook regen en troep. Plus NNO-windje. Het zit ook niet mee ook
|
|
|
JorritPi
|
Toen ik dus eindelijk vrij was, was de wind gedraaid en weg . Kijk veel op vliegerweer.nl. Morgen is er meer wind voorspeld maar ook regen en troep. Plus NNO-windje. Het zit ook niet mee ook Als het morgenmiddag waait ben ik er zeker te vinden vanaf een uur of 13:30! Het lijkt Noord te gaan worden met een graad of 8. Das relaxed! Niet te koud en misschien wat stabieler dan vandaag.
|
|
|
Micky
|
Toen ik dus eindelijk vrij was, was de wind gedraaid en weg . Kijk veel op vliegerweer.nl. Morgen is er meer wind voorspeld maar ook regen en troep. Plus NNO-windje. Het zit ook niet mee ook Als het morgenmiddag waait ben ik er zeker te vinden vanaf een uur of 13:30! Het lijkt Noord te gaan worden met een graad of 8. Das relaxed! Niet te koud en misschien wat stabieler dan vandaag. Moet morgen een beetje wijn halen in D-H...mocht het echt waaien mag ik dan jouw gast zijn....
|
|
|
JorritPi
|
Natuurlijk Micky, jij altijd! Het waait als een gek hier nu!!! 11,2 m/s (bijna 22knopen, 6bft)!!! Het begint al een beetje op te klaren dus dat gaat de goede kant op. Ik heb om 12:00 een lunchafspraak dus ik zal hoogstwaarschijnlijk rond een uur of 13:45 op het water staan als het nog steeds waait. Tot vanmiddag dan! @ Micky, ik heb je gebeld maar je neemt niet op. Bel me even terug, dan kunnen we wat afspreken.
|
|
|
Micky
|
Hee Jorrit, telefoon stond stil Wind is zwaar ingekakt... :'( Watersportweer geeft 14kn aan...niet echt de moeite...
|
|
|
koen-tjeee
|
@ Mick & Jorrit, Wind is helemaal niets meer.. Windguru is laatste tijd ook niet geheel correct . Hopelijk trekt het nog aan na 14:00, maar die kans is klein. Elke dag 'te laat'. Balleennnnnnnnn!
|
|
|
JorritPi
|
Ja, idd! Echt balen. Ik word een beetje moedeloos van al die loze weerberichten. Vanochtend van het echt top maar met regen, en nu weer helemaal niks. Volgens mij heeft de kou hier ook wat mee te maken. Misschien is de plaatselijke luchtdruk moeilijk te voorspellen ofzo? Ik wacht nog even af. En ik ga maar helemaal niks meer zeggen als het waait want een minuut later is er niks meer.
|
|
|
JorritPi
|
Yes yes yes!!!! Whaahaha, ik op Scheveningen staan, kite in de lucht, geen wind! Maar Jorrit zag grote donkere wolken aan komen en dacht, laat ik toch maar even wachten, en jahoor, daar kwam de wind!!! Toch nog even een uurtje lekker gevaren.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Yes yes yes!!!! Whaahaha, ik op Scheveningen staan, kite in de lucht, geen wind! Maar Jorrit zag grote donkere wolken aan komen en dacht, laat ik toch maar even wachten, en jahoor, daar kwam de wind!!! Toch nog even een uurtje lekker gevaren. Geluksvogel
|
|
|
NIELZZZZ
|
wil ook weer!!! me nieuwe plankje proberen
|
|
|
JorritPi
|
wil ook weer!!! me nieuwe plankje proberen Wat voor plank heb je gekocht?
|
|
|
NIELZZZZ
|
probeer een beetje wind over te laten gasten,ik kan vanaf donderdag weer even me gerepareerde 9 testen en nieuwe protoy
|
|
|
JorritPi
|
Airush Protoy? Ja, vet.
Alleen ziet het er niet goed uit aankomende week. Vaak windrichtingen uit het Z-ZO..Brrrrrr!
|
|
|
koen-tjeee
|
Yes yes yes!!!! Whaahaha, ik op Scheveningen staan, kite in de lucht, geen wind! Maar Jorrit zag grote donkere wolken aan komen en dacht, laat ik toch maar even wachten, en jahoor, daar kwam de wind!!! Toch nog even een uurtje lekker gevaren. Jorrit, je woont zeker OP het strand . Hoelaat was dat dan ongeveer want om twee/drie uur zag het er niet best uit op vliegerweer.
|
|
|
JorritPi
|
Yes yes yes!!!! Whaahaha, ik op Scheveningen staan, kite in de lucht, geen wind! Maar Jorrit zag grote donkere wolken aan komen en dacht, laat ik toch maar even wachten, en jahoor, daar kwam de wind!!! Toch nog even een uurtje lekker gevaren. Jorrit, je woont zeker OP het strand . Hoelaat was dat dan ongeveer want om twee/drie uur zag het er niet best uit op vliegerweer. Haha, dat inderdaad ook bijna, ja. Ik woon 2min fietsen vanaf strand. En het was gisteren ook helemaal niks toen ik aan kwam. En toch op de één of andere manier leek het er op dat alle opklaringen de wind deden blokkeren. Dus ik heb gewoon 45min met mijn kite in de lucht dat k*tten en toen de wintersebuien langs dreven begon het opeens flink te waaien. Ik ben nog even flink gepowerd geweest.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Niels,
Zaterdag slufter?
|
|
|
JorritPi
|
Wij zijn zaterdag waarschijnlijk ook weer op de Slufter. Even kijken wat het weer gaat doen en of het niet gaat vriezen ofzo.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ziet er voor zaterdag goed uit.
Ik zie nu ook dat het waait. Jammer dat ik nu niet meer kan gaan.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
probeer een beetje wind over te laten gasten,ik kan vanaf donderdag weer even me gerepareerde 9 testen en nieuwe protoy Niels hoe was het. Nog gevaren? Kom je zaterdag naar de slufter met je bussieee. Ik neem de koffie wel mee, moet helaas wel om 2 uur naar huis.
|
|
|
NorthVegas
|
is er nog iemand die morgen gaat... gr nick
|
|
|