koen-tjeee
|
Gister een super dag gehad bij Brouwersdam. Met de 12, 10 & 8 kunnen varen! Als laatste van het water af . Mocht het vanmiddag rond half 2 nog waaien, dan wat spelen in de golven! Meer liefhebbers?
|
|
|
|
koen-tjeee
|
Hoe, hoe, hoe is het geweest vandaag op Scheef? Hoge bakken? Uiteindelijk ben ik me loop (lees; crash) skills gaan oefenen op Oostvoorne. De 5e kwam in de buurt van hoe het zou moeten
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Het was super. Ik stond drie uur op het water en wind was afnemende maar tot 6uur toch nog super gevaren.
halverwege de sessie stonden er voorin hoge bakken en achterin waren het hele mooie lange golven.
Ik heb in geen tijden zo'n lekkere wind gehad. Volgens de windvoorspellingen wordt de eerst volgende sessie pas van het weekend.
|
|
|
koen-tjeee
|
Erik! Lekker man. Wij hebben op Oostvoorne ook nog staan te knallen. Kwart voor 6 van het water af. Toen helaas dat pokke eind nog wandelen . Maaree het geeft niet dat aankomend weekend het pas weer gaat waaien. Moet toch veel aan school werken en anders word ik maar steeds afgeleid. Hoe is je 13m Waroo ten aanzien van je 11 Fuel? Mijn 12m SwitchSpleet is redelijk traag en bevalt niet echt. Zo vroeg kan ik er ook niet mee varen. Dit jaar maar eens orienteren op andere opties..
|
|
|
spoetnik
|
Morgen middag iemand???
|
|
|
NIELZZZZ
|
zal het wat worden denk je wat wil wel graag. maar zie maar 15 knoop staan op goeroe
|
|
|
JorritPi
|
Ja, ik ben er morgen om 13:00. Guru pro geeft op de 9km 19 tot 24 knopen en www.watersportweer.nl ook 22 knopen. Komt vast goed. Spoetnik, ben jij er morgen ook?
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik sluit me aan om 3 uur gooi voor de zekerheid de spullen in de auto
|
|
|
ilserem
Geen avatar
|
wind is nu al goed ben er rond 9.30 vanmiddag stroming (opkomend tij) en andere verplichtingen
maurits
|
|
|
spoetnik
|
mmm, denk dat ik het toch niet ga redden vandaag.. Veel plezier gasten!!!
|
|
|
Arilex
|
vanmiddag stroming en andere verplichtingen
maurits
Waar moet dat heen met de wereld als stroming nu ook al verplicht wordt
|
|
|
NIELZZZZ
|
was er om 1 uur ongeveer zag jorrit van water afkomen en een gast met een 12 vegas deed ook niet veel meer dus dacht dat het niet zo veel was. ben maar naar huis gegaan en daar me kites maar weer weggelegd :'(
|
|
|
Arilex
|
was er om 1 uur ongeveer zag jorrit van water afkomen en een gast met een 12 vegas deed ook niet veel meer dus dacht dat het niet zo veel was. ben maar naar huis gegaan en daar me kites maar weer weggelegd :'(
Die gast met die Vegas 12 is een ouwe gek van 55, dus die doet zowiezo niet veel meer. Maar de wind was idd (tijdelijk) wat minder en de stroming kwam al aardig opzetten.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Op AWD leek het goed te waaien. Ik was van plan om te gaan, maar Niels zag de vegas 12mtr al sinussen en na een halfuurtje aankijken is hij gegaan en adviseerde mij om ook maar NIET te gaan. Lijkt wel een wind gat, zonder wind boven scheveingen.
Zo te horen een goed advies geweest. Anders had ik weer een nat pak gehaald en dat is dan niet van de opwinding.
Zaterdag tegen het einde van de middag ziet het er goed uit. Dus maar duimen dat de windvoorspellingen zo blijft of beter wordt.
|
|
|
JorritPi
|
Ik heb toch nog wel even lekker kunnen varen hoor. Het was niet veel maar genoeg om niet te hoeven sinussen.
|
|
|
HDFrank
|
Let op de bereikbaarheid !!!!! Morgen 14 maart is de CPC loop!!!!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Let op de bereikbaarheid !!!!! Morgen 14 maart is de CPC loop!!!! Ik denk dat ik uitwijk naar het autostrand. weer eens lekker vlak water en geen last van de stroming
|
|
|
NIELZZZZ
|
denk niet dat ik morgen kan waarschijnlijk wordt me bangbus ff nagekeken.....vooral de veren schijnen slecht te zijn
|
|
|
spoetnik
|
morgen minimale wind toch???
|
|
|
Vuurenberg
Geen avatar
|
Gaan er morgenochtend nog mensen knallen voor Puck? Parkeren op de schuine helling voor de vuurtoren.. 15 knp Lispet
|
|
|
Vuurenberg
Geen avatar
|
Oke, met 15 knp is het niet echt knallen, maar ach.. na drie maanden niet varen vindt ik alles best!
|
|
|
spoetnik
|
Ik blijf in mijn bed.........
|
|
|