HDFrank
|
Was jij die bikkel die maar door bleef rammen, toen iedereen al van het water was?
behalve die halve gare met die 15 m peter Lynn dan! (ik zei de gek)
Heerlijk weertje!!!
|
|
|
JorritPi
|
Was jij die bikkel die maar door bleef rammen, toen iedereen al van het water was?
behalve die halve gare met die 15 m peter Lynn dan! (ik zei de gek)
Heerlijk weertje!!!
Nee, ik was 's middags al weer pleite. Ik vaar met een bruin/wit/rode Airush Reactor. Was idd een heerlijk weertje!
|
|
|
|
Flexifool
|
We hebben het idee om morgen op scheef te komen kiten.. (normaal B'dam). Is er nog iets wat we moeten weten? Waar wel en waar absoluut niet kiten? Zijn er nog meer van de partij?
|
|
|
JorritPi
|
We hebben het idee om morgen op scheef te komen kiten.. (normaal B'dam). Is er nog iets wat we moeten weten? Waar wel en waar absoluut niet kiten? Zijn er nog meer van de partij? Jep, er zijn er zeker meer van de partij!! Vanaf de blokkendam gezien ligt het kitezone tussen de eerst en de tweede strekdam. Bij hoogwater moet je daar dus een beetje voor uitkijken. Verders niets bijzonder. Je kunt de kitezone op deze webcam bekijken: http://www.rederij-trip.nl/webcam.html
|
|
|
|
HDFrank
|
En dan dat zonnetje op je knar voor Feb. Lijkt hier de carribaen wel. De temperatuur was goed te doen vandaag!
|
|
|
kitewouter
|
ik ga morgen vanuit het hoge noorden naar scheveningen.. ff sessie varen op mn vrije dag! Wie o wie is daar nog meer? of ben ik de enige op maandag.. ben er rond 12.00uur.. iemand wat info over daar?
|
|
|
JorritPi
|
ik ga morgen vanuit het hoge noorden naar scheveningen.. ff sessie varen op mn vrije dag! Wie o wie is daar nog meer? of ben ik de enige op maandag.. ben er rond 12.00uur.. iemand wat info over daar?
Ik ben er denk ik ook wel ffies. Maar hou deze website: http://www.hwsv.nl/wind/ in de gaten. Als de wijzer minder dan 220 graden aangeeft is het NO-GO.
|
|
|
kitewouter
|
Ik ben er denk ik ook wel ffies. Maar hou deze website: http://www.hwsv.nl/wind/ in de gaten. Als de wijzer minder dan 220 graden aangeeft is het NO-GO. Minder dan 220? morgen zuidwest, dat is side onshore in scheveningen? nu nog ff maatje kite uitzoeken.. geen zin om beide kites te sjouwen! 13m2 denk ik nu..
|
|
|
|
kitewouter
|
ik heb alles ingepakt, ik ga er gewoon heen.. ff 4 uur met de trein en tram.. ben er rond half 1.. zijn er verder nog kiters in de buurt?
wind is nog beetje twijfelachtig.. ik hoop amar dat hij zw blijft.. al is het volgens windfinder zzw.. we'll see!
|
|
|
JorritPi
|
ik heb alles ingepakt, ik ga er gewoon heen.. ff 4 uur met de trein en tram.. ben er rond half 1.. zijn er verder nog kiters in de buurt?
wind is nog beetje twijfelachtig.. ik hoop amar dat hij zw blijft.. al is het volgens windfinder zzw.. we'll see!
Ik hou het in de gaten op de webcam. Volgens mij wordt het wel een rare dag qua weer omdat de voorspellingen nogal verschillend van elkaar zijn.
|
|
|
JorritPi
|
He @kitewouter, ik hoop niet dat je helemaal naar Scheveningen bent gekomen vandaag?!?
|
|
|
Micky
|
Was om 15.00 uur ff in Scheveningen om vis te halen....er was 1 gast aan het varen met een groene kite dus waarschijnlijk is hij wel geweest...
|
|
|
JorritPi
|
Was om 15.00 uur ff in Scheveningen om vis te halen....er was 1 gast aan het varen met een groene kite dus waarschijnlijk is hij wel geweest... En kwam ie een beetje weg? Leek mij niet de moeite waard. Heb je zelf ook nog een lekker schevenings visje mee gepakt?
|
|
|
kitewouter
|
ik heb tot half 2 met 13m2 gevaren.. te weinig wind.. toen biertjes gedronken in cafeetje! was opzich prima.. jammer van de wind. 's middags was e ridd nog iemand aan het varen.. kwam ook amper weg.. wind nam na 1300 uur af.. niet koud in elk geval! nouja, binnenkort maar weer! geen visje gepakt trouwens;)
|
|
|
^.^
|
morgen iemand?? rond 1300uur?!
|
|
|
ilserem
Geen avatar
|
Yep, ziet er goed uit voor vanmiddag, Ben er ook rond 1300 Maurits
|
|
|
^.^
|
beetje door mn rug gegaan daarnet,.. maar mag de pret niet helemaal drukken,........ om 1300uur ben ik er
|
|
|
JorritPi
|
Tering, ik dacht dat mijn Firefox raar deed maar dat ben jij gewoon met je namen-naam
|
|
|
^.^
|
ja,... kan niet kiezen,.... moet toch eens eens een keuze maken,....
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
meneer alle namen. Kan je een normale naam nemen. Anders zal ik hem moeten veranderen
|
|
|
^.^
|
ja meneer mag ik wel blijven kiten?
|
|
|