spoetnik
|
Net even Live gekeken. Is nogal erg vlagerig geloof ik. Ik sla fff over, misschien eind van de middag wat stabieler weer??
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
morgen ochtend nog iemand rond uur of 10 kiten ofzo wil water op morgen f maar kan alleen tot uur of 1 en zondag no wind
|
|
|
NIELZZZZ
|
hmm dat zijn er niet veel die vroeg gaan naja nu met stuk in me reet me nest in en morgen dan maar ff alleen knallen
|
|
|
ItsMe.Erik
|
hmm dat zijn er niet veel die vroeg gaan naja nu met stuk in me reet me nest in en morgen dan maar ff alleen knallen Ik heb je vandaag gemist op het autostrand. Samen met Crizzz een supper dagje gehad. Waarom was je er niet? We miss you. Slijm.
|
|
|
spoetnik
|
Ik heb zaterdag moeten missen, maar als de wind nog iets toeneemt, kan ik vanmiddag een beetje de schade inhalen!!!
|
|
|
NorthVegas
|
wel erg stil geworden dit topic zeg... gaan er morgenochtend nog gasten varen op scheef... ben er om 9:30....
|
|
|
spoetnik
|
Vroege vogel ben je. Ik zal toch eerst fff wat brood op de plank moeten verdienen, misschien dat ik later op de dag nog fff kom kijken.
|
|
|
HDFrank
|
welke bikkel staat er NU (12.28 uur Ma 21 / 7) te knallen op scheef... Ik hoop dt er back up op het strand staat in "geval dat" Is wel een schitterevd plaatje
|
|
|
HDFrank
|
Het is geen meeuw Het is geen gestoorde En het is geen vliegtuig
dan is het wss NICK
|
|
|
NorthVegas
|
Het is geen meeuw Het is geen gestoorde En het is geen vliegtuig
dan is het wss NICK
tja..........
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik denk dat ik zo ook nog f g kijken daar lekker beulen met de 7 (kitehigh_kitesmiley)volgens mij wel grote klotsbak zo te zien\
|
|
|
spoetnik
|
Er staat nu (14:25) iemand te pompen. ........28 knopen volgens vliegerweer met uitschieters naar 36.....
|
|
|
ItsMe.Erik
|
ik denk dat ik zo ook nog f g kijken daar lekker beulen met de 7 (kitehigh_kitesmiley)volgens mij wel grote klotsbak zo te zien\
Is het nog wat geweest. Ik ben naar de slufter gegaan. Daar was het ook een klots bak, maar ik was alleen met een paar windsurfers, dus ik kon gaan waara ik wilde en dat is ook lekker.
|
|
|
NIELZZZZ
|
man super geweest wel helemaal naar de klote 2x goed gespoeld (up_kitesmiley)helemaal over de kop en in de lijnen gewikkeld 1e keer uit de knop gekregen tweede x bar in me auto gegooid andere gepakt en verder geript. had het gevoel dat het al 10 uur savonds toen we water af gingen maar was pas half 9 maar fucking gaar. dus je heb de windsurfers gepest...
|
|
|
spoetnik
|
Hopelijk vandaag wat vriendelijkere omstandigheden op Scheveningen...
|
|
|
ItsMe.Erik
|
man super geweest wel helemaal naar de klote 2x goed gespoeld (up_kitesmiley)helemaal over de kop en in de lijnen gewikkeld 1e keer uit de knop gekregen tweede x bar in me auto gegooid andere gepakt en verder geript. had het gevoel dat het al 10 uur savonds toen we water af gingen maar was pas half 9 maar fucking gaar. dus je heb de windsurfers gepest... ja ik heb ze van boven kunnen bewonderen. vandaag wordt mijn pen uit het been gehaald van mijn motor ongeluk 7 jaar geleden. kreeg ik te horen dat ik 6 weken rustig aan moet doen. dus helaas 6 weken niet kiten mooi klote
|
|
|
NIELZZZZ
|
vage shit moet dat altijd dan want ik heb er ook nog twee in me enkel hoop niet dat ze daar voor een keer bellen ofzo.. want neem ik niet op klote erik zes weken pfff je mag wel naar ons komen kijken en me kite oppompen ofzo
|
|
|
ItsMe.Erik
|
vage shit moet dat altijd dan want ik heb er ook nog twee in me enkel hoop niet dat ze daar voor een keer bellen ofzo.. want neem ik niet op klote erik zes weken pfff je mag wel naar ons komen kijken en me kite oppompen ofzo zeker je 12m2 net de operatie achter de rug. hestel gaat waarschijnlijk3 mnd duren. ik zit nu te internetten via mijn ziekhuisbed. luxe, of niet
|
|
|
spoetnik
|
Beterschap man!!. 1 troost, windguru doet voorlopig alleen aan lichtblauwe vlakjes........
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Beterschap man!!. 1 troost, windguru doet voorlopig alleen aan lichtblauwe vlakjes........
thx, voor mij hoop ik dat het een tijdje niet waait dan kriebelt het niet zo als ik de windvoorpellingen check. maar voor mijn mede kiters hoop ik dat de wind snel mag toenemen.
|
|
|
NIELZZZZ
|
morgen weer wind geeft knmi door weer ff scheef knallen..... erik als ik me kites nou ff bij jou afgooi dan geef ik uurtje van te voren door welke maat ik op wil sterkte man
|
|
|
spoetnik
|
Vanmiddag nog iemand??
|
|
|