Gezocht: Review Naish Thorn 2007 128

Emielkruisdijk

December 16, 2007, 22:29:05
edit2Rapporteer  
Ben op zoek naar nieuw boardje, ben al bijna zeker van mijn keus. Maar wie wil er nog een reviewtje schrijven voor mij over de Naish Thorn?
DaanD

Antwoord #1 December 16, 2007, 22:37:13
edit2Rapporteer  
Ben op zoek naar nieuw boardje, ben al bijna zeker van mijn keus. Maar wie wil er nog een reviewtje schrijven voor mij over de Naish Thorn?

http://access.soulonline.nl/index.php?page=leesvoerdetails&CID=367

Alstu!
VincentC

Antwoord #2 December 16, 2007, 22:41:00
edit2Rapporteer  
Kan even heel kort voor je zijn:
Thorn3 128, Widestance gevaren, 65 kilo, anderhalf jaar ervaring, oldskool/newskool, condities 10-35 knoop.

Board moet je erg op je achterstebeen varen, erg wennen in het begin. Board is perfecte freestyle board in vlak water, choppy istie wat minder en erg happerig. Golfrijden is hij ook niet ideaal voor, want hij hapt vrij snel. Verder duidelijk geen beginnersboard, maar als gevorderde hardcore kiter is dit board IDEAAL!

+ Harde pop, 1 van de beste freestyle boards
+ Beste 'standaard' pads/straps op de markt
- Happerig, choppy condities niet fijn
- Duurt even voordat je hem onder de knie hebt
- (De rail is hard, brak bijna m'n scheen d'rop  loser )

Emielkruisdijk

Antwoord #3 December 16, 2007, 22:44:38
edit2Rapporteer  
Super, bedankt!

Denk dat de keus voor mij duidelijk is.
VincentC

Antwoord #4 December 16, 2007, 22:52:57
edit2Rapporteer  
Super, bedankt!

Denk dat de keus voor mij duidelijk is.

Vertel anders ff iets over je vaarstijl, skills, spots waar je vaart en waar je naartoe wilt qua stijl enzo =)
andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #5 December 16, 2007, 22:59:12
edit2Rapporteer  
Ik heb dit bericht verplaatst naar nieuws en discussie. Reviews forum is alleen voor reviews neer te zetten de rest word weg gehaalt daar.
Emielkruisdijk

Antwoord #6 December 16, 2007, 23:05:45
edit2Rapporteer  
Ok,

Vaar meestal op zee met mijn golfsurfboardje. Maar wil wat meer gaan freestylen volgend jaar. Vaarstijl op een twintip is 'big'-air en freestyle. Skills zijn: deze zomer unhooked begonnen, trucs die ik kan: Railey, backroll unhooked, railey surface hp, kungfu + varianten. Vaar meestal op Wijk aan zee, maar dan meestal op golfsurfboardje. Winter is twintip tijd, meestal zit ik in de winter op S'hout. En af en toe Andijk, Enkhuizen.

Ik wil graag een boardje met een explosieve pop. Stijf board met goede pads/straps (student, dus zonde om ook nog nieuwe pads/straps te vinden). Boardje moet ook gewoon lekker springen.

(hm.. maak nog een forum aan waar je reviews kan aanvragen of vragen over materiaal kan stellen. Vind dit meer review werk dan nieuws...)
VincentC

Antwoord #7 December 16, 2007, 23:37:15
edit2Rapporteer  
Kopen die Thorn3 dan Emiel, ga je veel plezier aan beleven! Moet je trouwens vast wel eens tegengekomen, want ik vaar ook op Wijk/Andijk/Enkhuizen (mits te windrichting goed is).
Onlangs iemand gezien met een Takoon Furia?
Emielkruisdijk

Antwoord #8 December 16, 2007, 23:49:22
edit2Rapporteer  
2 weken geleden zaterdag wel een furia zien varen, maar was toen aan het werk. Vaar zelf met oranje waroo (ben niet de enigste..). Waar kom je vandaan?
andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #9 December 16, 2007, 23:54:13
edit2Rapporteer  
(hm.. maak nog een forum aan waar je reviews kan aanvragen of vragen over materiaal kan stellen. Vind dit meer review werk dan nieuws...)

geen slecht idee, ik ga ff kijken waar dat het beste past. Dus als je straks dit topic hier niet meer ziet, staat ti dus weer in het reviews forum.
AirtimeEddy

Antwoord #10 December 17, 2007, 00:10:24
edit2Rapporteer  
ik zou gewoon gaan testen board is wel heel persoonlijk ik heb alleen maar ellende gehad met thorn een '06 doormidden en een '07 terug gebracht niet op te varen!!!!! dus gewoon iemand vragen of je met die van hem mag of naar vd Berg gaan en testen!!!!
Lex

Antwoord #11 December 17, 2007, 00:35:27
edit2Rapporteer  
thorn is top, wat vincent zegt klopt helemaal, niets aan toe te voegen. pad/straps zijn ook top!
big_ben_lair

Antwoord #12 December 17, 2007, 00:51:26
edit2Rapporteer  
testen!
VincentC

Antwoord #13 December 17, 2007, 04:35:02
edit2Rapporteer  
Testen heb je niets aan, dat boardje ga je pas na een aantal sessies waarderen..

Kopen die hap Emiel, je gaat er geen spijt van krijgen!  ThumpsUp
Buhian

Antwoord #14 December 17, 2007, 22:24:55
edit2Rapporteer  
Persoonlijk vindt ik de thorn 2005 fijner dan de 2007. Vaar zelf geen thorn, moet idd te veel wennen en heb nu iets heerlijks, maar heb iets van 8 vrienden van mij die allemaal thorn varen, en iedereen die verder op de 2007 vaart is er lyrisch over. Dus idd eigenlijk gewoon kopen, zeker als ik zo lees wat je kunt en wilt.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.