|
Morres
|
Hij is al eerder opgedoken, op HL stond op het forum en in nieuws al foto's van de kite, maar niet zoveel als bij die ruskies.
Bijzonder idd, kite voor de rest niet
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
?? ???????? ?????????? ??? ??????.... ??? ?????? ?????? ? ??? - ?????? ???????????..!
doo not fok wyth Roessia djoedz!
|
|
|
michiel v geel
|
ik kan niet meer zeggen dat het op een strakke kite lijkt
|
|
|
|
rikdekker
|
lijkt idd mooi!
en ik wil ook zo'n groooooooooote sneeuwvlakte naast mijnhuisje..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
lijkt idd mooi!
en ik wil ook zo'n groooooooooote sneeuwvlakte naast mijnhuisje..
In de zomer vermoedelijk een watervlakte....alleen ik hoef niet van die oostblok flats ernaast hebben die de wind uit je kite neemt!
|
|
|
Mr.Klip
|
PRivjet,,,Kakdela ziet er goed uit maar buiten het desing niet echt bijzonder...
|
|
|
|
diederik
|
echt heeeele vette kites, neigt toch een beetje naar een full depower C-kite, dat mag ik wel!!!benieuwd wanneer ze in nederland opduiken, wat de performance, constructie en de prijzen zijn!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
echt heeeele vette kites, neigt toch een beetje naar een full depower C-kite, dat mag ik wel!!!benieuwd wanneer ze in nederland opduiken, wat de performance, constructie en de prijzen zijn!!!
Ja zoals je op het kiteforum kan lezen hebben ze erg goed naar de "full de-power C-kite"kites van Eclipse gekeken. Moet ik wel zeggen dat er steeds meer kites op elkaar gaan lijken. Als ze nu alle goede eigenschappen van elkaar overnemen dan houden we één perfecte kite over
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik vind hem eigenlijk niet echt op die van Eclips lijken maar meer op een F-one tribal.
|
|
|
Emiel
|
in brazil ook al gezien. wel leuke kite maar wat ze ermee deden zag er niet echt bijzonder uit.. owjah, hij ging in de wokkel hahaha!
|
|
|
DENNS
|
mooi ding. komen ze met 1 kite op de markt of komen er nog meerdere?
|
|
|
Jordi_1990
|
ook nog een 555 en een 666 kite geloof ik
|
|
|
Morres
|
NHP is 666 geloof ik
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik vind hem eigenlijk niet echt op die van Eclips lijken maar meer op een F-one tribal.
Als ik het goed begrijp dan is de NHP een SLE kite dat net zo werkt als de Tribel en die andere kite (555) is een SLE kite dat werkt met een bridle systeem (zeg maar de Thuster van Eclipse). @Marc 87 volgens mij is de vorm van de Tribel 2 en Thruster niet erg verschillend. Is beiden een C kite met swept tips...
|
|
|
CHRIZZZZ
|
?? ???????? ?????????? ??? ??????.... ??? ?????? ?????? ? ??? - ?????? ???????????..!
doo not fok wyth Roessia djoedz!
betekend zoiets als het zich lijdt niet zijn aan om te kijken [vzhivuyu]…. zodra zij bij ons zullen aankomen - begin te testen.!
|
|
|
|
Geen
|
leuk zo'n nobile vertigo...
ff rusitig iedere kit evergelijken te kansloos gasten
|
|
|
Nick van Kampen
|
Loop je nou te melken, gewoon een mening. Vertel mij is wat in jou optiek de functie is van een forum, als hier een mening geven; kansloos is.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Het is toch gewoon een Ozone ?! Nobile en Ozone doen in de sneeuw veel samen...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Vette kite die Nobile! @ ~Marcel, nice tits... Pas laten doen??? ;-)
|
|
|
|