|
dk23
|
enof die nog nieuw te krijgen is.....maar voor 2008 moet je ff op de website kijken van best...staat een leuk filmpje waar bas koole ook in voorkomt...de nieuwe safety komt overigens niet meer uit heb ik me laten vertellen.......wel promoten maar niet uitbrengen...jammer
|
|
|
Geen
|
blijkbaar werkt het dus gewoon niet, logisch dat ze het danniet uitbrengen
|
|
|
diederik
|
nieuwe safety...waar staat info?
|
|
|
Harm
|
verschil 2007->2008. De 08 is stabieler,meer de-power, directer bar gevoel,meer hangtime en veel beter unhooked. Door het VP2 systeem heb je maar de helft van de de-powerslag nodig en is de waterstart veel verbeterd.
Het verschil in performance is best groot het beste kan je dit natuurlijk zelf ervaren door het te testen.
|
|
|
Naishie
|
waar is de 2007 nog te krijgen dan
|
|
|
Jordi_1990
|
van den berg? boardsports?
|
|
|
|
|
Naishie
|
ik zoek nog een 2007 9 meter maar nergens te krijgen volgens mij
|
|
|
kitemoppie
|
Ik kan je vertellen dat de 2008 echt wel een wereld van verschil is ik heb eerst de 9m waroo 2007 van iemand op het strand getest en daarna de 2008 bij x watersport getest echt een wereld van verschil meer depower geen gefloat de kite blijft nu in alle condities echt mooi staan en minder uitslag op de bar door het 2.1 systeem. Geef een paar centen meer uit en koop de 2008 zou ik zeggen.
|
|
|
Gertjan
|
2007 7m is anders bijna niet meer nieuw te koop, alleen in de lelijke kleuren.
Is de bar nu uitgerust met katrollen net als bij cabrinha? Lees namelijk het 2-1 systeem.
|
|
|
TtHoM@s
|
Is de bar nu uitgerust met katrollen net als bij cabrinha? Lees namelijk het 2-1 systeem.
nee systeem zit op de bridle, Dus geen katrollen op de bar
|
|
|
Jordi_1990
|
vp2 rear bridle systeem ofzo. volgens best verdeeld het de krachten op de LE beter waardoor de kite beter, sneller stuurd... ofzoiets
|
|
|
Bram Wilbrink
|
nog een gelijkmatigere kracht enzoo .... of zeg maar nogmeer een gaykite. ik weet het nietzogoed hoor met dat best
|
|
|
Super Cooper
|
2007 is nog te krijgen bij funsportvanvliet in Zoetermeer. Uiteraard niet meer alle maten.
|
|
|
Merc
Gast
|
nog een gelijkmatigere kracht enzoo .... of zeg maar nogmeer een gaykite. ik weet het nietzogoed hoor met dat best
wouw een gaykite die moet ik hebben. Hoe ziet een hetro kite eruit???
|
|
|
VincentC
|
Iedereen die SLE's/Bows gaykites noemt nodig ik van harte uit om een keer de vergelijking te maken tussen (over)powered loopen met een Furia 7 en een Fuel 7, is namelijk precies dezelfde pull
|
|
|
|
dk23
|
blijkbaar werkt het dus gewoon niet, logisch dat ze het danniet uitbrengen eerst promoten daarna testen....yeah baby
|
|
|
Joystick
|
Toch ff vraagje over de waroo 2007/2008.
Er wordt gezegt dat de 2008 beter te relaunchen is. Als ik kijk naar de techniek van relaunch en een bow zegt men dat dat heel simpel is. Door 1 stuurlijk aan te trekken en dan draait de kite vanzelf....
Ikzelf het nu net voor het eerst een waroo 9M^2 2007 als eerste bow. Vaart prima en inderdaad veel breder windbereik etc etc dan mijn andere 2 C-kites.(12 en 16)
Nu ervaar ik dat de kite wanneer hij precies op 6 uur in het water ligt, niet altijd even makkelijk is om te relaunchen door alleen aan 1 van de stuurlijnen te trekken. Ik merk dat hij wind pakt maar ondanks het feit dat ik soms de lijn goed aanhaal niet altijd doordraait. Terwijl ik dit wel verwacht met 25 knopen wind.
1 Herkennen jullie dit? 2 Vergeet ik soms iets? Heb begrepen dat je bij een bow niet er naartoe moet lopen omdat hij dan door kan klappen en 5e lijn heeft ie niet.
|
|
|
Jordi_1990
|
je kan idd ernaartoelopen, bij het starten wel zorgen dat je volledig depowered en 1 lijn met de hand een stukje aantrekt. ik kan op die manier heel soms zelfs mijn c starten (gek he). je kan de kite denk ik goed helpen door even erachteraan te gaan zodat hij omklapt net als het starten van een c shape kite.
|
|
|
VincentC
|
Wat bij mijn Furia werkt (en volgens mij ook alle andere SLE/bowkites) is de stuurlijnen beide aantrekken zodat hij omhoog 'stalled'.
Verder was mijn ervaring met Waroo 06/07 dat hij inderdaad nog wel eens moeite heeft met omhoog komen, maar dit komt vaak ook omdat hij tever gedepowered is. Probeer hem eens met meer druk op de stuurlijnen te herstarten =)
|
|
|
Geen
|
blijkbaar werkt het dus gewoon niet, logisch dat ze het danniet uitbrengen eerst promoten daarna testen....yeah baby yeah idd lastig dude,, @joystick, ik pak 2 stuurlijnen en laat hem idd ondersteboven vliegen, ik laat een gewenste stuurlijn langzaam vieren, kite draait op zn as en vliegt weer. idd lasti als de kite op 6 ur ligt, vandaag ook weer, dan duurt het net ff langer om hem met 1 stuurlijn terug het luchtruim in te sturen, probeer het met 2 stuurlijnen tegelijk aantrekken. het is net of je met een REV vliegt:p haha
|
|
|