Welk wetsuit

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #25 Januari 04, 2008, 23:32:54
edit2Rapporteer  
Ik had er ook last van maar vaar nu met schoentjes voorzien van klitteband dus kan ik mijn pijpen van mijn pak goed afsluiten.
Dus wanneer ik weer zonder schoenen ga varen moet ik ff klitteband halen of uiteinde van de pijp ff omslaan want dat helpt ook...

Ik heb eerlijk gezegd nog geen pak gehad wat dat niet heeft, tenzij je idd. klitteband erom hebt (zoals de 5/3 van Ion, en veel oude pakken, semi-dry en drysuits). Het heeft met de omstandigheden te maken, als je flinke chop hebt uit een bepaalde hoek dan is het behoorlijk irritant. Maar er gaan dagen op het water voorbij en dan heb ik er geen last van.
Idd. pijpen IN je schoentjes in de winter. In de zomer maar afwachten hoe het gaat met de Spycho.
Mijn vorige NeilPryde 5/3 NPX had het ook, ondanks dat dit pak echt gemaakt is voor impactsporten zoals kite en wakeboarden. De Psycho I en II zijn dedicated golfsurfpakken.

@ MINI ME: ff off-topic, was jij dat niet vorige week op de Slufter? Daar was ineens een rood/zwarte Eclipse. Nog nooit eerder op het water gezien.
big_ben_lair

Berichten: 795
Antwoord #26 Januari 04, 2008, 23:41:23
edit2Rapporteer  
die van mij is het beste
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #27 Januari 05, 2008, 00:37:44
edit2Rapporteer  

@ MINI ME: ff off-topic, was jij dat niet vorige week op de Slufter? Daar was ineens een rood/zwarte Eclipse. Nog nooit eerder op het water gezien.

Wat is i mooi he  Grin
Dat was ik niet maar dat was "Arno" de nieuwe eigenaar van mijn 2007 14m2 Thruster.
Hij heeft ook een 2008 10m2 Thruster gekocht.
Als het goed is ga je die kite nog vaker zien want er is vanaf 1 januari een importeur voor Nederland erbij gekomen  loser
Dit is mijn nieuwe 2008 combo
10m2 Roze en 14m2 Rood  ThumpsUp

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.