vissie
|
@hj. Misschien dat ik donderdag even gaan.. mocht het beetje waaien natuurlijk
|
|
|
JM84
|
Het weer voor vandaag volgens KNMI kleine luchtvaart......
SIGNIFICANT WEER: NABIJ HET FRONT AANVANKELIJK LOKAAL KANS OP NEVEL. MET NAME TEN NOORDWESTEN VAN HET FRONT PLAATSELIJK LICHTE REGEN. . WIND: N-NO 8-14 KN, AAN ZEE EN OP HET IJSSELMEER 14-20 KN. TEN ZUIDOOSTEN VAN HET FRONT ZW-LIJK 2-5 KN. . BEWOLKING: NABIJ EN IN EEN 50 MIJL BREDE ZONE TEN NOORDWESTEN VAN HET FRONT AANVANKELIJK SCT/BKN ST/SC ROND 1000 VT. TEN NOORDWESTEN VAN HET FRONT BKN/OVC SC 2000-4000 VT, TOPPEN ROND 5000 VT. OVERIGENS VELDEN MIDDELBARE EN HOGE BEWOLKING. . ZICHT: MEER DAN 10 KM. IN NEVEL EN MOGELIJK IN NEERSLAG 5-8 KM. . NULGRADEN NIVEAU: BOVEN FL100.
Kan misschien wat worden, ik ga zoiezo even kijken.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Na het werk direct doorgereden naar Horst. Bij de slagbomen aangekomen zag ik al dat het niets was. Grrrrrrr
|
|
|
der Torch
|
jammer... wellicht morgen wel... ga wel ff kijken... vlagen tot 20 knopen... (vlagerige) avondsessie zou prima zijn na het werk!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen ben ik de hele dag vrij dus neem waarschijnlijk het zekere voor het onzekere en rij richting Zee. Met te veel Oost ga ik misschien richting Enkhuizen.
|
|
|
darky001
|
netjes die webcam, draaid ook een beetje over het water mee, dat maakt het helemaal super. nu de windmeters nog :-))
|
|
|
der Torch
|
ja die webcam doet telstar erg goed... en idd een up-to-date windmetertje zou het helemaal afmaken!!
|
|
|
darky001
|
ik heb er zelf ook wel eentje maar toch een absoluut op het dak aan het strant is nog veel beter
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Op Horst is het altijd lastig om de wind goed te kunnen meten. Ook een windmeter op het testcentrum van Telstar zal geen goed beeld kunnen geven.
|
|
|
gnijzink
|
Op Horst is het altijd lastig om de wind goed te kunnen meten. Ook een windmeter op het testcentrum van Telstar zal geen goed beeld kunnen geven.
Kunnen we niet gewoon een mast op het eiland zetten? Hahahahaha Ik ga vanavond ook wel effe kijken. Nu is het in iedergeval nog niks
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als ik nu naar de webcam kijk en op de dijk sta te kijken dan zie ik de windsurfers in planee komen. Dat is dus een goed teken
|
|
|
Chris c
|
Ga toch voor Enkhuizen vandaag
|
|
|
darky001
|
knap leeg voor de middag ??
|
|
|
darky001
|
dit is griezelig leeg zelfs
foto van webcam horst
|
|
|
gnijzink
|
dit is griezelig leeg zelfs
foto van webcam horst
Wacht maar,vanavond gaat het weer helemaal los!!! Hahahaha
|
|
|
darky001
|
leuk hoor en ik kan weer toekijken hoe iedereen zich uitleefd daar zo
|
|
|
der Torch
|
ja het gaat zkr los, en Mofo gaat keiharde loops trekken ofnietdan? tot straks !!
|
|
|
darky001
|
dat gaat tegen vallen voor mofo waait niet hehehehe
|
|
|
der Torch
|
nou ik waaide dus mooi wel!!
lekker gevaren als een malle en mofo trok wel loops met zijn 15m2
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Van 3 tot 8 lekker gevaren, wind kwam en ging maar stond meestal meer dan genoeg. Wel een paar sukkels gezien die de vaargeul overstaken, mensen doe dat niet want daar krijg je gezeik mee. Ook iemand gezien die blijkbaar nog niet upwind kon, maar te lui was om te lopen. Resultaat: kite op de keien van de jachthaven geparkeerd, hele domme en onnodige actie. Had wat moeite met aankanten om te springen, kwam door de chop van de andere kiters en de wind. Anderen daar ook last van?
|
|
|
onzin
|
ja sorry ik ben er een paar keer net voorbij gegaan dan wil je net nog ef een stukje verder pakken zal er de volgende keer op letten
ook sprong mn safety open toen ik in de vaar geul zat nog om onbekende reden. ef een lekker stukje kunnen zwemmen uiteindelijk 1 lijn naar me toe getrokken kwam ik mn bar tegen kon ik gelukkig weer in haken en kon ik weer weg beetje domme actie
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
De wind was echt superlekker. soms viel de wind ff weg maar dat duurde niet lang. Hij was echt constant. Soms heb ik ook wel eens last van chop van andere kiters bij uitgehaakte moves, dus ff wachten tot die golfjes weg zijn en dan pas springen... En uhhh chop van de wind??? vond hem supervlak juist
|
|
|
|