Vinni
|
Haha, top man! Ja zeehonden zitten daar genoeg! Op de zandbank altijd een stuk of 20 die met je mee zwemmen enzo! Misschien kan ik dinsdag ook vrij regelen. Is een hele kleine kans, maar als het lukt dan word het knallen
|
|
|
Vinni
|
Trouwens, die bandiet krijgt nog geld van me 5 euro voor 2 franse broodjes die je zelf moest smeren..
|
|
|
sjef
|
En er zit weer wat oost aan te komen !!! en nu gaan er morgen nog mensen?
The Mattie wat gaat het worden?
|
|
|
TheMatti
|
Weer oost, wtf? Geen idee...weer naar de slufter trek ik ook slecht....
Mirns gaat hem ook niet worden, te ondiep......
Vinnie, geef eens wijze raad!!!!!!!
|
|
|
TheMatti
|
Oja, en over horst gaan we het niet hebben toch?
|
|
|
sjef
|
Haha zuidoost op horst zit er ook niet in themattie, wees gerust en laat Vinni spreken!!!!!
|
|
|
|
sjef
|
Themattie
Schellinkhout is een optie! uurtje rijden
|
|
|
TheMatti
|
ok dat wordt het, 10 uur vertrek....
|
|
|
henkert
Geen avatar
|
We kunnen de parkeerkaart voor dit seizoen wel verkopen als het ZO blijft...
|
|
|
TheMatti
|
Yoooooooooooooooooooooooo hij was chill,
Perfecte spot hoor schellink, niet te ondiep, niet druk, grasveld en snoeiharde wind!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vinnie, waar heb jij uitgehangen dan......(of toch niet vrij kunnen krijgen)
Ltrs
|
|
|
sjef
|
Was inderdaad toppie theMattie,
Maar mn gewrichten in mn handen doen nog wel pijn!!!! van de kou!!!! Nogmaals bedankt voor deze top dag!!!
Houden zaterdag effe in de gaten!!
|
|
|
Vinni
|
Sorry jongens, ik kon inderdaad geen vrij krijgen en ik was niet in de gelegenheid om te internetten Maar goeie sessie gehad dus! Ja zondag was ik op schellinkhout, zeker leuke spot. Richting openwater ook echt diep met mooie schansjes. Zaterdag kan wel weer eens een kustdagje worden. Moet hij nog iets aantrekken
|
|
|
sjef
|
Zat jezeker in Friesland dat je geen internet had?
We houden contact mister Vinni over zaterdag
Hoop op dikke bak voor de 9m krijg ehm voor het weekend binnen!!!!
|
|
|
Vinni
|
Nou ja Friesland, meer de kop van Overijssel met wel een paar strookjes Fryslan erbij ja
|
|
|
darky001
|
friesland hebben ze ook best wel internet !! daar waaide het tenmnste... hier is het altijd ruk !
en dat zecht een echte fries !! hahahaha
laters
|
|
|
Vinni
|
Zeg schavuiten! Willen jullie varen morgen? Andre en ik staan morgenochtend om 7 uur op IJmuiden! Kunnen we 3 uur varen, 7, 8 en 9 uur! Daarna schijnt de wind opeens uit te gaan. Dus word een fucking sicke ochtend sessie! Niemand op het water, geen file's, dude's wat willen we nog meer? Wie doet er mee
|
|
|
der Torch
|
nou schavuit, was het nog wat op ijmuiden? Ik ben met sjef richting mirns gegaan, en dat was de beste beslissing van de laatste drie maanden gvd goeie morgen jesus wat een zieke shit haha...
komen we daar aan om 10 uur ofzo.... niemand. niks dachten we.... strandje oplopen. He, toch een verdwaalde kiter... en het mooie... gewoon dikke woei HAHAHAHHA!! en nog mooier.... strak blauwe lucht met zon HAHAHAHHA!!!!!! Waar was iedereen? Top sessie gehad met 4 man totaal op het water.... ieder met de grote maat (ofwel me 10mtr) en af en toe beetje gedepowerd... wind was TOP!!!!! lekker spiegelglad watertje en de diepte was ook nog wel okee!
Sjef lekker aan de haal met de slide... goed bezig petor!!!!!!! Snel weer want dit beviel me uitermate chill... en zonder handschoentjes... heerlijk!!!!!!!
Die kiteloop van je zag er overigens erg fijn uit sjef geghehge!
|
|
|
Vinni
|
Ik was niet gegaan omdat windguru opeens de wind weg nam..
|
|
|
der Torch
|
klopt... dat zei windhuru idd... maar de kaart van koln voorspelde iets anders ;-) en dus toch de gok genomen... en het was feest!!!!!! hell yeahhh!!!!!!!
|
|
|
der Torch
|
heren... de eerste sneeuw is al weer gevallen... straks de gopro ritselen en dan zulke shots maken, niks mooiers dan back country poederen!
http://vimeo.com/3079339
|
|
|
martijnc
|
vet filmpje! ga in februari pas en een weekie maar
|
|
|
sjef
|
ElBandito, zo eindelijk zit ik achter internet!!!! maar wat een mooie dag zaterdag!!!!! Maar goes dat we gegaan zijn inderdaad!!
Viva la Val Thorens, ben nou de rest van uw filmpies aan het bekijken, haha toppie!!!
|
|
|
sjef
|
Trouwens top fotos, moeten we dit jaar proberen te realiseren!!!!
|
|
|