Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Vandaag prima kunnen kiten op Strandhorst totdat ik mijn 14m wou pakken omdat de wind iets minder werd. Bleek die lek te zijn. Dus toen was ik klaar.
|
|
|
der Torch
|
vanaf 17:00uur ging de wind super aan!!!!!!! heerlijk kunnen rammmmmennn haha!!!!!
|
|
|
sjef
|
Kn 13/14?
had de 12m flink gedepowerd dat was dan ook rond 17.00 uur
Gingen hoog!!!! Of niet ElB
@duc waarom crashte je je kite toen we weggingen die trick kennen we al van je!!
Gegroet
|
|
|
der Torch
|
wheehehehe.... 13/14/ my ass ja.... lekkere 20!! al me spieren zijn afgescheurd!! goeie sessie!!
|
|
|
|
Arnold
|
@ El Bandito windmetingen Horst kn bf vlaag (kn) 17:24 NNO 15 4 21 12°C zonnig en bewolkt 17:31 NNO 14 4 22 12°C zonnig en bewolkt 17:40 NNO 14 4 21 12°C bewolkt 18:01 NNO 15 4 22 12°C zonnig en bewolkt 18:07 NNO 15 4 22 12°C zonnig en bewolkt 18:20 NNO 15 4 22 12°C bewolkt dan heb je vast geluk gehad en alle vlagen gehad
|
|
|
der Torch
|
ja die hadden we al gezien, conclusie, klopt geen ruk van, maar dat is al jaren zo
|
|
|
Duc
|
Vandaag lekker tot 21:00 door kunnen knallen, wilde wel langer maar me beennen niet meer na deze reeks mooie dagen achter elkaar @Sjef Wilde nog even laten zien hoe goed de water start is
|
|
|
KappuhH
|
vandaag lekker lopen knallen op lauwersoog met me'n 7 metertje. wat een super spot! sssssssssst niet vertellen Was inderdaad geniaal!
|
|
|
Kitesufferd
|
Een jaar geleden rond deze tijd voer Henry Kap zijn laatste sessie.
Henry rust zacht.
|
|
|
gnijzink
|
Ben het helemaal zat! Dat gedoe zonder wind!!! Ik ga woensdag richting mirns of workum rijden! Iemand zin om mee te rijden?
|
|
|
Arnold
|
dan zou ik of Workum of Schellinkhout doen als ik jou was. Mirns kan niet met Noord.
|
|
|
sjef
|
NNO word ie
dan is er maar 1 optie Enkhuizen
schellinkhout is vlagerig en je stormt op de rotsjes af workum is ie deels aflandig, toch?
|
|
|
der Torch
|
mofo
geen wind? man vorige week paar lekere sessies gehad op horst
vanavond ook op horst... vertrouw mij, dat wordt een heerlijke sessie... kaart van koln geeft lekkere dikke wind aan... zat er vorige week ook helemaal goed bij.
ik ben er om 18.00uur tot een uurtje of 21.00uur :-)
see you there?
p.s. of zit je dan achter de piepers???
|
|
|
mart
|
ik ben er ook el bandito. maartenR
|
|
|
|
mart
|
ik blij toch maar thuis. zo hard gaat het ook niet en heb niet zo veel zin in al die regen.
|
|
|
der Torch
|
hij komt er pas over een uurtje in
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
weet niet wara je zit met regen hier in hilversum is het al heel de dag droog met een lekkere woei erbij
|
|
|
gnijzink
|
Ik kom er net vandaan! Magere 10 knopen met vlaagjes regen Hopen op morgen middag!
|
|
|
|
der Torch
|
mofo, jij bent er altijd als er geen wind is haha....
|
|
|
sjef
|
Viel gluck el b vandaag!!!
mofo morgen rond een uurtje of 13.00 ben ik er
|
|
|
Vinni
|
Gewoon een keer terschelling boeken mof! Doen we een dikke downwinder. Vrijdag van oosterend naar west aan zee gedownwinderd, zo'n 10 kilometertjes. 20-25 knopen en 3,5 meter golven, echt een perfecte sessie!
|
|
|