gnijzink
|
Ok dan gasten. Duc,Bandito,sjef,laten we Vinni nog 1 week geven om zich mentaal voor te bereiden op onze invasie? Verzetten we onze trip naar volgende week?
|
|
|
sjef
|
Mijn idee, maar bandito zit met z'n pens ergens aan de kust met het vrouwtje!
Lornzo kan wel volgende week maar heeft daarna ook niet meer tijd voor ons!
En The Mattie denk dat ie het weekend moet werken, of wa?
En nou?
|
|
|
Vinni
|
Hmmz. Sja we kunnen het natuurlijk ook op de wat langere baan gaan schuiven en het richting het najaar verplaatsen. Of beetje rond augustes ofzo. Hebben we meer kans op wind en ik zit hier toch tot 1 oktober! Het is namelijk wel zo leuk als we allemaal compleet zijn natuurlijk
|
|
|
LOEN
|
Aiai kapitein!
|
|
|
gnijzink
|
mmmmmmm................ windguru geeft voor zondag toch wel weer wind aan!!!!!!
|
|
|
der Torch
|
vanaf zaterdagmiddag en zondag lekkere wind zie ik nu......
|
|
|
sjef
|
Ik zien het ook!
Potjandorie!!!
|
|
|
LOEN
|
wel G @#$%^&*() zit net weer van alles te plannen. edit: hebben jullie een andere guru als ik??? "lekkere wind" 12kn?
|
|
|
der Torch
|
denk het wel ja... zondag staat ie toch echt op 18/20 knopen, en dat is straks in de tweede tabel zkr dik boven de 20 dan ;-)
en dan wel bij terschelling west aan zee...
|
|
|
Vinni
|
Zie hem alleen zondag avond pas wat omhoog gaan? Woensdag daarintegen, dan neem ik vrij, knijters harde wind!
|
|
|
gnijzink
|
Kunnen ook zaterdag middag richting vinni gaan. Zondag varen en dan weer naar huis! Denk eerlijk gezegd dat ik zondag richting de kust ga. Monster denk ik.....
|
|
|
Vinni
|
Kan ook, reis ik met jullie mee die kan op. Maar is dat het geld waard? voor 1 dag? Moet toch wel echt een knal weekend tegenover die achterlijke boot prijzen staan!
|
|
|
der Torch
|
ja wat gaat het worden... er moet gekite worden... zondag sowieso wind... en voornamelijk in het waddengebied dan...
mofo; Monster? was da? kust wel ietwat minder wind...
|
|
|
gnijzink
|
ja wat gaat het worden... er moet gekite worden... zondag sowieso wind... en voornamelijk in het waddengebied dan...
mofo; Monster? was da? kust wel ietwat minder wind...
Monster ligt tussen ten heijde en scheveningen. Kunnen ook met zijn allen ergens in friesland gaan kiten. Workum ofzo? Iedergeval op zomdag!
|
|
|
der Torch
|
ja enige nadeel van zondagen met bloedje mooi weer en binnenwateren is de extreme drukte van recreatieve duitsers en badgasten zoals op horst :-(
|
|
|
Vinni
|
Die drukte is er dan ook aan zee, en helemaal met badgasten, moet je erg vroeg gaan anders sta je eerst nog 2 uur in de file voor je het water in kan Kan je beter een binnenwaterspot met veel ruimte opzoeken om helemaal achteraf te gaan knallen denk ik.
|
|
|
|
gnijzink
|
Klopt,klopt,klopt.......... Hebben jullie dan een ander idee? Hoe is brouwersdam bijv?
|
|
|
der Torch
|
sjef roep is wat haha matti dan?
|
|
|
gnijzink
|
Vriend van mij heeft een eigen kiteschool in monster. Is normaal verboden om daar te kiten,maar aangezien ik hem ken mag ik daar varen. Sta je maximal met 10 man op het water. Natuurlijk liggen er dan wel badgasten! Zal ik eens effe checken of hij het goed vindt als wij met zijn allen komen?
|
|
|
sjef
|
Wakku Wakku!!!!
Zo goed ElB
Denk dat we Mofo zullen gaan volgen voor een Monsterlijke zondag!!!
Als de badgasten maar selectief gesorteerd zijn op beauty!!
|
|
|
gnijzink
|
Heb net die vriend gesproken en hij vindt het tof als we komen. Normaal gesproken mag je daar niet varen,maar als we toestemming hebben Wat spreken we af?
|
|
|
sjef
|
Awesome Dude!!!! hihi
Meeten we elkaar in Amersfoort dacht ik zo of wa?
effe overleg plegen met de Apeldoornse Kite Giccolo's
|
|
|
Vinni
|
Nice! Amersfoort meeten klinkt okee. Kan ik eindelijk die F16HP weer verder oefenen, lig notabene al 4 weken droog
|
|
|