Vinni
|
Ga jij ook vandaag nog naar Horst? Het zou vanmiddag droog zijn.
|
|
|
LOEN
|
Rond half 2 daar. Ben benieuwd...
|
|
|
Vinni
|
Ik ook, de vlagen zijn iets gaan liggen gelukkig
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik zag dat het er hard aan toe ging... Vanmiddag omstreeks 13.00 uur stond er één gast met een Cabrinha op het water. Had het idee dat hij niet echt comfi aan het varen was want had zijn kite tijdens het varen steeds op 11.00 uur staan. Op de A28 is nog een vrachtwagen omgeslagen vanwegen de wind dus het was om 13.00 - 14.00 echt te riski!!!!! Hebben jullie nog gevaren Vinni
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
zaterdag en zondag weer raggen en meschien als er iemand is met slingshot fuel vragen of ik hem mag testen als niet te veel wind staat iemand hier met slingshot fuel die za of zo ook horst gaat van wie ik hem wel mag testen ? neem effe contackt me mij op hoe laat zijn jullie er dan en wie gaan er ?
|
|
|
Vinni
|
Ik zag dat het er hard aan toe ging... Vanmiddag omstreeks 13.00 uur stond er één gast met een Cabrinha op het water. Had het idee dat hij niet echt comfi aan het varen was want had zijn kite tijdens het varen steeds op 11.00 uur staan. Op de A28 is nog een vrachtwagen omgeslagen vanwegen de wind dus het was om 13.00 - 14.00 echt te riski!!!!! Hebben jullie nog gevaren Vinni Het was me het dagje wel, en dat zonder dat we het water op zijn geweest Net toen die gast met die cabrinha weg ging kwam ik aan. Toen ging het eigenlijk al te hard voor mij. Dat merkte ik nog eens extra toen ik toch maar even mijn vlieger de lucht in gooide. Ging niet helemaal lekker, maar dankzei die man met de Cabrinha en Lorenzo toch nog goed afgelopen, bedankt nog! En jawel, er waren 2 duitsers aan het prutsen. Ze waren behoorlijk gevaarlijk bezig. Ging een aantal keer met heel veel geluk goed! Afijn wij dachten dat ze gingen stoppen (op aandringen van ons) dus iedereen ging weer weg, maar ik moest me nog even omkleden. Ze waren nog geen 5 minuten weg, en die duitser pakt nota bene een maatje groter!! Ze stonden al in het water klaar om te starten toen ik aan gerend kwam. Ik heb ze in mijn allerbeste duits uit proberen te leggen dat het gewoon echt veel te hard waaide. Gelukkig luisterden ze, en gingen ze opruimen. @kiteandre, Uit welk jaar wil je ze testen?
|
|
|
LOEN
|
Die beste man met die Cabrinha had een 9m en die woog toch echt wel minimaal 15 kilo meer als ik, in de vlagen was het bijna niet te doen zei hij. Ik heb me kite dus maar lekker in me tas laten zitten. Haha ja dat was ff schrikken, maargoed dat je de ervaring hebt. Als dat een van die gasten was gebeurd was het echt heel fout afgelopen. Die gasten waren echt link (dom) bezig! En je meent niet dat hij echt met die grotere maat wilde gaan?!! Damn wat een gast....
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
Ik zag dat het er hard aan toe ging... Vanmiddag omstreeks 13.00 uur stond er één gast met een Cabrinha op het water. Had het idee dat hij niet echt comfi aan het varen was want had zijn kite tijdens het varen steeds op 11.00 uur staan. Op de A28 is nog een vrachtwagen omgeslagen vanwegen de wind dus het was om 13.00 - 14.00 echt te riski!!!!! Hebben jullie nog gevaren Vinni Het was me het dagje wel, en dat zonder dat we het water op zijn geweest Net toen die gast met die cabrinha weg ging kwam ik aan. Toen ging het eigenlijk al te hard voor mij. Dat merkte ik nog eens extra toen ik toch maar even mijn vlieger de lucht in gooide. Ging niet helemaal lekker, maar dankzei die man met de Cabrinha en Lorenzo toch nog goed afgelopen, bedankt nog! En jawel, er waren 2 duitsers aan het prutsen. Ze waren behoorlijk gevaarlijk bezig. Ging een aantal keer met heel veel geluk goed! Afijn wij dachten dat ze gingen stoppen (op aandringen van ons) dus iedereen ging weer weg, maar ik moest me nog even omkleden. Ze waren nog geen 5 minuten weg, en die duitser pakt nota bene een maatje groter!! Ze stonden al in het water klaar om te starten toen ik aan gerend kwam. Ik heb ze in mijn allerbeste duits uit proberen te leggen dat het gewoon echt veel te hard waaide. Gelukkig luisterden ze, en gingen ze opruimen. @kiteandre, Uit welk jaar wil je ze testen? 2006 het liefst maar 2005 is ook wel goed
|
|
|
Vinni
|
2006 en 2005 zit een hoop verschil in hoor. Maar bij mij kan je, 2003, 2004 en 2005 testen. Op de 2003 na, allemaal op 5e lijn.
|
|
|
|
Vinni
|
Wanneer ik ga, dat ligt totaal aan de voorspellingen. Als ik het nu bekijk ben ik er alleen zaterdag. Meestal rond een uurtje of half 3/ 3 uur. Je kan me herkennen aan mijn rood-witte Fueltje op mijn avatar en natuurlijk aan de mooie aanhanger die ik altijd op het strand parkeer Edit: welke wil je testen trouwens. Ik weet niet hoeveel je weegt maar zaterdag 20 knopen. Dat is voor mij een 7 meter weertje. (7m² 2004, 11m² 2005, 15m² 2005 en ook nog een 11m² uit 2003).
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
owjah jou m8 had toen ik beginnen was met ze onderwatercamera fotos van me gemaakt laats was je er ook kwam ik net het water af heb je kite nog opgelaten voor je
|
|
|
Vinni
|
Check PM andre
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
ik ben ziek dus kan waarschijnlijk kan ik niet komen of ik moet me vader zo gek krijgen dat hij me daar dumpt
|
|
|
LOEN
|
Morgen (vrijdag) nog iemand? Smorgens eerst naar school en hoop smiddags rond half 3 er te zijn... Owja en zaterdag?
|
|
|
Kaptain
|
He Lorenz,
Wij hebben morgenavond open dag op school. De lessen stoppen om 12.00 uur. Ik zorg dat ik de zaal klaar bouw met leerlingen en dan lekker rippen! Zie je morgen
|
|
|
Kaptain
|
zaterdag same story!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
He Lorenz,
Wij hebben morgenavond open dag op school. De lessen stoppen om 12.00 uur. Ik zorg dat ik de zaal klaar bouw met leerlingen en dan lekker rippen! Zie je morgen
He hoe laat ben je er en waar ga je varen???? Ga je naar het kitestrand of meer richting H'wijk Weet nog niet hoe het morgen gaat lopen maar misschien kan ik wat uurtjes vrij maken en kom ik die kant op Zaterdag is Mirns de place to be
|
|
|
Vinni
|
F#ck, ik ben ziek.. Eigenlijk vanaf dinsdag al, toen werd ik met griep wakker. Maargoed, ik hoop dat ik zaterdag wel weer genoeg power in mij heb om te gaan kiten, vast wel ;-) Maar ook al heb ik geen power, dan kom ik toch want ik zit nu al de hele week kitefilmpjes te kijken en nu kan ik me niet meer inhouden.. Tot zaterdag dus
|
|
|
Vinni
|
Ik denk trouwens dat ik morgen wel even langs kom, niet om te kiten maar om wat foto's te maken ofzo. Gewoon even een luchtje scheppen zeg maar Dan kan ik loopjongen spelen, een beetje kite's oplaten en aanpakken zeg maar
|
|
|
LOEN
|
OKe Kap, Morgen hebben wij ook open dag en ga daar dus echt niet de hele dag rond lopen met dit weer. Dus sneak er begin van de middag tussenuit... Oke Vin gezellig... En kun je indd mooi foto's maken, haha. See ya.
|
|
|
LOEN
|
Zo op tijd thuis in ieder geval Maar Sjees... wat waait het hard op horst. Windguru geeft rond 1 en 2 uur rond de 35 knopen. Actueel gemeten in zeewolde is nu rond de 30 in vlagen. Daarna moet hij iets afzwakken, ben benieuwd. Ben er om 3 uur.
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
gaat iemand zaterdag morgen nog rocke op horst meschien ben ik er dan
|
|
|
Vinni
|