gnijzink
|
wakeboarden of downwinder???? wtf maar das mooi dat mofo meegaat, want dan kan duc met mofo mee terug rijden... Na veel lieve woordjes heb ik mijn vriendin kunnen overhalen Wakeboarden is verzet!!! Downwinder here we come
|
|
|
|
TheMatti
|
heel goed bezig, hoe je het gepresteerd hebt wil ik niet weten.....
|
|
|
gnijzink
|
heel goed bezig, hoe je het gepresteerd hebt wil ik niet weten.....
|
|
|
sjef
|
Wat een dolle boel! denk bemoei me er ook effe mee, hihi Hoop alleen wel dat ik morgen vroeg recht uit de ogen kan kijken!
Maar wat de windrichting betreft, jahaaa en nou?
@ Duc is dit boardje ook weer stuk dan? of vin u ehm nie fijn? @ mofo het ziet er uit dat het de twaalf word zeg ik zo.
|
|
|
gnijzink
|
Lijkt me een goed plan! Waar in wijk?
|
|
|
der Torch
|
gewoon bij de parkeerplaats bij de pier...
@ sjef: sta om 9 uur voor je deur...
|
|
|
der Torch
|
@ mofo het ziet er uit dat het de twaalf word zeg ik zo.
pak idd de grote
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Ha ha, met je 12 wordt het een downwinder waarbij je het wereld snelheidsrecord kan breken. Er wordt op guru pro +25 knp voorspeld dus ....
|
|
|
TheMatti
|
beetje overpowered kan geen kwaad
|
|
|
gnijzink
|
Ha ha, met je 12 wordt het een downwinder waarbij je het wereld snelheidsrecord kan breken. Er wordt op guru pro +25 knp voorspeld dus ....
Let's fly like hell...............
|
|
|
der Torch
|
Vanavond zijn het de drankgoden, morgen de weergoden!! AWSM!!
|
|
|
sjef
|
Sta dan klaar, denk ik Radicale ronnie's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik aanbid deze goden
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De omstandigheden voor vandaag zijn perfect. Vanaf de dijk van Zeewolde gezien ziet het er allemaal perfect uit maar wat is het idioot druk!!!!!! De kiters zitten zo dicht op elkaar dat ze bij het inzetten van een sprong bij elkaar in de lijnen zouden zitten Misschien dat ik een avondsessie doe of anders morgen maar het water op ga. Deze mierenhoop laat ik aan mij voorbij gaan :-)
|
|
|
Hein
|
Windje was lekker vandaag telde 150 kites rond 2 uur! Blijf het nog steeds oer hollandse regel gekte vinden dat we met zijn allen in een hoekje gepropt worden. Er is zoveel plek op de randmeren maar de regulering gekte maakt het gevaarlijk als het mooi weer is. Gelukkig vandaag goed gegaan zag hier en daar wel een paar kites in de knoop maar volgens mij kon iedereen na een uurtje lijnen ontvlechten weer verder.
|
|
|
Vinni
|
Hebben de dames een goede sessie gehad? Ik wel! Ben 1e geworden met de kitesurfwedstrijden van de Terschellinger surfclub! Super mooie wisselbeker mee naar huis
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hebben de dames een goede sessie gehad? Ik wel! Ben 1e geworden met de kitesurfwedstrijden van de Terschellinger surfclub! Super mooie wisselbeker mee naar huis Gefeliciteerd !!! Hoop dat je ons niet vergeet nu je deze status bereikt hebt Dus volgend jaar weer naar Terschilling om je titel te verdedigen of moet je de beker op het eiland achter laten wanneer je weer naar de overkant gaat...hi.hi.... Waar kunnen we de foto's vinden? Groetjes
|
|
|
|
|
TheMatti
|
Wtf jongens, zit onder de pijnstillers...wat een tocht
|
|
|
gnijzink
|
Wtf jongens, zit onder de pijnstillers...wat een tocht
Same here!! 30 km over het strand terug lopen ivm materiaalpech is niet goed voor je! Was wel een top dag gasten. ps:Paco,zullen we volgende keer misschien een iets korter stukje doen? Hahahahahahaha.......
|
|
|
sjef
|
Zeker een top down windertje, ik voel me nu zeker wel down pfoe!!!!! @ mofo goeie manier om een nieuw boardje aan te schaffen
|
|
|
der Torch
|
Radicale ronnies!! Hij was gruwelijk, letterlijk en figuurlijk!! lekker de high-end van onze kites kunnen testen
|
|
|
darky001
|
yo mofo
is je board stuk?
als er nog wat over is van de stukken wil ik ze wel hebben :-))
|
|
|