Vinni
|
En anders ik wel... pff gaat het net weer waaien als ik naar school moet onder een week waarin ik echt niet een dagje vrij kan nemen
|
|
|
darky001
|
ik ben er ook morgen middag, hb wel wat reserve spullen als je wil kiten maar ik heb alleen een bullaroo 13 en blacktip 10 en een trapeze xs/s of lof xl
dus zeg het maar ook wel en shorty voor e kou.......... als je wil kiten kan het
darky
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Gloeiende! Ben ik niet gegaan omdat er veel regen zou komen. Is er bijna niets gevallen!
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
Gloeiende! Ben ik niet gegaan omdat er veel regen zou komen. Is er bijna niets gevallen!
regen..... jonge je bent een f*cking kiter.... gewoon knallen tot de bliksems nog aan toe
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
regen..... jonge je bent een f*cking kiter.... gewoon knallen tot de bliksems nog aan toe Ja oke, maar het continu gaan regenen, maarja vandaag ben ik wel van de partij. Kijken of ik een paar Naish kites en boards kan slopen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Was weer lekker niks op Strandhorst! En die testdag was ook niet echt lekker daardoor.
|
|
|
KappuhH
|
Morgen rond een uurtje of 1 ben ik present! Wordt een topdagje!
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik ben donderdag nog geweest! Was echt relaxt maar de vlagen waar af en toe echt hard! Ze waren ook weer met de 2009 Helix 12m aan het varen maar ik had met mijn Xbow2 9m bijna net zoveel kracht en dat viel mij wel op.
|
|
|
darky001
|
hoe groot is die nieuwe kite dan ? en gaan we morgen ook nog wat aktie ondernemen? want ik nu eindelijk mijn best bar en ik wil op mijn board proberen te komen...
|
|
|
remixed
Geen avatar
|
Vandaag naar strand horst geweest, maar is het de bedoeling dat je door de boeien gaat ? (rode en groene links + rechts.. die geul zeg maar) Ik zag namelijk iedereen gewoon erdoor heen varen, er waren dan ook weinig boten dus niet echt een probleem. Ik zag op hanglos: http://hanglos.nl/asp/spo/spot.asp?spotid={0E860B67-669E-4CD7-BA4E-6B30AA43F987} iets over een vaargeul.. maar als je die dus niet mag passeren dan heb je toch wel een klein gebied waar je mag kiten (met de wind van vandaag) of zie ik dat verkeerd? Gr, Mitch
|
|
|
Vinni
|
Je mag niet in de vaargeul of aan de overkant komen. Met de wind die er vandaag stond zie je heel veel kiters die toch de stoute schoenen aantrekken en het er toch even op wagen. De wind is aan de overkant namelijk perfect en aan de kitesurf kant niet te doen.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vinni..jij hebt toch een oranje/zwart Fuel? Zag jou anders ook steeds de vaargeul over varen.. waarom dan niet meer richting het testcentrum varen en dan hoef je de vaargeul niet meer over te steken
|
|
|
|
KappuhH
|
Zaterdag ook gevaren, helaas laat ut stiksel van mn LE los dus hebk um even naar Telstar gebracht, volgende week woensdag istie pas klaar:(
Dan heb ik jou gesprokken Vinni. Heb je nog lang doorgevaren?
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
Oeiii mannen vanaf volgende week ga ik ook eens komen... mits mijn REVies 09 er zijn dan I'm waiting for SS phonecalllll yiihaaa
|
|
|
Vinni
|
Zaterdag ook gevaren, helaas laat ut stiksel van mn LE los dus hebk um even naar Telstar gebracht, volgende week woensdag istie pas klaar:(
Dan heb ik jou gesprokken Vinni. Heb je nog lang doorgevaren?
Zeker nog goed kunnen varen totdat de wind op was! Volgende week woensdag is wel laat ja. Nouja, beter dan dat je LE explodeert
|
|
|
KappuhH
|
Klopt, kga aanstaande vrijdag gewoon met mn 8m varen
|
|
|
vissie
|
zondag dan?? zaterdag? vinni. feli met je nieuwe kite.. ga hem zeker vast een keer zien op horst.
|
|
|
darky001
|
sterker nog ik wil er effe aan hangen.... kijken is nutuurlijk helemaal niks... es kijken of die kite een beetje noob proof is he....
|
|
|
Vinni
|
Noob proof is hij sowieso niet, bomb proof wel
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
Ik las dat er een slagboom is bij Horst? Hoe zit dit? Wat zijn op dit moment de kosten ennuhh is er eventueel een parkeerkaart te koop (jaarabonnement?).
Ik hoor het.
|
|
|
Vinni
|
Hey, er staat inderdaad een slagboom. Om binnen te komen kost dat je 4 euro per keer (hoog tarief, zomer) of 2 euro (laag tarief, winter en na 17.00 uur). Dat is natuurlijk zonde van je geld! Dus wat te doen, koop hier voor €37,50 een abonnementje. Dan kan je 1 keer in het uur naar binnen, ook bij alle andere stranden van de RGV. Als je 10 keer door de slagboom bent geweest heb je het er dus al uit, en kan je de rest van het jaar gratis
|
|
|
|