Marko
|
Je kan lang varen zonder handschoenen nu nog steeds. Ik vaar nog in me zomerpak. Binnen kort ga ik wel verder in een winterpak en michien schoentjes. Maar je kan nog wel eve zonder handschoenen hoor .
|
|
|
Vinni
|
Zomerpak? Bikkel! Ik niet hoor, ik heb al een hele tijd een shorty onder mijn pak aan. En de schoentjes zijn ook al weer een tijdje aan de voeten. Tot nu toe heb ik nog geen handschoenen nodig gehad, maar aangezien het nu al 2 dagen vriest 's nachts, zal het water flink afkoelen.. Het water is nu 9,7 C, maandag was dat nog 10,5. Het gaat hard dus
|
|
|
vissie
|
is horst dus wel te doen vinni zaterdaG? tot half 4? ik ga is kijken wat ik doe
|
|
|
KappuhH
|
Qua temperatuur moet het echt nog wel te doen zijn. Wordt wel eens tijd om handschoenen, cap en fatsoenlijk wetsuit te halen. Wind mag nog wel iets aantrekken en er mag nog wel iets meer noord inkomen.
Vinni, waar vind je die temperatuur? Op wolderwijdweer.nl kan ik het namelijk niet vinden.
|
|
|
Vinni
|
is horst dus wel te doen vinni zaterdaG? tot half 4? ik ga is kijken wat ik doe
Dat is wat windguru nu zegt ja, maar er kan natuurlijk nog veel veranderen in die paar dagen. De windrichting staat nu in ieder geval voor de hele zaterdag goed! Qua temperatuur moet het echt nog wel te doen zijn. Wordt wel eens tijd om handschoenen, cap en fatsoenlijk wetsuit te halen. Wind mag nog wel iets aantrekken en er mag nog wel iets meer noord inkomen.
Vinni, waar vind je die temperatuur? Op wolderwijdweer.nl kan ik het namelijk niet vinden.
www.vliegerweer.nl
|
|
|
vissie
|
oke vinni.. top.. ik volg het topic effe anders een pbtje.. want tis je homespot toch? en dan zul je vast een roze bularoo daar vinden
|
|
|
Vinni
|
De spot is mijn homie ja Ik kan er ook pas op z'n vroegst om 2 uur staan dus ik hoop dat de wind wat langer aanhoud. Maar ik ga sowieso wel.
|
|
|
vissie
|
oke dat is wel jammer idd kom je uit harderwijk ofzo;) ik denk adt ik rond 12 uur ga
|
|
|
Vinni
|
Nee, Nijkerk. Half uurtje op de brommer met aanhanger.
|
|
|
vissie
|
haha oke heb je geluk dat je zo dichtbij woont.. dus jij bent met de brommah:P goed bezig dan kan ik nu beter beginnen met rijden met me scoot wil ik er zijn.. maar denk dat het wat anderswordt is even kijken.. zondag ziet er nie echt best uit:( of gaat riemand dan nog wel horst
|
|
|
Vinni
|
Ziet er nu voor zaterdag weer slechter uit.. tot 13 uur 12 knopen... Beetje weinig. Zondag word ook triest. Ik denk dat ik mijn flyboard-windsurf zeil combinatie maar eens ga proberen.
|
|
|
Marko
|
Ik ga nu ook in me winterpak. Het vriest de laatste paar dagen hard en het water koelt snel af. Vinden jullie dan ook niet als je schoentjes aan hebt dat het boardgevoel vrijwel weg is. Vinni @ hoe kom je aan zoon karretje voor achter je scooter? is michien ook wel wat voor mij
|
|
|
vissie
|
vroeg me af hoe die dat bevestigt heeft.. touwtje om je uitlaat? haha.. Ja het is echt koud laaste tijd. Schoenen zit niet echt fijn maar het wendt wel vind ik.. iemand anders heeft miss wat meer ervaring er mee
|
|
|
Vinni
|
Ik heb nog nooit wat gemerkt van minder boardgevoel met schoentjes. Het enige nadeel vind ik, dat die dingen snel uit de bindingen schieten. Ik raak opeens heel vaak mijn board kwijt in de lucht. Ook krijg je je voeten er iets minder makkelijk in. Irritant met one-footers e.d. Hoe ik (en matthias) aan de kar kom? Die hebben we voor een kratje bier van een kennis van Matthias gekregen! Het gaat hier om een fiat500 karretje, een echte auto aanhanger dus. Deze is inmiddels door Tony in dezelfde kleuren als mijn brommer gespoten. Ziet er erg leuk uit dus. We hebben het rugsteuntje van de bijrijder er vanaf gehaald, een daar hebben we onze trekhaak op bevestigt.
|
|
|
Marko
|
huummm ik ga er ook maar eens naar kijken naar zoon karretje dan zie je mij veeel vaker op horst . Vinni ik heb laatst met iemand gevaren die had van die mystic bandjes vast aan zijn bindingen. Je schijft dan in je straps en dan trek je aan dat bandje. Dat bandje trek je dan achter je egillespees. Dan kan je board niet meer uit vallen tijdens een sprong. Ik ga ze denk ik ook halen dan verlies je ten minste nooit meer je board en je hebt er helemaal geen last van.
|
|
|
Vinni
|
Klopt ja, maar dan gaan one-footers en board-offs helemaal niet meer
|
|
|
KappuhH
|
Hmm... ben bang dat ut niks word zaterdag Tot 12 uur ongeveer wind. Kan er op zn vroegst 3uur zijn denk ik Mirns is aflanding dus wordt morgen denk ik niet varen
|
|
|
Hein
|
Helaas is 12 knopen is voor mij toch echt te weinig, wordt weer een week wachten op wind.
|
|
|
Marko
|
Vinni weet jij toevallig waar je die mystic bandjes kunt kopen. Klopt een aantal trukjes vallen af maar er blijven een hele boel over
|
|
|
Vinni
|
Als ze van mystic zijn kan sowieso elke mystic dealer ze wel bestellen. Telstar levert ook mystic, dus je zou er even langs kunnen gaan. Ze hebben al wel alles omgebouwd naar sneeuwpret, maar ze kunnen je wel gewoon helpen met het surf gedeelte.
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
ik vind ook dat je het board gevoel een beetje kwijt bent met schoentjes. eerst paar keer varen verloor ik elke keer m'n board, maar nu weer ff goed afgesteld en heb afgelopen sessie nergens last van gehad. Dus is waarschijnlijk gewoon weer wennen.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
SCHOENEN VAREN IS NIKS! je moet gewoon het water tussen de tenen hebben....de warme spray in je gezicht...en de wind langs je oren... En niet dat goofy gevoel als je op de kant loopt :|...
|
|
|
Marko
|
haha ik ga deze week denk ik eve kijken bij telstar als het me helpt om iets beter gript te krijgen door die bandjes als je schoentjes aan hebt dan haal ik ze. Maar je zit dan vast aan je board dus hij kan niet mee uit schieten meer grip krijg je dus sowieso En dat voor 12.50 euro dat is wel het proberen waard
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
hmm 12.50 euro is niet veel, als ze jou bevallen ga ik ze denk ik halen, nergens last meer van bij raileys oefenen
|
|
|