Idefixe
|
zodra je een met een droogpakkie het water opgaat hoeft je lichaam geen echte inspanning meer te leveren als het wat kouder is. Je ziet dan ook dat de droogpakjongens en meisjes een beetje kwetsbaar worden voor allerlei kleine griep-toestanden. het was overigens vandaag lekker varen @ Mirns
|
|
|
Vinni
|
Whaha Nee na 2 sessies zou dat nog heus geen gevolgen hebben... of wel?
|
|
|
|
KappuhH
|
Wahaha vaar je nog steeds in zon achterlijk strak pakkie? Je hebt er toch wel een boardshort overheen hoop ik?
Voorlopig geen Horst, Oostenwind...
|
|
|
onzin
|
was er gister ef wezen kijken maar was helemaal niks
|
|
|
Vinni
|
Dat is vrij logisch als de wind recht van de snelweg af komt
|
|
|
onzin
|
ja ik verveelde me en dacht pak mn spulletjes gewoon ef je moet wat
|
|
|
KappuhH
|
Lol, mensen kunnen gekke dingen doen als ze een poosje niet gevaren hebben
|
|
|
onzin
|
het is bij al zo erg dat ik nergens anders meer aan kan denken kitesurfen kitesurfen kitesurfen mn hele leven draaid erom zouden ze hier ook middelen voor hebben om het iets tegen te houden
|
|
|
|
Vinni
|
Als de voorspellingen zo blijven belooft het zondag een mooie dag te worden! 20 knopen in de allerbeste richting die je maar kan hebben op Horst! N-O!
|
|
|
Marko
|
Wahaha vaar je nog steeds in zon achterlijk strak pakkie? Je hebt er toch wel een boardshort overheen hoop ik?
Voorlopig geen Horst, Oostenwind...
Ja ik vaar wel met een boardshort over me wedsquit
|
|
|
KappuhH
|
Welke ontzettende malloot was er vandaag met Oost op Horst? Er lag iemand met (volgens mij een Cabrinha) in het water. Vlak voorbij Horst kwam ik een brandweerauto met sirene en bootje in tegen en tussen Harderwijk en Nunspeet nog één. Geen idee of die op weg waren naar Strand Horst maar zou me niets verbazen.
In ieder geval: ga noooooit met aflandige wind het water op, zeker niet met deze temperatuur!
|
|
|
onzin
|
ik was het niet
|
|
|
To
|
Wat een idioot, haha
|
|
|
Vinni
|
Ik ga morgen (zondag) nog ff kijken of het wat word. Met een beetje mazzel draait hij wat NO en dan word het een van de beste dagen voor Horst. Ik ben er rond 1 uur denk ik.
|
|
|
To
|
wrm niet enk?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ga morgen (zondag) nog ff kijken of het wat word. Met een beetje mazzel draait hij wat NO en dan word het een van de beste dagen voor Horst. Ik ben er rond 1 uur denk ik.
Vincent.... kun jij je ouders niet lief aankijken en vragen of ze je anders even naar Muiderberg willen brengen Volgende x weer poolen
|
|
|
Vinni
|
wrm niet enk?
Omdat ik daar niet kan komen Ik ga morgen (zondag) nog ff kijken of het wat word. Met een beetje mazzel draait hij wat NO en dan word het een van de beste dagen voor Horst. Ik ben er rond 1 uur denk ik.
Vincent.... kun jij je ouders niet lief aankijken en vragen of ze je anders even naar Muiderberg willen brengen Volgende x weer poolen Mja, maar ik wil niet voor niets rijden. Straks ligt het er helemaal dicht na vannacht. Ligt Horst nog wel open?
|
|
|
To
|
als er gister nog iemand vaarde neem ik aan dat er vandaag nog niet veel verandering aan zit!
|
|
|
Vinni
|
Het is helemaal niet zeker of er wel iemand voer, en het is vannacht ook nog eens -8 geweest. Maar vanaf 14.00 N0 windje! Ik zal er dan zeker zijn.
|
|
|
Vinni
|
Toch maar niet op Horst geweest vanwege de toch aanhoudende oostenwind. Wel heb ik op mijn secret spot gevaren met Matthias. Helaas was de wind zo vlagerig dat er bijna niet te varen viel. Toch was het leuk om een keertje te kiten als de temperatuur onder nul zit. Alles bevroor, mijn depowerkoord zat aan elkaar gevroren en kon op een gegeven moment de bar niet meer van me af duwen. Ook had ik geen savety meer. Maar het was wel een leuke ervaring Foto's volgen nog!
|
|
|
To
|
ik had precies hetzelfde, maar wel gevaarlijk hoor!. kreeg niks meer los of vast alles onder het ijs
|
|
|
Vinni
|
Ja ik kon iemand met mijn depowerkoord dood meppen
|
|
|