|
Vinni
|
Morgen knallen op horst? Ik ben er om 9 a 10 uur
|
|
|
onzin
|
kom ook wel ef kijken ga denk wel een poging wagen
|
|
|
Vinni
|
Ik ben er om half 11, dan is de regen tenminste weg
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is er vandaag, maandag, nog iemand aanwezig op Horst
|
|
|
LOEN
|
He HJ ook weer een keer naar Horst? Ben er met Sjef om 2 uur..
|
|
|
henkert
Geen avatar
|
Wat voor vliegers heeft iedereen hier eigenlijk, zodat ik mensen kan herkennen? Kan zelf trouwens vanmiddag niet
|
|
|
LOEN
|
Hehe als iedereen ze kites hier gaat naar zetten ga je ze nog niet herkennen, of je moet een heel goed geheugen hebben of je moet een lijstje maken Gul droogpak is 99% hier van het forum Anyway Nemesis 12m 09 blauw | Waroo 9m 09 | Waroo 7m 07
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
He HJ ook weer een keer naar Horst? Ben er met Sjef om 2 uur..
Tja Mirns is te ondiep en wil mijn drysuit graag heel houden. Ik spring zo in de auto en ben er omstreeks 13.00 uur. @Henkert je kunt mij herkennen aan mijn rood/zwarte drrogpak met cap
|
|
|
henkert
Geen avatar
|
Een gul droogpak zegt mij inderdaad weinig . Ik vaar zelf trouwens zo goed als altijd een witte RRD type 8.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag dus weinig tijd en wilde nog ff met Vincent het water op voordat ik richting de zon ga. Zoals gebruikelijk was het weer erg vlagerig en moest zelfs het laatste stukje ff terug lopen Gevoelsmatig varieerde de wind tussen de 15-30 knoop. Op het einde van de middag ff de camera erbij gepakt en toch maar even wat foto's geschoten. Het weer werkte niet echt mee en ben, achteraf gezien, ook niet helemaal blij met de instellingen die ik op de camera gebruikt heb maar hier zijn ze dan... Enjoy
|
|
|
KappuhH
|
Tweede pic is Lorenzo? Zonder handschoenen en cap, bikkel Was dat beetje te doen?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Tweede pic is Lorenzo? Zonder handschoenen en cap, bikkel Was dat beetje te doen? he wat doe jij hier...Ik had ruimte gereserveerd voor meer foto's
|
|
|
Vinni
|
Waar zijn de pics? Ik kan niet wachten Ah mooi
|
|
|
KappuhH
|
Tweede pic is Lorenzo? Zonder handschoenen en cap, bikkel Was dat beetje te doen? he wat doe jij hier...Ik had ruimte gereserveerd voor meer foto's Sorry man, ik dacht dat ut een mispost was en heb dus maar verwijderd...
|
|
|
LOEN
|
Tweede pic is Lorenzo? Zonder handschoenen en cap, bikkel Was dat beetje te doen? Haha, ja ben ik...Is goed te doen. In het begin worden je handen even gevoelloos en fucking koud, maar zodra ze warm worden worden ze niet meer koud hekel aan handschoenen en cap Leuk HJ dat je nog ff foto's schoot! (ondanks dat de vind voor je cam steeds weg viel:P) Moest alleen ineens haasten dus heb er niet meer naar kunnen vragen, heb je meer?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Tweede pic is Lorenzo? Zonder handschoenen en cap, bikkel Was dat beetje te doen? he wat doe jij hier...Ik had ruimte gereserveerd voor meer foto's Sorry man, ik dacht dat ut een mispost was en heb dus maar verwijderd... Soms ben je te snel.... Heb je het pakketje al klaar? Wel lief lachen naar die meid achter de bali. dat helpt altijd Tja Vincent die komen er aan maar hendrik kwam er ff tussen
|
|
|
KappuhH
|
Ga je pakketje zo klaar maken en dan gewoon gewoon zegels plakken en door de rode brievenbus hier om hoek wurmen, iig geen gezeur meer met desperate 40ers En ben ook wel benieuwd naar de fotos...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Waar zijn de pics? Ik kan niet wachten Ah mooi Hier zijn ze dan Dit zijn 3 verschillende uitvoeringen. Volgende x moet ik vanuit een ander hoek die foto schieten zodat die slide beter te zien is. Misschien ff weer met het waterhuis het water in. Enjoy
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Oke hier zijn ze dan. Ik stuur de origineel nog wel ff naar je e-mail
|
|
|
KappuhH
|
LOL! Heb je de fotos zelf gemaakt HJ?
|
|
|
Vinni
|
Gaaf HJ!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gaaf HJ!!
Graag gedaan... volgende x zonnetje erbij en dan ziet het er helemaal uit.
|
|
|