Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Als ik de voorspelling nu wel een keer mag geloven is er zondagmorgen tot een uur of 11 goeie woei. Als de voorspelling zo blijft sta ik om 08.30 op het water. Ben jij ook zo verslaaft dat je niet wilt slapen als het waait!? Ofterwel, wie is er nog meer van de partij??
|
|
|
Vinni
|
Ik ben er ook vroeg, erg vroeg. Uur of 8? Nog meer vroege vogels voor de zondag?
|
|
|
der Torch
|
hier nog een vroege vogel...... denk uur of 8 ofzo; er moet en zal gekite worden dit weekend.
Stiekum wil ik nu nog ff kijken op horst... vorige week was de wind ook stuk meer dan aangegeven. met beetje mazzel (die je niet vaak hebt op horst)... hier voor me deur waait het namelijk aardig... (apeldoorn)
|
|
|
LOEN
|
Als het beter is in de ochtend ben ik er denk ik ook wel vroeg. Maar volgens mij verschuift de wind al een beetje naar eind ochtend middag. Vanavond/morgen ff checken
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ík wil ook wel naar Horst, ik heb geen zin om in mijn eentje naar zee te karren. Ik heb mijn kites weer terug dus ik ben denk ik al vroeg aanwezig. Zoiezo half 9 ofzo.
|
|
|
Nazar
|
en ik moet morgen gewoon werken
|
|
|
riesie
|
Manne, ik ben er morgen ook rond een uur of 8.
|
|
|
Vinni
|
Word nog gezellig om 8 uur 's ochtens
|
|
|
onzin
|
mij te vroeg
|
|
|
Nazar
|
BIKKKKKKELS
|
|
|
xray
|
nog geen wind volgens mij!
|
|
|
LOEN
|
Begint te komen Heb er alle vertrouwen in en ben er rond 9...
|
|
|
Dennisairtime
|
Ik denk dat 10 uur of 10.30 uur ook een hele mooie tijd is. Want het waait tussen 11.00 en 15.00. En dan is het ook het warmst.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik rij hier om kwart voor 10 weg, ben ik er om half 11. Het was gister een beetje laat met pokeren.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik heb gister prima kunnen kiten op Strand Horst, dat was lang geleden dat het daar zou lekker ging.
Hebben nog andere mensen een beetje fatsoendelijk kunnen kiten?
|
|
|
|
|
Vinni
|
Vete pics! Staat die handplant van mij er ook nog op?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Heb je nog meer pics? Misschien staat ik er ook nog wel tussen. Ik zat ook al te kijken dat het best druk was. Was zeker wel oke qua wind, maar qua kiters..... Zal ook wel weer wennen zijn, aangezien ik de hele winter niet meer dan 3 kiters gemiddeld heb gezien op Horst. Maar zal alleen maar erger worden, geef mij de winter maar
|
|
|
|
marcus aurelius
|
wie gaat er morgen nog meer naar Horst? voorspelling ziet er prima uit
|
|
|
Dennisairtime
|
ik ben weer van de partij. Ziet er goed uit.
|
|
|
To
|
14 knoopjes....
|
|
|
|