Vinni
|
Beter dat je gewoon wacht totdat het waait. Met de wind die er dinsdag staat moet je sowieso ver uit de kant omdat hij anders vlagerig is, en met die 8 knopen die er staat ben je meer bezig de vlieger in de lucht te houden dan dat je ermee kan varen. Bovendien gaat alles veel gemakkelijker als er gewoon een lekkere 4 staat, dan hoef je niet de hele tijd bang te zijn dat je vlieger uit de lucht valt, maar kan je je lekker concentreren op het varen. En dat gaat toch in het begin niet lukken met 8 knopen.
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
Heeft er nog iemand hoop op wind voor deze week... Volgens mij wordt het niet echt wat of wel???
|
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
vinnie gaan we zaterdag of zondag nog beulen ??? wel camera mee nemen hea even wat raily pics maken en nu gaan we echt die raily,hp traine hea
|
|
|
Marko
|
Ben bang dat het niet hard gaat waaien dit wiekend. Ik ga iniedergeval niet kite maar ga wel me cabrinha sb3 halen
|
|
|
Vinni
|
vinnie gaan we zaterdag of zondag nog beulen ??? wel camera mee nemen hea even wat raily pics maken en nu gaan we echt die raily,hp traine hea Raily kan ik al hea, die HP moet ik op het water nog ff doorvoeren, ik hoop dat er wind staat! Voorspelling ziet er super slecht uit i.v.m. de windrichting
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
vinnie je kan ook naar mij komen met trein en gaan we naar ijmuiden en kunnen we daar lunacy testen
|
|
|
Vinni
|
Ook op IJmuiden staat de wind aflandig balen dus. Met deze wind word het voor mij alleen wat flyboarden op Hulckesteijn denk ik.
|
|
|
Kaptain
|
Ook op IJmuiden staat de wind aflandig balen dus. Met deze wind word het voor mij alleen wat flyboarden op Hulckesteijn denk ik. Was vandaag op Wijk aan Zee en heb heerlijk tot 18:30 kunnen knallen met mijn 10!!! Niks aflandig!
|
|
|
Vinni
|
Vandaag ja, maar wij hebben het over het weekend Nja, ik in ieder geval
|
|
|
Kaptain
|
Aflandige wind in het weekend............... geen wind bedoel je!
|
|
|
Vinni
|
Een combinatie van die twee ja
|
|
|
Kaptain
|
neem je 25m maar mee dan.... Oh ja en je boardje met 200 liter volume.
|
|
|
Vinni
|
Thnx voor de tips, maar ik kan met 9 knopen al varen met m'n 15 Maar dat gaat vast niet op zee lukken
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
Ik merk dat er niet extreem veel locals zijn op strand Horst... Nu zit ik vanaf volgende week in Amersfoort... voor zo'n 9 maanden (afstuderen). Wie varen er allemaal op Horst en is er door de weeks ook wat te doen??
Haha ik las dat er mensen zijn die de Lunacy willen testen... ik heb er een.. en denk over een paar dagen de Rev's 09..
Laturss
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
ik ben een local op strand horst ben er bijna altijd als er wind staat als ik je is tegen kom mag ik hem dan eens teste ?? hoe kan ik je herkennne
|
|
|
Vinni
|
Ha, er is altijd wel wat te doen. Bovendien zit er een Mac op loopafstand! Owja, ik wil ook wel eens op die lunancy staan, kijken of hij een beetje aan mijn oude misfit kan tippen
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben waarschijnlijk dinsdag en woensdag aanwezig, Ligt een beetje aan het weer.
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
Gaat dinsdag lekker waaien! en de nieuwe Naish stuff ligt daar om getest te worden:D word een topdag. Wie komen er nog meer om te testen?
|
|
|
Marko
|
ik michein heel michien
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
aarggg ik zit al wel in amersfoort.... maar heb mijn auto nog niet hier... dus ook mijn kitestuff nog niet en wat gaat het weer lekker waaien deze week brrrr Maar iedereen mag hem testen hoor.. slopen = kopen ... haha maar het board is denk ik wel ff iets anders dan een misfit..
|
|
|
Kaptain
|
Ben ook wel een aardige local. 3 jaar kiten en 25 jaar surfen op horst.
|
|
|
Vinni
|
aarggg ik zit al wel in amersfoort.... maar heb mijn auto nog niet hier... dus ook mijn kitestuff nog niet en wat gaat het weer lekker waaien deze week brrrr Maar iedereen mag hem testen hoor.. slopen = kopen ... haha maar het board is denk ik wel ff iets anders dan een misfit.. Bij Telstar zeiden ze dat hij op een aantal punten aardig overeen kwam. Wat ik vooral zoek is stabiliteit bij snelle landingen, mega pop (dat zit wel goed) en bij moet lekker los op het water liggen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ga morgen naar Strandhorst, ik verwacht er rond half 9 te zijn. Kan ik er lekker een lang dagje van maken.
|
|
|