Trapeze witten

Hessel

Antwoord #25 Januari 13, 2008, 03:58:42
edit2Rapporteer  
Ik heb net ff gekeken en het lijkt heel goed te werken, het geel dat aan de binnenkant zit (dat was de enige kant die ik heb bekeken) was al bijna allemaal weg. Dus waarschijnlijk is ie morgenochtend weer zo goed als nieuw

Update: Hij is idd weer helemaal mooi. Mss niet als nieuw, er zit aan de binnenkant nog wel wat, maar hij is zeker een stuk schoner geworden. Dus als je een vieze trapeze hebt, voorlopig toch niet gaat kiten en wat tijd over kun je hem het beste 's avonds in een warm bad vol met biotex gooien en de volgende morgen is ie zo schoon als t maar kan.

En nog iets, je moet er natuurlijk iets zwaars opleggen tegen het drijfvermogen, als je hiervoor een zware emmer gebuikt blijft je wel een afdruk zien in het schuim. Ik weet niet of dit blijvend is, maar het is bij mij toch aan de binnenkant dus geen probleem.
Matjas the scissor-kid

Antwoord #26 Januari 15, 2008, 00:43:11
edit2Rapporteer  
edit...wil je dit voortaan voorkomen:

- niet gaan kiten
- zwart harnas kopen  loser ThumpsUp
rikdekker

Antwoord #27 Januari 15, 2008, 00:51:16
edit2Rapporteer  
en, is die mooi geworden, die witte trapeze van je!?
michiel v geel

Antwoord #28 Januari 15, 2008, 00:59:02
edit2Rapporteer  

- niet gaan kiten
- zwart harnas kopen loser ThumpsUp

echt man

af en toe maar jij opmerkingen...
Joy.H

Antwoord #29 Januari 15, 2008, 04:44:00
edit2Rapporteer  

- niet gaan kiten
- zwart harnas kopen loser ThumpsUp

echt man

af en toe maar jij opmerkingen...

echt man jij af en toe met je spelling en taalgebruik loser schater
maar ff serieus het is en blijft een gebruikersobject dus die mogen geel worden zolang ze het maar goed blijven doen ThumpsUp Joepie
Morres

Antwoord #30 Januari 15, 2008, 04:46:42
edit2Rapporteer  
Echt man, Mchiel heeft gelijk, matjas post vooral veel in lounge(gelukkig). Taal is niet ieders sterke punt, hoewel dit lijkt op snelheidsfoutje.

deze kan nu wel op slot.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.