Wil je niet depressief maken, maar dit is maar heel matig
Kijk ff op naish.tv voor een soort videohandleiding.
Terugslagklep zit in de LE plug.
De naishsystemen zijn niet bedoeld om met alleen opgepompte struts opgeslagen te worden, dan lopen ze soms langzaam leeg.
Ik heb zelf eens een lekke shockwave gekocht, deze opgepompt en toen in z'n geheel steeds een stukje in m'n bad gehouden net zolang tot ik het lek had gelokaliseerd. Scheelt heel veel loshalen. Bij mij was de LE ook lek, en dan ben je pas echt de lul...
Er zit een soort van mannetje (LE) vrouwtje (strut) verbinding in. Met onder de plug een soort van halve klemring en om de plug zit teflon tape. De truck is als volgt: Frut je vingers in de rits, voel de verbinding en trek met beheerste kracht de strut los van de LE verbinding. Touwtje aan je strut knopen en dan via de onderkant van de strut (eerst klitteband los etc) er uit trekken. Touwtje loshalen en laten zitten voor het terugplaatsen. Gaatje vinden door de pomp in het vrouwtje te steken en beheerst op te pompen. Water en zeep = gaatje vinden. Plakken. Dan terug: Knoop strut weer aan het uitstekende touwtje, de bladder keurig neerleggen zoals die in de strut moet komen en even met z'n tweeen dmv aan het touwtje trekken de bladder weer terug in z'n strut trekken. Touwtje los. Lichtjes oppompen en evt een beetje op z'n plek masseren. (geen draaien etc erin.) Nieuw teflon tape om het mannetje heenwikkelen (niet te dik) en dan het vrouwtje weer stevig op het mannetje drukken. Rits en klitteband dicht. En pompen maar weer.
Of naar de kitereparatie brengen. Veel ruimte, veel geduld en nauwkeurig werken dan is het zeker niet ondoenlijk.
Sterkte ermee,
Mzzl Joost