Goed droogpak?

Armband

Januari 20, 2008, 06:18:41
edit2Rapporteer  
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik een steamer ga aanschaffen, of toch maar een droogpak. Nou kwam ik na gebruik van de zoekfunctie uit op dit droogpak:

http://www.intersurfsneek.nl/kite/kite.php?mode=droogpakken

Zijn er mensen met ervaring met deze droogpakken, en is het het geld waard?
martijn

Antwoord #1 Januari 20, 2008, 06:27:50
edit2Rapporteer  
in nl valt het wel mee met de kou, 12 graden?. Droogpak gebruik je waarschijnlijk alleen bij echte kou, en steamer kan je ook nog in het voor/na jaar gebruiken. ik zou gaan voor een steamer. heb je denk ik meer/langer plezier van.
sempai

Geen avatar

Antwoord #2 Januari 20, 2008, 16:11:47
edit2Rapporteer  
Doordat je erg intensief bezig bent met kitesurfen kun je beter een ademend droogpak kopen.
ocean rodeo hebben 2 kitesurf pakken(wel duur) en gul heeft ook 2 ademende kitesurf droogpakken(zijn hier ook duur).
Wij hebben net 4 gul droogpakken in engeland besteld kosten in nederland € 499,= maar als je ze koopt in engeland via het internet kosten ze ongeveer € 330,= je krijgt er wel een speciaal onder fleece pak gratis bij kost hier ook nog eens € 79,=.
Ik ben de pakken bij de importeur in weesp wezen passen voor de maat.
Wij hebben gekozen voor het pak met de rits op de rug.(meer bewegingsvrijheid en makkenlijker om aan te trekken.
Er is al veel geschreven over droogpakken op dit forum kijk maar eens met de zoek functie.
Degene die er het geld voor hebben zijn vrijwel allemaal tevreden met hun droogpak afhankelijk van hoeveel onderkleding te draagt kun je zeker in het voor en najaar mee kiten.
kijk maar eens op deze link hier hebben wij ze gekocht
de levertijd is 4 dagen.
Deze pakken zijn superlicht ademend hebben een neopreen nek en pols afsluiting (zit lekkerder) en hebben over de latex enkels heen een beschermende neopreen enkelband zitten zodat deze niet beschadigd en er kan op deze manier geen opspattend water in komen als je je schoentjes er overheen draagt.
Ook belangrijk is dat deze pakken een stalen rits hebben welke veel langer mee gaat dan een kunstof rits.

Ik kite nu zo`n 7 jaar heb 1 keer gekite met een gul pak en ben meteen verkocht vaart super relaxed

ik hoop dat je hier iets aan hebt  ThumpsUp
veel succes met het zoeken van een pak

http://www.watersportswarehouse.co.uk/shop/sailing-boating/dry-suits/gul-gcx3-enforcer-breathable-414867.html

Davidoff
Gast
Antwoord #3 Januari 20, 2008, 20:51:24
edit2Rapporteer  
armand!

waarom zou je een droogpak kopen? ik denk dat je nu in deze tijd
beter voor een steamer kan gaan. bijvoorbeel die van Kasper. echt top ding.

handschoentjes en schoentjes erbij. en gaaaaaan! ListenToMe

doe zelf precies hetzelde.. geen spatje kou! hou ook in je achterhoofd dat t straks weer zomer/Maart
word enn je dan je veeel te warme droogpak in de kast kan dumpen. terwijl je met een 5/3 venom prima
kan doorvaren!

succes! Grin
(HJ) MINI-ME

Antwoord #4 Januari 21, 2008, 07:03:18
edit2Rapporteer  
BUMMER heeft dat pak(zie foto) en is er erg tevreden over  ThumpsUp
Moet je hem even een pb sturen...
Hier staat ook een review van een droogpak  loser
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=29285.0

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.