Alferink
|
ja ik moet rekening houden met de vakantie perioden van me ma anders was ik wel eerder gegaan!! na een dag kiten heb ik geen zin meer om te gaan stappen hoor wel als er geen wind staat MAAR DIE STAAT ER NATUURLIJK WEL!!! Watje Wij (ik timmuh en DeNn!!) zijn wss in die omgeving, van net na 13 juli en dan 2 weken, ff kijken nog voor en camping plek, maar dat komt hopelijk wel goed , wss La Ballene Allegre. Of zit dat al vol dat iemand weet Toch maar is ff op gaan schieten met boeken.
|
|
|
FunkyoneNL
|
Lámfora zit al vol maar zijn zat plekkies in de buurt daar...;. in noodgevallen kan je tent wel bij mij op het plekkie..... ik ben er ook rond die periode en ga losss..... wie neemt de filmcamera mee?? ik de foto camera....
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo DEBEUN PRODUKTIES is er ook dus gefilmd zal er zeker wel worden
|
|
|
FunkyoneNL
|
Relax jammer dat we de boot niet kunnen meenemen..... anders kon DEBEUN PRODUCTIES filme vanaf de boot. Tenzij ik een caddy van de zaak mee kan nemen en me broertje de boot niet meeneemt naar kroatie....
|
|
|
|
*Maximus*
|
ik voel me zo alleeeeenn..... :'(
|
|
|
FunkyoneNL
|
@alferink uh ja maar moet even kijken of er dan nog een op de zaak staat anders wordt um dat niet...... en Max ik zie je nog 1 dag goos
|
|
|
Langbeest
|
Is een rubber boot ook goed?????
|
|
|
FunkyoneNL
|
whaha zodiac of iets dergelijks wel.... opblaas boot gaat ik zonder onderwaterhuis niet in!
|
|
|
Langbeest
|
Maar ik heb een hele goede met stabilisatoren,hahahaha Nou ja ik...mijn kids.
|
|
|
Alferink
|
Camping La Ballena Alegre Aankomstdatum: 20/07/2008 Vertrekdatum: 03/08/2008 Standplaats PARADISE Ik, Timmuh, DeNn!! en mss nog 2
|
|
|
FunkyoneNL
|
hej goos relax zitten we ong zelfde periode met elkaar daar ik zit alleen op lámfora wel chill
|
|
|
robin..
|
half juli staat nog niet vast maar dat komt nog wel waarschijnlijk Camping La Ballena Alegre net zoals vorig jaar
|
|
|
Langbeest
|
Kolere het wordt lekker druk. Erg gezellig allemaal. top
|
|
|
FunkyoneNL
|
yup wordt lekker druk.... Hopenlijk niet te veel locals......
|
|
|
Langbeest
|
Het voordeel is dat de Spanjaarden nog geen vakantie hebben. Zij en en de italianen hebben de eerste 2 weken van augustus vakantie. De meesten van ons zijn dan al weg of bijna Alleen de weekenden moeten we even oppassen, want ze zijn echt gestoord.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
|
|
|
FunkyoneNL
|
dos cerveca porre van vorre jihaaaa nog 5 maanden!!!
|
|
|
Langbeest
|
@FunkyoneNL ik zet hem alvast koud voor je.................
|
|
|
FunkyoneNL
|
Goud! Muzos grazias zenior
|
|
|
|
® € M © 0
|
Heej ik ben 15 jaar en wil der ook heen kan ik met iemand mee ?
|
|
|
Langbeest
|
Je bent nog veel te jong om alleen op vakantie te gaan.....................
|
|
|
® € M © 0
|
Valt tog wel mee (A)
|
|
|