Kiten in de zone!

zjunnusun

Februari 03, 2008, 21:59:34
edit2Rapporteer  
Hallo,
Gister een zonnige maar koude dag in Workum doorgebracht.
Toen ik genoeg afgekoeld was en ging inpakken zag ik een grote club mensen met camera's en verrekijkers aankomen, vogelkijkers dus. Zij zaten op de bult tegenover het natuurgebied direct naast onze kitezone.
Terwijl zij op hun manier van de elementen genoten zag ik een kiter ver het gebied inscheuren waardoor alle vogels massaal wegvlogen. Kort daarna dropen de vogelaars af.
Ik denk dat iedereen wel snapt dat dit soort grappen niet ten goede komt aan de kitesurf reputatie.
Ik post dit niet om deze kiter af te bekken maar omdat we samen onze spots moeten blijven beschermen en ons dus aan de regels moeten houden. Kan denk ik niet te vaak gezegd worden...
Morres

Antwoord #1 Februari 03, 2008, 23:39:18
edit2Rapporteer  
Ik zag het eind december ook al aantal keer.. Niet verstandig om in natuurgebied te komen nee.
michiel v geel

Antwoord #2 Februari 04, 2008, 00:06:50
edit2Rapporteer  
is niet niet gewoon het zoveelste topic over het zelfde onderwerp waar je gewoon geen nieuwe reacties op kan krijgen
Idefixe

Antwoord #3 Februari 04, 2008, 00:28:19
edit2Rapporteer  
is niet niet gewoon het zoveelste topic over het zelfde onderwerp waar je gewoon geen nieuwe reacties op kan krijgen
Helaas is het gewoon keihard nodig om regelmatig dit soort topics te posten. Ook vandaag @ Mirns diverse kiters gewoon dikke 200 meter het natuurgebied in knalluh.........   ThumpDown
patricks

Antwoord #4 Februari 04, 2008, 00:30:23
edit2Rapporteer  
Waren die domme duitsers Angry
Aan het eind van de dag raakte een duitser nog in de problemen daar ThumpDown
HDFrank

Antwoord #5 Februari 04, 2008, 00:50:12
edit2Rapporteer  
Dan heeft Idefixe helemaal gelijk!

Laat het niet de duitsers zijn die 'onze' kitespots verkloten!
Helaas zal het aanspreken van deze lui altijd te laat zijn, maar volgens mij, moetenm we allemaal toezien dat ook deze aardkloot bewoners begrijpen wat er van ze verwacht word.
patricks

Antwoord #6 Februari 04, 2008, 01:07:24
edit2Rapporteer  
@ zjunnusun:
Wie was jij dan? Met welke kite voer je?
zjunnusun

Antwoord #7 Februari 04, 2008, 02:50:17
edit2Rapporteer  
Ik was dat blauwe gezicht onder de ss t2.
zarda

Antwoord #8 Februari 04, 2008, 03:24:38
edit2Rapporteer  
De Duitsers zijn door drie verschillende mensen op een redelijke manier aangesproken. Het bleek dat een van hen, een beginner, in de problemen was gekomen. Nadat hij gelukkig heelhuids terugkeerde, is ook hem duidelijk gemaakt dat hij zich in verboden natuurgebied had begeven en welke gevolgen dat voor de spot zou kunnen hebben. Ik denk dat de boodschap bij het groepje goed is overgekomen.
jesse.

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #9 Februari 04, 2008, 04:12:21
edit2Rapporteer  
ja..! duitser Lips Sealed
moet je is in zomer vakantie langs de brouwersdam rijden!
je ziet 9 nederlandse auto`s en +- 76 duitse auto  Huh ThumpDown
ook wel k*t is dat ze over de zowat hele brouwersdam duinen maken! moet je er weer helemaal
over heen lopen,  Lips Sealed 

zjunnusun

Antwoord #10 Februari 04, 2008, 05:47:08
edit2Rapporteer  
Oh, ok prima. Dat wist ik allemaal niet.
Anyway, altijd goed om elkaar erop te attenderen. Bij Workum zit dat dus wel goed!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.