Ik denk dat het begint bij de bereidheid van onze forum lezers om een review te willen maken.
Als je iets post dan reageert iedereen op die post met reacties vanuit hun eigen ervaring zoals:
mijn kite heeft meer hangtime, mijn board heeft meer pop mijn, pads zijn sick enz enz,
Maar zoals Kevin al zegt worden er maar weinig reviews binnen ons forum geschreven.
Er gaan mega veel gasten naar een test dag maar niemand neemt ff de moeite om een review te posten
Helaas vind ik de Nederlandse bladen erg slecht met het plaatsen van hun reviews en doen die gasten van kiteboarding.de (magazine) dat 10x beter.
Die Nederlandse bladen komen altijd als de welbekende mosterd na de maaltijd en zijn bang om conclusies te trekken.
Mijn ervaring is dat de verschillende bedrijven er graag aan mee willen werken.
Is tenslotte in hun eigen belang
Als jij een review wilt gaan schrijven en je benaderd een bedrijf dan ben ik er van overtuigd dat je een testboard(kite) mee krijgt zodat je de tijd hebt om een goede mening te kunnen vormen. Natuurlijk wil niet iedereen dit doen omdat sommige merk gebonden zijn en dat waarschijnlijk niet zou mogen van hun sponsoren maar het zou idd wel leuk zijn als we wat meer reviews zouden kunnen lezen. Dus testen en posten met die hap