ik doe ook mijn pak zwembroek schoentjes handschoentjes na het afspoelen ff in dat ding hierboven... die staat in mn schuurtje met de afvoer boven een afvoerputje... heel erg makelijk
mn kites spoel ik altijd ff af, en mn board ook wantja dan ben ik tog bezig,harnas doe ik nooit iets aan... alleen aftoe is beetje controleren op scheurtjes of dergelijke ,mn kite hang ik gewoon langs de schuttingmet de middelste strud opgepomt...
Ik geloof echt niet dat uit en inpakken slecht voor je kite is
lezen: "thuis je kite uitpakken, ermee hannesen en weer oprollen is minder goed dan 'm met rust laten..." minder goed = slechter. Niet per sé slecht maar het bekort de levensduur. Volgens mij dan. En daar ging het in grote lijnen nou juist om.
Ik stop hem elke week in de droger, met het neopreen zelf doet het niets. Maar ik geloof echt niet dat het goed voor hem is!!
je pak in de droger? Dat kan nooit goed zijn, lmao! Kan je m niet in de schuur hangen oid?
Ik weet ook wel dat het nooit goed kan zijn, maar er gebeurd niets op uitzondering van de plakkertjes na. In de schuur is ook nog een optie ja, bedankt voor de tip