LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
WHOEHAAA!!!! Ik heb niets meer te zeggen... "May the wind be with you" zaterdag!
|
|
|
GjT
|
Errug mooi geworden Joost. Heb die van mij gisteravond ook afgemaakt. Post vanavond wel ven een foto.
GrGjT
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Zit eigenlijk nooit op de zelfbouw, maar werd wel door jouw proces gegrepen!!! Dikke respect dude!!! Echt vet!! Doe zelf ook graag dingen met m'n handen, sleutelen en klussen enzo, maar dit is toch wel een hoogstandje!! 3 thumbs up!
|
|
|
Lex
|
Doe zelf ook graag dingen met m'n handen,
Dat weten we nou wel...... Heel vet board Joost, erg orgineel
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Haha, opeens zijn er weer een berg boards tegelijk klaar.
Maar het ziet er weer strak uit hoor, volgende keer ook weer iets van pbt voor mij, is gewoon zoveel strakker en sneller met bouwen. Trouwens, volgende keer een eigen outline?
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Dammm lekker lekker.... En de flex...???? Ben benieuwd hoe hij vaart.... Keep Up The Good Work... Greetings...Pro KIter....
|
|
|
LOEN
|
Volg dit topic al een een poosje en moet zeggen dat het er erg goed uit ziet! Het ontwerp wel lachen , maar ik heb het niet zo mee (dat is persoonlijk natuurlijk) daarin tegen vind ik hoe je het hebt geflikt erg strak! Nu hij zo afgemonteerd staat te pronken ziet hij er echt strak uit en het design misstaat ook niet Veel plezier ermee By the way: tof dat je het stap voor stap hebt bijgehouden Dit topic gaat bij mijn favorieten voor als ik nog eens tijd over heb Cheers!
|
|
|
nieles
|
hey super ja nu op naar de volgende ronde pbt bestellen dan kan ik ook mee doe ga zo verder
|
|
|
Lord of the Boards
|
Mooi werk Joost! Echt superstrak geworden.
Het begint weer te kriebelen met al dat moois hier. Ben nu nog bezig met mijn shapetafeltje. Dan nog mijn vacuumtafel aanpassen en dan ga ik ook weer los.
|
|
|
NickY!
|
Ziet er supermooi uit.
en die f-one outline is super! ik hoop dat die lekker vaart!
greetz!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is onwijs gaaf geworden.... Hoe waren de eerste meters op het water
|
|
|
Joosdo
|
Klein testverslagje dan maar:
Vaar er nu goed twee maanden op.
Brede stance is wennen, eitje twee krijgt voor de zekerheid dubbele inserts, meer safety bij kapot schroefdraad en eventueel terug zetten naar smalle stance.
Gevaren van super gepowered tot dik underpowerd.
De maat van het board is helemaal goed. Hele goede lowend bij vlak varen en bijna gelijke beenbelasting.
Overpowered ook goed te houden, dan wel meer op je achterste been staan.
Vergeleken met eerdere Nobile copies heel smooth, nooit happen.
Wel wat zwaar naar m'n idee, massa swingt soms een beetje door.
Minder duck is helemaal goed, geen zere knieeen oid.
Board is echt supersterk, al uitgeleend aan hardcore kiteloopers, nog steeds heel.
Pop is heftig, de afzet bij gewone ingestuurde sprongen kan ik moeilijker vinden.
Niet echt heel snel, qua eindsnelheid, alleen bij veel wind. De Nobiles gaan harder.
Kortom, heel blij met het board.
|
|
|
FonezzzZz
|
WAT een vet boardje en je bouw foto's ook zoo proffi lekker bezig hooR !
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
Zwaar respect !! Echt die voetjes hoe kom je der op Mooi man
Richardd
|
|
|
johan
|
tjonge wat doe je dat toch profi, joost! Ik vind het heel knap. Ik heb zelf ook een trax en vind hem heerlijk varen, dus je hebt een goede keuze gemaak. Als je mn spleene session nog wil overtrekken dan ben je welkom!
|
|
|
Joosdo
|
Nogmaals dank voor de complimenten. @Johan, ik ga zeker een stukkie mdf en een potlood in de kofferbak leggen om die session over te trekken. Bedankt voor het aanbod in ieder geval! En deze kan je ook testvaren indien gewenst
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hier ff een foto die ik gemaakt heb.. Heb zelf ook even mogen varen met het board en moet zeggen dat het een super relaxt board is. Vaart makkelijker hoogte en heeft meer grip tijdens de landing dan het mijn originele 135x41 Trax (2008)... Klasse Joost
|
|
|
spruce
|
Hmm hoe kom het dat ik de foto's tijdens de bouw in dit topic niet meer zie? Ik wilde net jou foto tutorial gaan volgen voor een zelfbouw board
|
|
|
Joosdo
|
Tja, dat zal een probleem met zoom.nl zijn. Ik ga ff kijken wat ik eraan kan doen Testje, dit is het enige formaat wat nog is toegestaan helaas. Schijnt een nieuwe policy te zijn van de site. Ben ik mooi klaar mee... Zal eens kijken of ik nog wat tijd heb om dit alles weer recht te breien.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hmm hoe kom het dat ik de foto's tijdens de bouw in dit topic niet meer zie? Ik wilde net jou foto tutorial gaan volgen voor een zelfbouw board Dat heb ik dus ook die van Mini-me zie ik wel maar bij de andere foto's zie ik een wit vlak met een rood kruis
|
|
|
spruce
|
Is er een mogelijkheid om de foto's weer in dit topic actief te krijgen joost? Dit topic was namelijk een handleiding voor mij.
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Heb 1 plaatje kunnen redden maar de rest staat toch echt niet meer op je pagina.
Je imageshack plaatje was niet goed gelinkt. Altijd de directe link naar je plaatje erop zetten niet naar de imageshack pagina waar hij op staat.
De zoom.nl plaatjes kan je inderdaad beter ergens anders hosten.
|
|
|