Takoon Furia of F-one bandit

Idefixe

Antwoord #25 Februari 09, 2008, 21:40:33
edit2Rapporteer  
Moet maar snel weer een kneiterharde woei komen dan!  InLove
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #26 Februari 09, 2008, 21:42:10
edit2Rapporteer  
VincentC, reageer alleen op de vraag van het topic: of je zowel de Furia ALS de Bandit gevlogen. Heb jij niet, hou dan je mond.  Lips Sealed

@ Alibaba: helaas een beetje jammer de verstoring van VincentC op je vraag. Ik heb je feiten gegeven, en duidelijk vermeldt wat mijn mening daarin is. Morres heeft ook beide kites gevlogen maak ik op uit zijn woorden, en prefereert de Furia. En zo moet het ook, ieder een eigen persoonlijk voorkeur in wat een kite voor hem/haar moet zijn. De Furia had ik van de importeur hier in NL. Ik heb de kite in Juli/Augustus getest. Toen was hij nog niet eens op de markt.

@ Morres: Ik ben niet helemaal correct geweest door alle testen van KSM over een kam te scheren. In het verleden is het wel degelijk een paar keer mis gegaan, o.a. de testen gedaan in SA. Daar is toen al veel over gesproken op dit forum. Jammer dat je weer zo bot moet reageren Tongue
Top dat de testen nu wel goed worden gedaan! ThumpsUp Ik had de test met de Furia en Bandit nog niet gelezen.
Michiel.
Moderator

Antwoord #27 Februari 09, 2008, 21:43:43
edit2Rapporteer  
Moet maar snel weer een kneiterharde woei komen dan! InLove

Idd, wat een vijandigheid hier als je iets zegt over een merk wat een ander liever niet wil horen.  ThumpsUp
VincentC

Antwoord #28 Februari 09, 2008, 21:45:04
edit2Rapporteer  
Weetje, jij bent zo sneu, ik ga dr niet eens op in... Snel je posts aanpassen enzo
De vraag is geef advies en dat doe ik  loser
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #29 Februari 09, 2008, 21:49:04
edit2Rapporteer  
Sluiten maar dit topic.  Grin

Alibali heeft hier verder niks aan  Embarrassed

Zoveel mensen zoveel smaken en het is al duizend keer gezegd zelf gaan testen  ThumpsUp

Prima reviews trouwens mannen nu weet ik nog steeds niet waar ik voor moet gaan  ListenToMe

Michiel.
Moderator

Antwoord #30 Februari 09, 2008, 21:53:42
edit2Rapporteer  
Sluiten maar dit topic. Grin

Alibali heeft hier verder niks aan Embarrassed

Zoveel mensen zoveel smaken en het is al duizend keer gezegd zelf gaan testen ThumpsUp
ListenToMe

Wijze woorden Teigertje,  ThumpsUp Morres zit zeker weer te slapen!
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #31 Februari 09, 2008, 22:17:56
edit2Rapporteer  
Citaat
[Wijze woorden Teigertje,   Morres zit zeker weer te slapen!/quote]

Ja als ie wijs is zit hij op een terrasje in de zon met een lekker pilsie... ThumpsUp
Idefixe

Antwoord #32 Februari 09, 2008, 22:34:41
edit2Rapporteer  
Hmmmm, ik weet in ieder geval geval 2 vliegers die het aankomende kitehigh-testteam maar eens flink onderhanden moet nemen. En nu maar ff lekker op m'n privé terrasje een biertje pakken dan  Grin

Lex

Antwoord #33 Februari 10, 2008, 04:31:56
edit2Rapporteer  
Dan sluit ik hem maar...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.