Morres
|
jajajaja, veeeet
|
|
|
Hessel
|
Maar wel met een F-one Demon Hoe vet dit er dan ook mag uitzien, toch denk ik dat de kick van het landen van een mooie handlepass of een vette railey groter is.
|
|
|
|
Gwensio
|
vacking hard! vooral dat dat board um zun voet draait:|
|
|
|
martijn
|
zoals hessel zij! ik vind handlepasses, loops etc toch veel vetter eruit zien! desalniettemin ziet dit er ook gruwelijk uit hoor!
|
|
|
|
Lex
|
Vind dit ook duizend keer mooier dan die paasjes waarbij je bijna niet ziet wat ze doen .. schitterend dit.
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
die Jezus walk is echt zoooooo... djeez... Die Yuri van Gelder dingen hoeven niet zo van mij
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Jezuswalk is goed, de rest ziet er echt niet uit. Handlepasses zien er vaak niet visueel interessant uit, hoe moeilijk ze ook zijn. Maar ben blij dat er wake en freestyle is. Dit is zoooooooo 2002
|
|
|
Sjemmel
|
Dit is zoooooooo 2002 En retro is zwaaaaaaaaaar 2008 Vind het een donders mooi filmpie
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Weeeeeheeeeeeee
3e trickie... waar ie z'n bord uittrapt. Helemaal top.
En de rest ook btw!!!
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Zullen we hier een old skool topic van maken, gewoon allemaal oude filmpjes posten
|
|
|
|
-Mark-
|
heel mooi
|
|
|
SnaaK
|
super vreet!
|
|
|
FunkyoneNL
|
super filmpje.... oldschool is gaaf!
|
|
|
robin..
|
lekker hoor
|
|
|
Gpostema
|
Zeker lekker filmpje. Vind die old-school altijd wel wat relaxt hebben.. New-school ook vet maar dan moet het wel goed uitgevoerd worden. New-school komt vaak wat abrupt en gehaast over op mij, veel harde landingen dus niet echt smooth, wat deze old-school natuurlijk wel was!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Juist! Dat is vet! En dat is de stijl die ik dit jaar eens moet gaan ontwikkelen! Dat ze nog riders kunnen vinden die dit zo goed kunnen! Vooral al die boardoffs/flips/spins zijn koel! En de jezuswalk natuurlijk!
Gimme more!
PS: Als de muziek wat hipper zou zijn..dan was het al minder oldskool.
|
|
|
~Kas
|
te vet gewoon !!!!!!!!!!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja, een gast genaamd mario of marco ofzo, vaart op schellinkhout enz, dus Noord-Holland... Keb het zelf nog nooit gezien, maar hij schijnt het echt goed te kunnen...
|
|
|