jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
( :xik ben ook beginner... hoe kom je aan die goed kopen boardjes.? ik moet er ook nog 1 )
|
|
|
martijn
|
mits in goede staan lijkt me dat een hele mooie deal. maar 150 euro voor een 2007 boardje?
|
|
|
Morres
|
ja, geloof er ook niks van, vast 06 model. of 05
|
|
|
Burb
Geen avatar
|
kgeloof er ook weinig van, tis wel een top boardje dus als je hem voor 150 tot 300euro kan kopen doen!!!! Foto is trouwens wel van een 2007 board.
|
|
|
LOEN
|
Prima board, helemaal voor het geld... Maar indd twijfel over het jaar. Ikzelf had de 2006 en het is zeker geen verkeerd board 150 euro voor de 2006 is nog een erg goede deal...
|
|
|
Vinni
|
( :xik ben ook beginner... hoe kom je aan die goed kopen boardjes.? ik moet er ook nog 1 ) Gewoon zoeken. Overal kijken waar je 2ehands surfspullen kan halen.
|
|
|
Lex
|
OverviewCharles Deleau ProEastwoodMc QueenBronsonDR GonzoCharles Deleau Promodel
- Promodel for highest demands - perfect performance - perfect control in any condition
Designed and further developed by Vice World Champion Charles Deleau, the Charles Deleau Pro Model satisfies the highest demands: Perfect control in the most demanding conditions makes this Fanatic’s flagship board.
Flex Tips and outstanding edge grip give Charles all the performance he needs for explosive take-offs and hard landings. And if the vice world champion is happy, you should be too!
Sizes: 129x37,5cm / 130x40,5cm
Dt is dus wel de 2007.....kijk anders gewoon ff op fanatic.com om het te checken...
|
|
|
kingim
|
Oke klinkt goed dus. Maar is het ook geschikt om mee te starten? daar gaat het mij eigenlijk om.
|
|
|
Lex
|
Ja. Lekker maatje waar je lang op doorkan
|
|
|
LOEN
|
Zeker ook geschikt om mee te starten. Ikzelf ben begonnen met de Bronson 134 en die vond ik al snel te groot. (zelfde gewicht en maat kite en waarschijnlijk ook lokatie ,Horst) heb hem toen geruild voor de charles (2006) die een stuk losser/ speelser aan voelt en niet moeilijk is te varen, lekker al around. Als ik niet onverwacht een nieuw board kreeg had ik er zeker nog lang op gevaren..
2007 kan alleen maar beter zijn.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
kingim is het een 2de hands boardje of nieuw? anders koop ik er ook 1
|
|
|
kingim
|
Nee hij is wel gebruikt , kan hem van een iemand overnemen die ik vaag ken. Maar er moet geboden worden. Dus hoop dat ik hem krijg. Maar nu weet ik in ieder geval dat het de moeite is om te meer bieden. Bedankt allemaal !
|
|
|
|