Tom
|
1.31 is dat nou weer niet te klein en te smal? Of kan je beter dat maatje groter nemen dan ? Oww wat moeilijk !!! maken die paar cm echt zoveel uit ? ps mijn grootste maat is de nieuwe co2 17.
|
|
|
Cootje
Gast
|
Hoe lang duurt het voor dat je een Hoovah gemaakt hebt?
|
|
|
|
Cootje
Gast
|
tja... dat is wel een serieus antwoord op een serieuze vraag.
|
|
|
Tom
|
Is die fanatic skyrider 138 bij 38 wat ?? en hoe is die 130 bij licht weer ?
|
|
|
Emiel
|
ze hebben wel wat power nodig maar niet zo veel als bijv north dragon en dergelijke. zijn volgens mij ook wat dikker en hebben dus ook wat meer drijfvermogen
|
|
|
Martin S
Gast
|
zelfbouwen
niets minder als een productie board. ( behalve de prijs )
|
|
|
peter kan niet inloggen
Gast
|
een hoovahtje maken duurt ongeveer 2 weken ;D
|
|
|
globerider
Gast
|
Ik zoek een nieuw board en zat te denken aan de underground flx. Maar ik heb nog geen iedee welke maat ik zal nemen denk de 132 of de 122 het zijn inidergeval wel goede boards maar ik wil er veel opvaren, want ik heb nu ee dragon van brunittie en die is 168, zemogen elkaar wel aanvullen maar niet teveel overlappen.
Ik weeg zelf 70kg en hen een globerider lift2 van 15 en 12
|
|
|
KiteDemon
|
Als jij éénmaal je kleine boardje hebt dan zal je die kastdeur echt niet meer gebruiken. De boards van tegenwoordig planeren al vrij vroeg en zijn mucho meer fun. Ik dacht toen ook om een kleiner board erbij te nemen maar gebruikte hem ook in licht weer. Ik heb een 122 x38 en weeg 75 kg en het is mijn enige board. Geen probleem om met 10 knopen en een X4 16 te varen. Dus het wordt geen aanvulling maar vervanging.
|
|
|
globerider
Gast
|
oke dank je maar da board is wel 122 bij 36, denk je dat dat veel uit zal maken
|
|
|
KiteDemon
|
Over het algemeen is het zo dat je met een breder board eerder planeerd. Dus als je het als enige board wil gaan gebruiken is 38 breed een betere optie omdat je eerder het water op kan. Maar misschien dat je dat weer met je gewicht compenseert.
|
|
|
globerider
Gast
|
oke nu weet ik het zeker het word de 122 bij 36. Dus volgende keer even zwaaien als je iemmand voorbij ziet gaan met een globerider lift2 en underground flx122 ;D
bedangt allemaal
|
|
|
slufterhufters.com
|
zal als ik naar beneden en naar achteren kijkt wel een xtje zwaaien
|
|
|
Tom
|
Ga denk toch voor 140 bij 38 Denk dat het toch wel de ideale maat is voor mij. Wil is de fanatic skyrider proberen lijkt me wel een wreed boardje en de prijs valt mee !
|
|
|
globerider
Gast
|
ik ga gewoon voor de 122 omdat ik toch al een 168 heb eb daar ben ik echt wel al op uitgeken na 3jaar dus moet je na gaan.
ben ook gelijk weer heel blij want zondag kan mijn nieuwe board al op gaan halen
|
|
|
La Flauwurhman
|
Hé Globerider,
Ik heb nog wel een 1.22 boardje voor je om te testen. Als je het wat vind maken we er eentje voor je..
Later! Dennis
|
|
|