waar heen met zuidenwind?

kiteloopertje

Berichten: 32
Februari 28, 2008, 04:32:10
edit2Rapporteer  
nu herkingen opeens gesloten is vraag ik me af waar ik nog kan kiten met zuidenwind in de regio zeeland,
Is het bij het restaurant aan de overkant van de grevelingendam nog toegestaan of weet er iemand anders nog een secret spot. bergen op zoom is wel mogelijk met zuidenwind maar vind ik niet echt een geweldigge spot.
Mr.Klip

Berichten: 171
Antwoord #1 Februari 28, 2008, 07:41:41
edit2Rapporteer  
hey loopertje

ik woon zel fook in zeeland,terneuzen, een chille spot is paulinapolder ookwel hoofdplaat genoemd,dat is daar bij de dow,,dan heb je ooknog cadzand bad en borsele dat licht bij vlissingen in de buurt,en ooknog brouwersdam maar dat wist je wel...

borsele is erg relax met zuiden wind (aanlandig dus)


greets
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #2 Februari 28, 2008, 19:30:18
edit2Rapporteer  
ik blijf gewoon lekker bij het AC varen hoor, zolang het maar vloed is, of bijna vloed..
kiteloopertje

Berichten: 32
Antwoord #3 Februari 29, 2008, 01:11:28
edit2Rapporteer  
hoofdplaat is met zuidenwind toch aflandig?
Mr.Klip

Berichten: 171
Antwoord #4 Februari 29, 2008, 21:03:57
edit2Rapporteer  
hoofdplaat is met zuidenwind toch aflandig?

ja klopt... maar met elke ander windrichting is het echt chill daar!!! heel lang ondiep!

ik kite zelf altijd bij hoofdplaat (paulinapolder) en vin het een mooie spot!

als ik jou was zou ik naar borsele gaan met zuiden wind, heb je ooknogges warm water door dat coolwater van de kerncentrale!

greets
kiteloopertje

Berichten: 32
Antwoord #5 Maart 01, 2008, 05:14:35
edit2Rapporteer  




als ik jou was zou ik naar borsele gaan met zuiden wind, heb je ooknogges warm water door dat coolwater van de kerncentrale!

Ga je dan geen licht geven van de straling
Mr.Klip

Berichten: 171
Antwoord #6 Maart 04, 2008, 00:12:51
edit2Rapporteer  

Ga je dan geen licht geven van de straling

haha dan kan je in de donker door blijven beulen;)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.