Wat kosten de 2008 kites

(HJ) MINI-ME

Antwoord #25 Maart 18, 2008, 18:35:19
edit2Rapporteer  
Bedoel je Miami? (MA) Want miami is erg duur, helaas, wnat maat van me loopt daar stage en ik wil er nog heen, maar kopen heeft geen nut..

Nee, de staat MA (Massachusetts met als hoofdstad Boston. Hier heb je Cape Cod waar zeer veel spots zijn, maar ook bijna overal verboden te recreeren vanwege natuurgebied)

Die prijzen waren echt niet beter als hier. Een North Vegas06 (in 2006) was toen $1495,- compleet, maar met de toenmalige koers iets goedkoper. Hier in Europa kopen veel goedkoper, en minder duur als je moet versturen ivm garantie.

Dat is ook het verkeerde merk..... Volgens mij moet je het gewoon bij Amerikaanse merken houden... Is ongeveer hetzelfde dat je een BMW in Amerika gaat kopen  schater
Stanley

Antwoord #26 Maart 18, 2008, 18:55:41
edit2Rapporteer  
Maar waarom een BUL? ga je op wintersport ofzo  Huh

Yep kite ook voor snowkiten zou dus helemaal top moeten zijn
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #27 Maart 18, 2008, 20:26:46
edit2Rapporteer  
Bedoel je Miami? (MA) Want miami is erg duur, helaas, wnat maat van me loopt daar stage en ik wil er nog heen, maar kopen heeft geen nut..

Nee, de staat MA (Massachusetts met als hoofdstad Boston. Hier heb je Cape Cod waar zeer veel spots zijn, maar ook bijna overal verboden te recreeren vanwege natuurgebied)

Die prijzen waren echt niet beter als hier. Een North Vegas06 (in 2006) was toen $1495,- compleet, maar met de toenmalige koers iets goedkoper. Hier in Europa kopen veel goedkoper, en minder duur als je moet versturen ivm garantie.

Dat is ook het verkeerde merk..... Volgens mij moet je het gewoon bij Amerikaanse merken houden... Is ongeveer hetzelfde dat je een BMW in Amerika gaat kopen  schater

Ook die prijzen weet ik, en dankzij het ontbreken van de BPM daar zijn die Beijerse mestwagens daar een stuk goedkoper als hier en zelfs bij de oosterburen. Grin

En bijna alle merken komen uit China naar de importeurs toe, ook North.
Naishie

Antwoord #28 Maart 19, 2008, 01:26:51
edit2Rapporteer  
2 complete helixen 12 en 9 voor 2100 in september!
Is omgerekent 20 procent korting
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #29 Maart 19, 2008, 03:04:05
edit2Rapporteer  
2 complete helixen 12 en 9 voor 2100 in september!
Is omgerekent 20 procent korting

mmmmmmmmmmmm....was mijn deal beter.
kootsie

Antwoord #30 Maart 19, 2008, 04:22:55
edit2Rapporteer  
Ik vind de deals best wel redelijk. Maar het zou ook kunnen zijn dat alleen de goede deals hier gepost worden. Ik hoor altijd meer verhalen van kiters die trots zijn dat ze 10 procent korting hebben gekregen. Ten onrechte blijkt nu. Heb je eerder 10 procent teveel betaald!
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #31 Maart 19, 2008, 04:32:19
edit2Rapporteer  
15% op een kite moet overal lukken. Zo niet, ga je naar de volgende. Kijk maar eens bij Eurofun, daar staan die prijzen voor sommige kites ook als actie aangeboden. In principe kun je elke nieuwe kite voor die marge krijgen. Ik heb ook sterk het idee dat dit een 'stille' afspraak is tussen de shops in NL Angry

Overigens laat @rjen wel zien dat als je meer afneemt, je ook een hogere korting kan bedingen. Logisch!  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.