aanbod stage en werk in Tarifa Spanje

Glenn Black

Berichten: 138
Maart 19, 2008, 05:59:21
edit2Rapporteer  
Beste Kiters,

Voor verschillende bedrijven in Tarifa, Spanje plaats ik deze advertentie met meerdere stage en werk plaatsen.

Als eerste zal ik beginnen met de stageplaatsen.

1. Een ondernemer is op zoek naar Nederlandse -studerende-kitesurfers die  voor een periode stage komen lopen in Tarifa
Het bedrijf wilt een site maken en zoekt webdesigners (liefst met ervaring) en marketeers die het op de markt kunnen brengen.
Zij zijn speciefiek op zoek naar kitesurfende stagaires omdat zij meer affiniteit hebben met de opdracht.



2. De kiteschool Tarifa Max is op zoek naar stagiares die een marketing/communicatie opleiding doen. De bedoeling is dat de communicatie naar klanten wordt verbeterd
en dat de kiteschool zich kan onderscheiden t.o.v de concurrentie. Tevens zal er ook door de stagiaire kitesurfles worden gegeven en ondersteuning in dagelijkse werkzaamheden.
http://www.tarifamax.net/


De hippe en trendy hotel Banti Tarifa is op zoek naar:

- Keukenhulp
- pesoneel voor in de bediening

Voor de periode juni t/m september.

http://www.bantitarifa.com/



Voor bovenstaande vacatures zijn er accomodaties beschikbaar.

Voor verdere info kunnen jullie mij mailen op glennblack@hotmail.com

Groetjes
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Maart 19, 2008, 06:11:12
edit2Rapporteer  
Hm, 2e stage ligt me verschrikkelijk leuk, maar ik doe HBO Human Engineering, heb wel wat vakken gehad binnen die richtingen, ook toen ik een jaar MER heb gedaan.
Consumenten psychologie, marketing, sociologie. Maar ben denk ik onvoldoende onderbouwd
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #2 Maart 19, 2008, 11:45:22
edit2Rapporteer  
Ik ben wel webdesigner/webdeveloper en uiteraard kitesurfer.
Helaas studeer ik aan en universiteit (Information Multimedia en Management) waar een stage geen verplichting is maar een extra en waar ik tevens nog niet toe ben aan een stage, omdat ik nog 1,5 jaar te gaan heb. Ben vorig jaar in Tarifa geweest om te kiten, dat jaar daar voor ook, hele mooie spot, maar dit jaar wordt het toch Egypte..
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #3 Maart 19, 2008, 21:25:42
edit2Rapporteer  
Hmmz, toevallig deze week besloten dit jaar me P te halen en er volgend jaar een jaartje uit te gaan,
Onder het mom van mijn horizon verbreden en even op adem komen  Grin

Reizen werken en veel surfen. In de winter ga ik een paar maandjes richting de sneeuw.
Maar eerst de zomer periode, tarifa stond wel als optie...
 
Als er nog meer mensen zijn die wat weten, of een aanrader hebben, let me know!? Joepie
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #4 Maart 19, 2008, 22:58:12
edit2Rapporteer  
lorenz als je goed kunt snowboard/skien, kun je misschien als leraar aan de gang? wil je info PM me maar even.
Levi

Berichten: 72
Antwoord #5 Maart 20, 2008, 02:19:18
edit2Rapporteer  
Volgend jaar ga ik verder met de opleiding marketing communicatie niv 4 en heb al ruim 3 jaar ervaring met adobe photoshop en designen, daarnaast kitesurf ik ook nog eens. Ik zal hier even over nadenken. Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.